Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pääseekö isosta mahasta mitenkään eroon?

Vierailija
14.12.2018 |

Olen muuten hoikka mutta vatsaa on reilusti. Siis näyttää kuin olisin raskaana. Onko mitään keinoja päästä ongelmasta? Laihdutuskaan ei auta, kun se vain ohentaa ennestään ohuita raajoja, mutta ei auta mahaan paljon mitään.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu yleensä a-vitamiinin puutteesta, oikean a-vitamiinin.

En jaksa selittää, katso pubmedista tutkimuksia itse.

Lisää a-vitamiinia ruokaan.

Vierailija
2/6 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se maha läskiä vai turvotusta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sille oikein voi. Ellei sitten vatsalihakset ole jotenkin "löysät". Saisko keskivartaloa tiukennettua lihaskuntotreenillä?

Mulla kaikki rasva kerääntyy vatsaan. Täytyisi olla todella hoikassa kunnossa, että se olisi jotensakin litteä. Samalla myös jalat ja takapuoli pienenee. En vaan jaksa enää väkittää, kun en asialle voi mitään.

Vierailija
4/6 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla lapsua eli olerko ollut raskaaba joskus? Voisiko olla kyse vatsalihasten erkaunemasta? Voi tosin esiintyä myös ilman raskautta. Jos kävisit tsekkauttamassa fysioterapeutilla tai vastaavalla.

Vierailija
5/6 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maha häviää viimeisimpänä. Se kuitenkin häviää, jos jaksat kuntoilla ja laihduttaa/syödä terveellisesti tarpeeksi pitkän ajan.

Vierailija
6/6 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 169 cm ja 55 kg nainen. Vatsani oli lasten jälkeen vuosia pömppö kovasta treenistä huolimatta. Abdominoplastia korjasi tilanteen ja nyt vatsa on timmi. 7000€ köyhempänä voin kertoa etten ole eläessäni ollut tyytyväisempi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi