Maailmankaikkeuden komein mies!
Kommentit (49)
Momoaa ei ole tunnistaa nuoruuskuvistaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on Antti Tuisku.
Varmasti jonkun mielestä. Mikäs siinä ketkä tykkää.
Maailmankaikkeuden hotein mies on mielestäni Bjørn Alexander Brem.
En ihan täysin ymmärrä Jason Momoan viehätystä. Hiukan pelottavan ja luolamiesmäisen näköinen. En uskaltaisi sanoa yhtään pahaa sanaa hänelle, sillä pelkäisin jo yhden ärhäkkään hutaisun lyövän minut kanveesiin lattialle.
Jason on namisissa 51- vuotiaan naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti kostaakseen kaikille nuorille nälkäisille naisfaneille... :D
Odotan palstan miehiltä valitusta siitä, kuinka Momoa ei hyödynnä resurssejaan "luonnon mukaisesti" ( = kaksikymppisiä naisia jahtaamalla).
Henri Cavill (Tudors yms). Komea kuin mikä!
Vierailija kirjoitti:
Aika jäävi olen muuten sanomaan, mutta onhan se Mies ja Äijä, ei mikään herkkä runopoika.
t. Heteromies
Karsastava rastapää jolla on nypityt kulmat on mielestäsi mies ja äijä?
Et ole tainnut tavata ketään oikeaa miestä ikinä.
Ylettömillä proteiinimäärillä turvotetut koristelihakset, karsastusta, liian pitkät hiukset ja vielä rastoilla ja koruja.
Ja tuo on teidän mielestä maskuliinista, äijää ja ihanaa?
Minusta tuollainen on eräänlaista transuilua. Joku jonkun näyttelijän roolihahmo voi olla ihan puoleensavetävä, sen aikaa kun siihen tarinaan uppoutuu mutta näyttelijä omana itsenään ei ole, ei koskaan voi olla, minulle puoleensavetävä. Kuten ei myöskään miesmalli. Se että mies tienaa elantonsa esiintymällä on vaan niin ehdottoman epämiehekästä että ei mitään rajaa.
Tässä on mies minun makuuni. Siis ihan oikea mies, eikä nukke joka esittää miestä elokuvissa.
Mitä täällä ulistaan, Idris Elba on maailman komein ja seksikkäin mies.
I am prepared to die on this hill.
Liian pojumainen ja aika tavis minunkin mielestäni, sotkuiset hiukset ja sänki eivät tee kenestäkään komeaa. Komeus ja kauneus ovat katsojan silmässä. Helsingistä länteenpäin löytyy ihan livenä vähintään vastaavia ja enimmäkseen komeampia miehiä. Pari aika uskomattoman komeaa venäläistä olen myös nähnyt, kieltä piti vetää pois poskelta kun huomasin että toisella oli Porsche Cheyenne, koristi hienosti upeaa autoa vaikka niistä kahdesta olisinkin valinnut sen auton :p.
Kyllä se komein on David Beckham, ilman muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti kostaakseen kaikille nuorille nälkäisille naisfaneille... :D
Odotan palstan miehiltä valitusta siitä, kuinka Momoa ei hyödynnä resurssejaan "luonnon mukaisesti" ( = kaksikymppisiä naisia jahtaamalla).
Ja hupsista heijaa, eipä miehet valita. Eivät ole kateellisia toisilleen. Toisin kuin naiset naisille.
Vierailija kirjoitti:
En ihan täysin ymmärrä Jason Momoan viehätystä. Hiukan pelottavan ja luolamiesmäisen näköinen. En uskaltaisi sanoa yhtään pahaa sanaa hänelle, sillä pelkäisin jo yhden ärhäkkään hutaisun lyövän minut kanveesiin lattialle.
Eikö tämä ole se jota yksi palstamies tyrkyttää aina seksisymboliksi? Välittämättä siitä kiinnostaako se oikeasti ketään naisista? Näin olen ymmärtänyt.
Kylllä mä tykkäään persoonista. Ihhminen kuolee tänne jos 50 prosenttua eläämästä on työtä niin ja sitää jouutuu pakertamaaan peräsuoli turrvoksissa niiin kyllä ihmiinen haluaa kuolla ihaan vapaaehtooisesti.
Vierailija kirjoitti:
Kylllä mä tykkäään persoonista. Ihhminen kuolee tänne jos 50 prosenttua eläämästä on työtä niin ja sitää jouutuu pakertamaaan peräsuoli turrvoksissa niiin kyllä ihmiinen haluaa kuolla ihaan vapaaehtooisesti.
Työöhyvinvoiinti mittauksen voiisi tehdä niin että palaveriissa käsi pystyyyn kuka haluaa kuollla.
Outoa kun ei ole mun makuuni ollenkaan. En koskisi pitkällä tikullakaan. Antaisin arvosanan 6 asteikolla 4-10. Pitkät hiukset ovat naismaiset, samoin noi pyöreähköt kasvojenpiirteet. Lisäksi parta on ehdoton turn off kaikilla. Hyvä kuitenkin, että toi jollekin kelpaa.
Onhan Momoa ihan hauskannäköinen, muttei mielestäni mikään varsinainen komistus. Kasvot ok, mutta kroppa turhan selkeästi punttisalilla ja erilaisilla aineilla turvotettu.
Mä tykkään enemmän hintelämmästä ja klassisen esteettisestä miestyypistä. Esim Jude Law on aika kivan näköinen nyt vähän vanhempana. Oli ainoa hyvä puoli uudessa Potter-leffassa (sekä ulkoisesti että roolisuorituksen puolesta).
Minun makuun liian karski möhkäle. En viehäty siinä mielessä, mutta onhan tuossa testosteronia joo..