Miehen exä tulee yllättäen käymään lapsiviikolla
Miten suhtautua tähän? Miehen tehtävähän se on rajata, vai kuinka? Exä ollut hankala siitä saakka, kun alettiin olla yhdessä, vaikka olivat eronneet yli vuosi ennen tapaamistamme. Miehelle on kiukkuinen edelleen ja minua kohtelee kuin näkymätöntä.
Tuokaan ei haittaa sinänsä, mutta nuo yllätyskäynnit kylläkin.
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä menee niin päin, että miehen nyxä tuo lasta isäviikolla takaisin äidille, kun "isällä on menoja". Sitten isä soittaa illalla, että miksi lapsi on äidillä, hän ei tiedä asiasta mitään.
Minä olen vienyt tavattoman monta kertaa miehen lapsen kotiin, kun mies on vaan ottanut töitä kysymättä mitään minulta. Jos minulta ei kysytä voinko olla lapsen kanssa en kysy minäkään voinko palauttaa lapsen äidilleen.
Meillä mies vaati viikko/viikko -systeemiä ja vaati sitäkin, että hän saa lapsilisät. Silti nyxä teki juuri tuota eli toi lasta tämän tästä minulle, koska katsoi, että ei ole hänen tehtävänsä olla lapsen kanssa, kun isä harrastaa. MInäpä ryhdyin toimimaan niin, että en vastannut puhelimeen enkä ollut kotona exän harrastusiltoina ja niin se nyxä jätti 5v:n yksin pihaan. Pyysin naapuria soittamaan lastensuojeluun ja niin siinä sitten kävi, että minä sain lapsen kokonaan, mies sai elarit ja miehen nyxä sai vapauden. Miehellä kun ei ollut oikeudessa paljoa sanottavaa siinä vaiheessa, kun selvitettiin, että isäviikolla lapsi oli hylätty vilkasliikenteisen kadun varteen.
Minun puolestani saisi miehen entinen käydäkin ja tarjoaisin kahvitkin. Ongelma on vain siinä, että hän ei kykene olemaan kanssani samassa tilassa tai edes tervehtimään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä menee niin päin, että miehen nyxä tuo lasta isäviikolla takaisin äidille, kun "isällä on menoja". Sitten isä soittaa illalla, että miksi lapsi on äidillä, hän ei tiedä asiasta mitään.
Minä olen vienyt tavattoman monta kertaa miehen lapsen kotiin, kun mies on vaan ottanut töitä kysymättä mitään minulta. Jos minulta ei kysytä voinko olla lapsen kanssa en kysy minäkään voinko palauttaa lapsen äidilleen.
Tämä on juuri oikea tapa toimia. En minäkään ala miehen lasta hoitaa kysymättä. Miten se edes minulle kuuluisi?
Ei vaan sinä soitat lastensuojelun päivystykseen että lapsi on jätetty heitteille, tulkaa hakemaan. Se on oikea tapa toimia jos lapsi jätetään ilman että kukaan hänestä huolehtii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ongelma?
Eiks niin, että tiesit mitä teit kun aloit uusperhetouhun?
Pelkäätkö että edellinen vaimo puree sua nilkkaan vai ootko vaan mustasukkainen?Taidat itse olla kyseinen ex vaimo? Ei ole normaalia kutsumatta ilmaantua ex miehen ja tämän uuden kumppanin kämpille.
Minun exäni ilmestyy silloin tällöin. Soittaa kyllä etukäteen sopiiko tulla kahville.
Ja lapsi ei sitten saa oireilla millään tavalla, kun on kahden kodin kansalainen ja aikuiset riitelevät lapsen kuullen edelleen, vaikka on jo erottu. Hävetkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ongelma?
Eiks niin, että tiesit mitä teit kun aloit uusperhetouhun?
Pelkäätkö että edellinen vaimo puree sua nilkkaan vai ootko vaan mustasukkainen?Taidat itse olla kyseinen ex vaimo? Ei ole normaalia kutsumatta ilmaantua ex miehen ja tämän uuden kumppanin kämpille.
En ole.
Olen vaan kyllästymiseen asti kuunnellut tämäntyyppistä ininää.
On se kumma miten moni tuntuu menneen naimisiin hullun kanssa. Eikö yhtään epäilytä naida niin tyhmää ihmistä, joka on ollut naimisissa hullun kanssa? Tuo valinta kun ei kerro hyvää ihmisen arvostelukyvystä. On myös mahdollista, että tämä "hulluus" on kehittynyt onnettomassa avioliitossa.
Ap unohti mainita, että exä on narsisti.
Niin ne aina ovat.🙄
Vierailija kirjoitti:
Ja lapsi ei sitten saa oireilla millään tavalla, kun on kahden kodin kansalainen ja aikuiset riitelevät lapsen kuullen edelleen, vaikka on jo erottu. Hävetkää.
Itse ajattelin ketjua lukiessa ihan saa. Aikuiset ihmiset taantuvat sitä lapsiparkaa alemmas joka ei edes voi itse tilanteeseen vaikuttaa vaan on pelkkänä kärsijänä. Ei mikään ihme että niitä vaippaikäisiä on sijaisperheissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on juuri oikea tapa toimia. En minäkään ala miehen lasta hoitaa kysymättä. Miten se edes minulle kuuluisi?
Mutta miksi viette sen lapsen äidilleen eikä isälle?Isähän tuossa on vastuunsa jättänyt kantamatta, ei äiti.
En minä ainakaan voi lasta isälle töihin viedä, kun työ saattaa useita satoja kilometrejä kotoaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan sinä soitat lastensuojelun päivystykseen että lapsi on jätetty heitteille, tulkaa hakemaan. Se on oikea tapa toimia jos lapsi jätetään ilman että kukaan hänestä huolehtii.
Se olisikin reilua lasta kohtaan, jota jo muutekin heitellään ilmaan kuin jotain palloa ja ketään ei ole koppia ottamassa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on niin tärkeä asia, ettei sitä voi hoitaa soittamalla/viesteillä?
Ei se muuta ole kuin kyttäämistä miten eletään. Mulla on sellanen tilanne, että nykyisen tyttöystäväni exä pyörii lapsiviikollaan exänsä lähipuistoissa ja lenkkipoluilla kyttäämässä. Me ei asuta yhdessä ja käyn muutenkin vaan pari kertaa viikossa tyttöystävän luona, kun lapset on sielllä.. Mutta kun ovat viikon isällään, niin vietetään se aika yhdessä kahden. Tämä on se asia mikä sitä ex miestä hiertää. Sitä vtuttaa se, että en ns vietä aikaa siellä kämpässä ku lapset on. Se haluisi, että ne olis jarruna ettei me vaan voida olla kahden.
Ja se on kerran parkkipaikalla siitä tilittänyt. Tulin just samaan aikaan kun oli hakemassa lapsiaan.. Ai heti herra saapui kellontarkasti, no nythän teillä on koko viikko taas aikaa ilman häriöitä. Sanoin sille, että joo mähän en seurustele sun lasten kanssa, vaikka ihan mukavia ovatkin.
Ei mies voi olettaa, että uusi nainen haluaa viettää aikaa hänen lastensa kanssa. En odottaisi samaa omien lastenikaan suhteen.
Kun lukee tätä ketjua, ei yhtään ihmetytä että on avioliitot kariutuneet ja niin käy jatkossakin.
Kerrassaan v.tumaista väkeä.
Tärkeintä k.osto ja ilkey.s.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä kiusaa sitä joka ei ole syyllinen vaan teet heitteille pano innoituksen isästä.
Ja ketä tästä kärsisi eniten? Jos tämä malli ei sovi äidille ilmoittakoon itse isästä. Minä en heidän lapsistaan ala tekemään pelinappulaa kuka aikuinen saa tehdä mitäkin.
Meillä nyxän exä tuo miehen exän nyxän meille ja minä vien exän nyxän miehen exän nyxän exälle.
Vierailija kirjoitti:
Meillä menee niin, että miehen exä tuo yllättäen lapsen omalla viikollaa. On kerran lapsi jopa istunut oven takana odottamassa, että tullan kotiin.
Kun ottaa miehen jolla on lapsi joutuu sietäämään huomattavasti enenmän kuin miehen kanssa jolla ei ole lapsia, joten miehen valinta kysymys...
Oisin tehny lasun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se olisikin reilua lasta kohtaan, jota jo muutekin heitellään ilmaan kuin jotain palloa ja ketään ei ole koppia ottamassa.
Jos tilanne on tämä sitä suuremmalla syyllä tarvitaan lastensuojelun asiakkuutta. Suurimassa osassa kuntia voi varmasti ihan netissä tehdä jos haluat ennakoida ennen kuin lapsi taas jätetään heitteille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä mies vaati viikko/viikko -systeemiä ja vaati sitäkin, että hän saa lapsilisät. Silti nyxä teki juuri tuota eli toi lasta tämän tästä minulle, koska katsoi, että ei ole hänen tehtävänsä olla lapsen kanssa, kun isä harrastaa. MInäpä ryhdyin toimimaan niin, että en vastannut puhelimeen enkä ollut kotona exän harrastusiltoina ja niin se nyxä jätti 5v:n yksin pihaan. Pyysin naapuria soittamaan lastensuojeluun ja niin siinä sitten kävi, että minä sain lapsen kokonaan, mies sai elarit ja miehen nyxä sai vapauden. Miehellä kun ei ollut oikeudessa paljoa sanottavaa siinä vaiheessa, kun selvitettiin, että isäviikolla lapsi oli hylätty vilkasliikenteisen kadun varteen.
Pääsisiköhän tuolla siitä miehen lapsesta kokonaan eroon?
Vierailija kirjoitti:
Kun lukee tätä ketjua, ei yhtään ihmetytä että on avioliitot kariutuneet ja niin käy jatkossakin.
Kerrassaan v.tumaista väkeä.
Tärkeintä k.osto ja ilkey.s.
Ja vielä lasten kustannuksella. Jaa että miksi nykyään yhä nuoremmat on mt-ongelmaisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä kiusaa sitä joka ei ole syyllinen vaan teet heitteille pano innoituksen isästä.
Ja ketä tästä kärsisi eniten? Jos tämä malli ei sovi äidille ilmoittakoon itse isästä. Minä en heidän lapsistaan ala tekemään pelinappulaa kuka aikuinen saa tehdä mitäkin.
Sehän on sellainen pelinappula jo. Sinä voit lopettaa sen ja olla aikuisempi kuin muut.
Samaa mieltä! Mikäli isäviikolla isä ei hoida vastuutaan niin silloin kiikutat isälle töihin. Äidillähän on tuolloin lapsivapaa viikko ihan ansaitusti ja hän on voinut varata vaikka matkan.