Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rajua panoa vai hitaan nautinnollista rakastelua

Mies_
14.12.2018 |

Kuinka elämäntilanne vaikuttaa mieltymyksiin seksin suhteen?
Onko paneminen rajumpaa ennen vai jälkeen lapsia?
Saako pukki jouluna kyytiä?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen puutteessa baari-illan jälkeen, haluan rajua panoa, mutta jos haluan nauttia, niin ehdottomasti herkkää nautiskelua. Herkkä maistuu paremmalta.

Vierailija
2/20 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen, millaista seksiä haluan, vaikuttaa elämäntilanne ja millaiset välit puolison kanssa on. Myös se, kuinka kiimainen olen. Lasten saanti on vaikuttanut kohdallani positiivisesti. Oma naiseuteni on vahvistunut ja olen armollisempi omaa kehoani kohtaan. Pitkään seksi oli minun puoleltani vain mieheni miellyttämistä, enkä osannut vaatia yhdynnässä itselleni mitään. nyt olen ehkä noin vuoden verran opetellut vaatimaan yhdynnässä itsellenikin mielihyvää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on parantunut vanhemmiten, näin sanoo vaimo ja samaa mieltä olen myös.

Lasten saamisen jälkeen nainen on saanut enemmän ja parempia orgasmeja.

Vierailija
4/20 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kunnon pano on aina kunnon pano.

Vierailija
5/20 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein sellasta kauheeta pikapanoa ymmärrä, kyllä rauhallinen rakastelu on parempaa. Toki joskus on niin kiihkoissaan että tulee hosuttua, mutta se onneks vähenee iän myötä.

M40

Vierailija
6/20 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikin käy. Kun tulin takaisin pyhien vietosta mies heitti sängylle ja otti extra-rajusti, myöhemmin päiväunilta herätti hitaasti ja herkästi.

N31

Vierailija
7/20 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siihen, millaista seksiä haluan, vaikuttaa elämäntilanne ja millaiset välit puolison kanssa on. Myös se, kuinka kiimainen olen. Lasten saanti on vaikuttanut kohdallani positiivisesti. Oma naiseuteni on vahvistunut ja olen armollisempi omaa kehoani kohtaan. Pitkään seksi oli minun puoleltani vain mieheni miellyttämistä, enkä osannut vaatia yhdynnässä itselleni mitään. nyt olen ehkä noin vuoden verran opetellut vaatimaan yhdynnässä itsellenikin mielihyvää.

Sinun kaltaisen lahnan takia erosin pitkäst avoliitostani. Jälkiäteen ex kysyi syytä erolleni. Vastasin että jos nainen ei 13 vuoden aikana ole oppinut nauttimaan seksistä, vaan nauttii ainoastaan syömisestä ja työnteosta niin en voi auttaa asiassa. No eipä sitä voi oppia jatkossakaan, ainakaan saman miehen kanssa.

Vierailija
8/20 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole eri vuosina erilaista vaan eri kerroilla ja samankin kerran aikana kun haluaa hellemmin tai rajummin..

Vierailija
9/20 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemmin hellää.. joskus rajua.

Mieluiten rakkaussuhteessa.

Vierailija
10/20 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ilmeisesti "rakastelu" onkin vain panemista. Eli miehen miellyttämistä.

Vierailija
11/20 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästäkin jo käy selvilleettä naiset tahtoo vihaamaansa rajua rynkytystä. Tai vaihtoehtoisesti mitä milloinkin ja miehen tulee se aavistaa, muuten kyse on raiskaksesta tai onnettimasta lääppimisestä.

Vierailija
12/20 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon panoa. Vaimoni meni kiimaisen isokaluisen "sonnin" kanssa naimisiin, jotta saanut kunnon voimallista panoa. Hetken rauhallista panoa paikkoja avaten ja sitten voimalla tyveä myöten panoa ja pillun kovistelua. Sillä saanut ja ottanut orgasminsa.  Lähärissä minä olen painanut voimalla,  päällä ollessaan vaimo vatkannut orgasmit kuin viimeistä päivää seivästettynä.  Siitä ollut leikki kaukana kun vaimon on metsästänyt ja ottanut orgasminsa.  Hänen sanoja lainatakseni, täytyyhän  kalun tuntuakin jossain. Hänelle ei ole pillun nuolemisella saanut orgasmit koskaan riittäneet. Pelkkää lämmittelyä ennen panoa. 

Vierailija
13/20 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos molempia samassa sessiossa, mutta oikeassa suhteessa ja oikein rytmitettynä. Oman orkkuni jälkeen en tule araksi ja sitten miehet voivat panna mieltymystensä mukaan, mutta vain ykköseen. Usein saan sitten taas o:n.

Vierailija
14/20 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka yksinkertaisia miehet ovat? Siis kalun nautintopisteet ovat kalun varressa, joten kun sitä hinkuttaa pilluun eees taas niin sittenhän se orkun saapi. Mutta kun senn naisen samat sensorite eivät ole pimpin sisällä, siin siinä se.

Vierailija
15/20 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka yksinkertaisia miehet ovat? Siis kalun nautintopisteet ovat kalun varressa, joten kun sitä hinkuttaa pilluun eees taas niin sittenhän se orkun saapi. Mutta kun senn naisen samat sensorite eivät ole pimpin sisällä, siin siinä se.

Kannaisi varmaan edes vähän lukea biologiaa.  Naiset ovat saaneet jo aikojen alusta orgasmeja yhdynnässä, joten mihin luulet sen perustuvan.  Sulla taitaa olla rikkinäinen levy, kun jauhat samaa paskaa koko ajan.

Minunkin vaimoni saanut ja OTTANUT  tuhansia orgasmeja hinkuttamalla itseään kaluani vasten kalu syvällä pillussa.  Niin on varmaan tehneet miljoonat muutkin naiset panemalla miestensä kanssa. 

Vierailija
16/20 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kuinka on miehen kanssa sovittu, että tänään hitaasti ja hempeästi, niin rajuksihan se jossain vaiheessa muuttuu, molempien osalta. Usein todetaankin, että raju pano on ehkä enempi meitä varten.

Vierailija
17/20 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannaisi varmaan edes vähän lukea biologiaa.  Naiset ovat saaneet jo aikojen alusta orgasmeja yhdynnässä, joten mihin luulet sen perustuvan.  Sulla taitaa olla rikkinäinen levy, kun jauhat samaa paskaa koko ajan.

Minunkin vaimoni saanut ja OTTANUT  tuhansia orgasmeja hinkuttamalla itseään kaluani vasten kalu syvällä pillussa.  Niin on varmaan tehneet miljoonat muutkin naiset panemalla miestensä kanssa. 

Ja miljoonat naiset jääneet ilman!!!!

Olen siis nainen ja en saa pelkässä yhdynnässä, siis kun mies nauttii ja panee. En. Olenko siis sellainen nainen jota SINÄ saat haukkua ja panetella?  Nautin seksistä todellakin paljon, ja saan kovia orgasmeja, mutta oamalla tavallani, ja oma mieheni nauttii myös siitä kun saa niitä minulle tuottaa hyvin helposti ja monia!

Miten sinä miehenä voit mukamas paremmin tietää, miten nainen saa tai ei? Et vissiin ole kuullutkaan feikkaavista naisista. No et tietenkään, sinun naisethan saavat aina! 

Vierailija
18/20 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biologiaa lukemalla ei nainen kyllä orgasmia saa, siihen tarvitaan ihan muuta. Moni asia teoriassa menee kuin kirjoitettu, mutta ei sitten käytännössä ollenkaan.

Vierailija
19/20 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sinun ongelma, jos et saa naidessa, mutta toiset naiset saa. Siten et voi väittää, ettei paneminen tunnu miltään tai ettei pillussa ole erogeenisia pisteitä .  Jokainen voi kuukeloida ja todeta väitteesi pillun tunnottumuudesta vääräksi. Se että ei tunnu sinun pillussa ei koske muita naisia. 

Vierailija
20/20 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä paitsi, jos isolla paksulla kalulla panee rajusti, niin ihan varmasti tuntuu pillussa, oli tunne sitten nautinnollista tai kivuliasta, mutta jotain tuntee ihan varmasti.  Joten on siellä tuntoaisteja, tai sitten pitää olla kyllä melkoinen halli, jos ei mihinkään osu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi