Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain rukkaset

Vierailija
14.12.2018 |

Kosin miestäni kolmen vuoden seurustelun jälkeen, mutta hän ei vastannut myöntävästi. Nyt me vaan seurustellaan edelleen, vaikka minä haluaisin vakiintua ja perustaa perheen. Sattuu elää näin, mutta rakastan sitä miestä liikaa lähteäkseni. Joulu tuntuu jo etukäteen vaikealta, kun koko ajan mietin sitä torjutuksi tulemistani. Miksi ihmissuhteet on näin vaikeita!!!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä mies sanoi syyksi kieltäytymiselle?

Suhteen jatkon kannalta aika eri asia jos syy on esim. se että hän on konservatiivinen ja haluaa kosia itse vrt ei halua koskaan kanssasi naimisiin.

Vierailija
2/14 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan harkitse lasten hankkimista tuollaisen kanssa! Jos mies haluaa vakiintua ja perheen, niin kyllä olisi kosinut sinua ja puhuisi siitä. Kaikki jää sun kontolle jos tulet raskaaksi, tulee uudet ongelmat jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nahka vai toppa?

Vierailija
4/14 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kosin miestäni kolmen vuoden seurustelun jälkeen, mutta hän ei vastannut myöntävästi. Nyt me vaan seurustellaan edelleen, vaikka minä haluaisin vakiintua ja perustaa perheen. Sattuu elää näin, mutta rakastan sitä miestä liikaa lähteäkseni. Joulu tuntuu jo etukäteen vaikealta, kun koko ajan mietin sitä torjutuksi tulemistani. Miksi ihmissuhteet on näin vaikeita!!!

Koska sinun mies ei halunnut sinua vaimokseen vedät johtopäätöksen, että ihmissuhteet on vaikeita??

Vierailija
5/14 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna joululahja itsellesi ja jätä se sika. Löydät kyllä sitoutumishaluisemmankin .

Vierailija
6/14 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin kosin miestäni ja olisin jättänyt hänet jos ois kieltäytynyt. Mietin tämänkin mahdollisuuden etukäteen.

Vierailija
7/14 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen antanut miehelleni kaksi kertaa rukkaset, viime jouluna villalapaset ja tänä jouluna silkkivuoriset nahkahanskat. Ap:n tapauksesta poiketen mies on tyytyväinen.

Vierailija
8/14 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä ainakaan harkitse lasten hankkimista tuollaisen kanssa! Jos mies haluaa vakiintua ja perheen, niin kyllä olisi kosinut sinua ja puhuisi siitä. Kaikki jää sun kontolle jos tulet raskaaksi, tulee uudet ongelmat jne.

Njaa, ei kai semmoista miestä enää olekaan, joka kosii? Mieshän voi käytännössä vain hävitä siinä diilissä.

Vierailija
9/14 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välitä sinusta, kuten sinä hänestä, vai eikö teillä vain arvot kohtaa? Sun pitäisi kai miettiä mitä haluat hänestä/elämältä/parisuhteelta. Voit vaihtaa katsantokantaasi. Aika auttaa varmaan tässäkin asiassa.

Vierailija
10/14 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mitään syytä sanonut, myöhemmin väitti, ettei edes ottanut mua todesta.

Ja juu, lapsihaaveet on todellakin jäähyllä.

AP

Vierailija
11/14 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vedä johtopäätöstä ihmissuhteiden vaikeudesta torjutuksi tulemisesta vaan siitä, että en ole osannut lukea koko meidän seurusteluaikana miestä oikein. Hän on puhunut lapsista ja halusta olla mun kanssa. En ole tuosta tajunnut, ettei hän halua kihloihin ja myöhemmin naimisiin kanssani. Naisen logiikka ei vaan riitä.

AP 

Vierailija
12/14 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietää kyllä eroa tulevaisuudessa ja sitä ennen vaikeita aikoja. Joku prosentin todennäköisyys muulle.

Vierailija
13/14 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torjutuksi tuleminen tappaa tunteet, turha siihen on jäädä roikkumaan.

Vierailija
14/14 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vedä johtopäätöstä ihmissuhteiden vaikeudesta torjutuksi tulemisesta vaan siitä, että en ole osannut lukea koko meidän seurusteluaikana miestä oikein. Hän on puhunut lapsista ja halusta olla mun kanssa. En ole tuosta tajunnut, ettei hän halua kihloihin ja myöhemmin naimisiin kanssani. Naisen logiikka ei vaan riitä.

AP 

Halu olla toisen kanssa, ei korreloi sitä, että automaattisesti haluaa kihloihin/naimisiin. Kyllä minäkin haluan olla mieheni kanssa ihan tästä eteenpäin, mutta en halua naimisiin. Jos tällainen ajatus on sinusta outo, silloin sinun kuuluu etsiä sellainen mies, joka ajattelee asioista samoin kuin sinä. Eli halu olla toisen kanssa tarkoittaa samaa kuin naimisiinmeno.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä