Koen äidin roolin nykyään niin uuvuttavana, etten pysty enää irrottautumaan siitä stressistä jotta voisin uskoa olevani seksikäs ja nauttimaan seksuaalisuudestani
Se ei tietenkään auta tilanteessa, ettei mieheni osoita halua minua kohtaan. Ja jos valitan siitä, mies vastaa että enpä minäkään häntä kohtaan mitään sellaista osoita.
Miten lähteä parantamaan tilannetta joka johtaa vielä eroon, ellei jotakin aleta asialle tehdä.
Kommentit (6)
Jaa mies tehdä kotitöitä ”avuksesi”? Onko jossain sanottu että nainen tekee kaikki kotityöt?
En siis todellakaan tee kaikkia kotitöitä, enkä valittanut kotitöistä mitään. Koen että koska en äitiyden takia pysty keksittymään itseeni tarpeeksi, en ole seksikäs, en pysty keskittymään asioihin jotka ovat minusta seksikkäitä ja lisäisivät haluttavuuttani - kun mieskään ei sellaista huomiota minulle anna. Ja kun en pysty keksittymään mihinkään mitä pidän mielekkäänä, miten jaksaisin muka käyttäytyä seksikkäästi? Ap
Olen Yh ja usein stressaantunut, silloin vapaudun stressistä tunnin herkällä paneskelulla.
Vierailija kirjoitti:
Olen Yh ja usein stressaantunut, silloin vapaudun stressistä tunnin herkällä paneskelulla.
Vaihtaisitko tuon tilanteen seksittömään avioliittoon jossa mies hoitaisi arjen puoliksi?
Eikö nainen huomaa mitään ennen kuin alkaa pennun kanssa lapsia tekemään?
Jos äitiys on sinulle noin stressaavaa, niin teet jotain väärin tai et vain osaa.
Äidin rooli on joskus vaikeaa ja siihen olisi hyvä löytää apua joka tapauksessa moneltakin puolelta.
Jos mies sanoo että osoita kiinnostusta häntä kohtaan korjaa sitä ja rupea osoittamaan kiinnostusta miestäsi kohtaan. Tämä ei tietenkään poista väsymystä ihan lähellä työtaakkaa.
Keskustele miehesi kanssa voisiko hän tehdä jotakin kotitöitä avuksesi. Jos ei voi niin Keskustele sitten siitä että voisiko palkata jonkun lastenhoitajan avuksesi. Tietysti jos ei joku naapuri tai ystävä voit auttaa tai jotain muuta vastaavaa?
Mutta tuohon seksikkyyden vielä, ei se sieltä häviä minnekään.
Jokainen ihminen on seksikäs jos niin haluaa ajatella.
Miehet pitävät naisista olivatpa ne melkein minkälaisia tahansa. Paljon tärkeämpää on se miten käyttäytyy.