Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinkahan moni ns. heikkolahjaisista on pahoinpidelty lapsena, esim. ravisteltu vauvaiässä?

Vierailija
13.12.2018 |

Väkivaltaisen ja erittäin lyhytpinanisen sukulaismiehen kaksi ensimmäistä lasta oli apukoululaisia, toinen ilmeisesti myös lievästi kehitysvammainen. Kolmas joka kasvoi syntymästä asti muualla pelkästään äitinsä kanssa hankki akateemisen koulutuksen.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis neuvolassa kyseltiin tuosta onko väkivaltaa alkoholin liiallista käyttöä yms yms. Samat kysymykset kaikille. Mun mielestä vanhempien avun hakemisesta ei tulisi rangaista, niin kuin tänäpäivänä tehdään.

Eihän siitä rangaista. Minulle on masentuneena äitinä tarjottu useampaan otteeseen oikein hyvin apua neuvolan taholta.

Siinäpä se onkin, että sinä olet masentunut, moni joille siitä markkinoidaan ei ole, ainakaan vielä tuossa vaiheessa.

Tämähän se onkin, että vanhemmilta kysytään ja vanhemmat voivat kieltäytyä avusta. Ja jos vanhempi kieltäytyy, niin ongelmat jäävät perheen sisälle ja purkautuvat lapsen kojdalla myöhemmin.

Vierailija
42/45 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis neuvolassa kyseltiin tuosta onko väkivaltaa alkoholin liiallista käyttöä yms yms. Samat kysymykset kaikille. Mun mielestä vanhempien avun hakemisesta ei tulisi rangaista, niin kuin tänäpäivänä tehdään.

Eihän siitä rangaista. Minulle on masentuneena äitinä tarjottu useampaan otteeseen oikein hyvin apua neuvolan taholta.

Siinäpä se onkin, että sinä olet masentunut, moni joille siitä markkinoidaan ei ole, ainakaan vielä tuossa vaiheessa.

Mitä pahaa koet olevan siinä, että jollekin tarjotaan neuvolasta kotiapua?

Jos he eivät sitä selvästikään tarvitse.

Ja mikä on se huono juttu tämän avun tarjoamisessa? Muistaa asian siinä vaiheessa sitten, kun avulle olisi tarvetta ja voi silloin olla yhteydessä neuvolaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin oikein: "Ja mikä on se huono juttu tämän avun tarjoamisessa? Muistaa asian siinä vaiheessa sitten, jos avulle olisi tarvetta ja voi silloin olla yhteydessä neuvolaan."

Vierailija
44/45 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet näistä virkailijoista haluaa vaan kokea ylemmyyden tunnetta.

Vierailija
45/45 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mummo kertoi isosetäni eli veljensä olleen ihan normaali poika kunnes yhden isänsä tekemän pahemman pahoinpitelyn jälkeen muuttui "hitaammaksi". Isosetä kävi vain kansakoulun ja teki töitä maatalon apumiehenä/renkinä. Muistan hänet änkyttävänä, mutta kilttinä ihmisenä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi