Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Piereskely miesten etuoikeus?

Vierailija
13.12.2018 |

Miksi miehet piereskelevät äänekkäästi jo muutaman tapailukerran jälkeen?
Mitä jos minäkin naisena päästäisin siihen itsekkin kunnon töräyksen miehen töräyksen perään?
Onko miehillä enemmän jonkinlaista suolistohäiriötä vai törmäänkö minä vain aina näihin haisseihin?
Kun tarkasti mietin, niin enemmistö mieskokelaistani ovat aina kärsineet jonkinlaisia suolistokaasuongelmista ja pidemmässä suhteessa, kun he tulevat pieruineen lopulta sänkyynkin (siis kun se viimeinenkin vieraskoreus on poistunut) niin pieruista on saatu jopa riita aikaiseksi.

Jos minulla olisi jatkuvasti paskakaasut housuissa, niin kuinka haluttava nainen olisin?
Minulle on sanottu, että on eri asia, jos nainen piereskelee, kun mies piereskelee miksi näin?
Miten naisen pitäisi tuollaista sietää, jos mieskään ei siedä?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töräyttele menemään vaan. Sano, että av antoi luvan.

Vierailija
2/10 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mikään etuoikeus ole, jos siltä tuntuu niin "anna sen soida"

m34

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet oikeilla jäljillä. Amerikkalaiset feministit ovat päättäneet, että miesten piereskely on naisten alistamista. Tämä on faktaa jonka löydät netistä googlaamalla. Alas patriarkaatti!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
4/10 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummista asioista säkin alat riitelemään, jos piereminen sängyssä aiheuttaa riidan.

Omassa parisuhteessani minä pieraisin ensimmäisenä ja piereskellään hyvin vapautuneesti kotona. Mikäs sen mukavampaa kuin maata miehen kanssa lusikassa ja pieraista miestä päin <3 :D

Kanssasi olisi kammottavaa olla parisuhteessa, jos noin luonnollinen asia aiheuttaa tuollaista murhetta.

Vierailija
5/10 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sun mies teki? tekiks se silleen että heitti peiton teidän molempien yli ja päästi tyyliin "mennään maailmaa pakoon!" :D

Vierailija
6/10 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettaa pieruperät. Pierrä kuuluu vessassa tai eteisessä eikä toisten vieressä. Sama räkiminen ja aivastelu. Paperiin ja mielellään välimatkaa toisiin. Hiha kyynärtaipeen kohta käy hätätapauksessa aivastamiseen. Sylkeminen vain vessassa tai toisten näkymätyömissä paperiin tai ulkona.

Vierailija
7/10 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai saat piereskellä yhtä lailla. Turhasta valittaja.

Vierailija
8/10 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieru ei ole mikään suoliston häiriö. Suolikaasua muodostuu suoliston normaalista toiminnasta. Sinäkin, ap, pieret. Jos muuta väität, valehtelet. On toki eri asia, jos ei pysty yhtään hillitsemään paukutteluaan. On kohteliasta käydä vessassa piereskelemässä, jos länsä on vieraampia ihmisiä, tai edes viereisessä huoneessa.

Mutta ole kiltti, äläkä näyttele meille yli-ihmistä, jolla ei ole normaaleja ruumiintoimintoja. Ei mene läpi. Teet vain itsestäsi typeryksen.

Vierailija
9/10 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äijä pieri mun syliin kun oltiin lusikassa. Oltiin nähty ehkä 5 kertaa tuolloin. Kyllä etoi.

Vierailija
10/10 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pieraisin toisilla treffeillä. Pahoittelin asiaa kylläkin, eihän toisen pieruja ole kiva haistella... Mutta ihan vapaasti me piereskellään molemmat kotona, paitsi ei saunassa eikä ruokapöydässä.

Neljä vuotta on oltu yhdessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi