Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Boikotoin Mehiläistä - Mukana?

Vierailija
13.12.2018 |

En aio asiakkaaksi firmaan, joka pitää noin sairaan ajatusmaailman omaavaa psykiatria palkkalistoillaan. Viittaan Jyrki Joensuuhun kirjoituksineen: https://www.ess.fi/Mielipide/art2505441

Aion myös ilmaista asian Mehiläiselle asiakaspalautteen muodossa.

Kommentit (138)

Vierailija
121/138 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuten löydy Jyrki-boi enää mehiläisen listoilta. Hyvä!

Tekikö joku jo Lääkäriliittoon valituksen?

Vierailija
122/138 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin juuri Lääkäriliiton toiminnanjohtajalle Kati Myllymäelle, saa nähdä mitä vastaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/138 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M-I-E-L-I-P-I-D-E-K-I-R-J-O-I-T-U-S. Mitä kohtaa ap ja muut kiihkoilijat kyseisestä sanasta eivät ymmärrä?

Lisäksi olette vääristelleet alkuperäisen kirjoituksen sisältöä aivan toisenlaiseksi.

Olen ilmoittanut ketjun muuten asiattomaksi. 

Missä yrityksessä ap työskentelee? Voisin ilmoittaa sinne että heidän työntekijänsä harjoittaa lynkkaamista ja ajojahteja netissä täysin perättömillä väitteillä. 

Vierailija
124/138 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aloitusta ei poisteta? Sanoma mainosrahoitteisena mediana sallii vihapuheet yrityksiä kohtaan??????????

Vierailija
125/138 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla totta. Mikä saa ihmiset ensinnäkin kirjoittamaan ja vielä julkaisemaan tällaisia "mukanokkelia" mielipidekirjoituksia? Ja miksi he luulevat että ketään kiinnostaisi kuulla sadatta kertaa samoja käsittämättömiä perusteluja sille, miksi maailma olisi vain niin paljon parempi jos elettäisiin niinkuin 60-luvulla. "Älkää nyt vähän hurtimmasta huumorista naiset pahastuko!"

Huhhuh, ei se hyvä maku ja sivistyneisyys selvästikään koulutustasoa katso.

Mehiläinen, nyt tiedätte minkälaista kuvaa palveluistanne annatte.

Vierailija
126/138 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En boikotoi.

Vierailija
127/138 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M-I-E-L-I-P-I-D-E-K-I-R-J-O-I-T-U-S. Mitä kohtaa ap ja muut kiihkoilijat kyseisestä sanasta eivät ymmärrä?

Lisäksi olette vääristelleet alkuperäisen kirjoituksen sisältöä aivan toisenlaiseksi.

Missä yrityksessä ap työskentelee? Voisin ilmoittaa sinne että heidän työntekijänsä harjoittaa lynkkaamista ja ajojahteja netissä täysin perättömillä väitteillä. 

Jos lääkärin M-I-E-L-I-P-I-D-E on ristiriidassa lain kanssa, siitä tulee ehdottomasti sekä työnantajan että Lääkäriliiton olla tietoisia. Aivan, seksuaalinen ahdistelu, jota perseelle taputtelu tosiaankin on, on laitonta. En ymmärrä, miksi sinua harmittaa niin kovin se, että naiset (oletan) tarttuvat toimeen estääkseen tällaisen ammattitaidottoman lääkärin toiminnan. Toivottavasti kukaan ahdistelusta kärsinyt ihminen ei koskaan enää joudu tämän lääkärin potilaaksi.

Vierailija
128/138 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos lääkärin M-I-E-L-I-P-I-D-E on ristiriidassa lain kanssa, siitä tulee ehdottomasti sekä työnantajan että Lääkäriliiton olla tietoisia. Aivan, seksuaalinen ahdistelu, jota perseelle taputtelu tosiaankin on, on laitonta. En ymmärrä, miksi sinua harmittaa niin kovin se, että naiset (oletan) tarttuvat toimeen estääkseen tällaisen ammattitaidottoman lääkärin toiminnan. Toivottavasti kukaan ahdistelusta kärsinyt ihminen ei koskaan enää joudu tämän lääkärin potilaaksi.

Mielipiteet laittomia?

Hengitäpä pari kertaa syvään ja mieti uudestaan

Vierailija
129/138 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielipiteet laittomia?

Opettele sinä lukemaan, ja palaa sitten asiaan, kun alkaa sujua.

Vierailija
130/138 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en varmasti boikotoi joitakin maamme parhaita lääkäreitä (ei kaikki Mehiläisen lääkärit tietenkään ole parhammistoa, mutta osa on) vain sen takia, että jollain vanhalla psykiatrisedällä on lähtenyt keulimaan mielipidekirjoituksessa. 

Vierailija
131/138 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielipiteet laittomia?

Opettele sinä lukemaan, ja palaa sitten asiaan, kun alkaa sujua.

öyhötä vähän lisää, kiihkoilija. 

Vierailija
132/138 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätkäshenkilö 46 vuotta kirjoitti:

En ole mukana Ap:n boikotissa, enkä anna tukeani tälle typerälle loukkaantumis- ja ahdistumissirkukselle.

Päinvastoin, boikotoin Ap:tä ja kaikkia muita hänen sielunsisariaan sekä kaikkia näitä tällaisia hankkeita.

Tuo psykiatri puhuu asiaa.

Olin nuorempana keskioluträkälässä töissä, ja joskus sulkemisaikaan (tai siis pikemminkin sulkemisajan jälkeen) sattui niin, että viimeiseksi pubiin jäänyt juopunut keski-ikäinen naisasiakas työnsi kätensä housuihini ja hyväili sekä hipelöi minua "sieltä". Tätä ei tapahtunut siis suinkaan joka ilta, vaan ihan vain pari-kolme kertaa.

En järkyttynyt enkä ahdistunut: se oli valtavan upeaa ja nautinnollista. Toki samaa tapahtui samoina aikoina enemmänkin kun olin itse viihteellä ravintoloissa ja juottoloissa asiakkaan ominaisuudessa, mutta työpaikalla siis vain nuo kerrat - eli aivan liian harvoin.

En ole mukana Ap:n boikotissa. Päinvastoin keskitän vastaisuudessa kaikki käyntini Mehiläiseen, jotka vain voin.

#MoreForMe

Kuvittele että olisit olut baarissa itseäsi 2 cm pidemmän homon kanssa. Homo työntää kätensä housuihisi.

Vierailija
133/138 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 cm 😁

Vierailija
134/138 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ainakaan boikotoi Mehiläistä. Käyn Turun Kauppiaskadun Mehiläisessä, jos tarttee lääkäriä. Siellä on ystävällinen palvelu, vastaanottovirkailijat, hoitajat, siivoojat tervehtii aina. Lääkärit, joilla käyn (itse valitsen), kaikki tosi mukavia, aikaa kuunnella asioita, toisin kuin TYKSin poliklinikalla, jossa on 15 min. aika ja yleensä vaan tarkistetaan epilepsialääkkeet, uusitaan reseptit ja ulos.

Vierailija
135/138 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tätä valheellisiin vääristelyihin perustuvaa kiihkoilevaa ketjua ei poisteta palstalta, olen antanut ketjun tiedoksi Mehiläiselle ja kaikille tällä hetkellä sivustolla mainostaville yrityksille.

Yritykset jatkossa ovat varmaan tarkempia millaisilla vihapuhesivustoilla mainostavat. 

136/138 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei muuten löydy Jyrki-boi enää mehiläisen listoilta. Hyvä!

Tekikö joku jo Lääkäriliittoon valituksen?

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6732c4eb-0db5-4a5e-b5e4-a0ae37f55925

https://www.ess.fi/uutiset/paijathame/art2506516

"ESS: Erikoislääkäri avautui tissiläpsyttelystä - Mehiläinen katkaisi yhteistyön välittömästi"

Vierailija
137/138 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeus voitti. Tissiläpsyille ei ole sijaa terveyshuollon vaativassa asiakastyössä.

Vierailija
138/138 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mukana boikotissa kun katkaisi suhteen pelkän väärän mielipiteen takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan