Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Boikotoin Mehiläistä - Mukana?

Vierailija
13.12.2018 |

En aio asiakkaaksi firmaan, joka pitää noin sairaan ajatusmaailman omaavaa psykiatria palkkalistoillaan. Viittaan Jyrki Joensuuhun kirjoituksineen: https://www.ess.fi/Mielipide/art2505441

Aion myös ilmaista asian Mehiläiselle asiakaspalautteen muodossa.

Kommentit (138)

Vierailija
21/138 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei vielä äsken ainakaan ollut iltapäivälehdissä, ehkä huomenna iskee kakka tuulettimeen. 

Vierailija
22/138 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho. Ihan kuin olisi jotain seksinovellia lukenut. :D Ehkä kyseinen kaveri tuottaa niitäkin.

Meillä jokaisella varmasti olisi kokemuksia jaettavana, mutta on viisautta vetää rajansa. Ampui yli tuokin, kun kaveri innoissaan kertoi vielä tehneensä yhteistyötä tämän tissiläpsyttelijän kanssa. Pikkupoikamaista tekstiä.

Hänen pointtiinsa voisin yhtyäkin, jos se olisi tuotu esille hienosanoisemmin, mutta noin kärjistetysti ja seksiobjektimaisesti naputeltu tuotus ei ainakaan minua sytytä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/138 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaahan kaikki palautetta Mehiläiseen, minä ainakin aion laittaa, etten todellakaan käytä heidän palveluitaan niin kauan, kuin tuo ällöttävä limainen ukko on heillä töissä. Ehkä he heräävät asiaan, kun tarpeeksi moni nostaa kohun asiasta ja reagoi siihen, saavat toivottavasti valtaisian palauteryöpyn asiasta.

Vierailija
24/138 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et mene tuon lääkärin vastaanotolle, mikä on ongelma?

Vierailija
25/138 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jaa. En nyt ehkä ole samaa mieltä, että takapuolelle taputtelua pitäisi suvaita, saati suosia, mutta olen jossain määrin samoilla linjoilla: me too -hössötys on mennyt älyttömyyksiin. Kohta pitää kulkea aurinkolasit silmillä siksi, ettei joku erityisherkkä pissis tee rikosilmoitusta, koska sattui katsomaan kohti tai katsomaan samaan kohteeseen tai katsomaan eri suuntaan tai...

Mietin tosin, että mitenköhän rinnoilla läpsitään lääkäriä naamalle. Toki ihmiset tekevät kaikenlaista, en minä tyyten kiistämäänkään pysty. Mutta vähän vaikuttaa tarinankerronnalta.

Yleensä hoitelen terveysasioitani muualla kuin Mehiläisessä, mutta sielläkin olen asioinut ja ollut potilaana. Ja aion tarpeen mukaan olla vastakin. Sen sijaan harkitsen, että jokohan olisi viimeinen kerta, kun viitsin kommentoida Aihe vapaa -palstan ääliömäistä hepulointia.

Joo, on se vaan kumma että näitä riittää ja riittää. Miten voi olla niin vaikea erottaa ahdistelu ja flirtti??? Kun itselle tuo ei tuota minkäänlaista ongelmaa, niin kuin ei myöskään sen ymmärtäminen, ettei työpaikka ole mikään kourintapaikka, vaan paikka missä tehdään töitä. Mutta ilmeisesti yllä olevalle kommentoijalle ja monelle muulle tuntuu olevan aivan ylivoimaista ymmärtää asia. Mulla on vinkki: käyttäydy toisia kohtaan siten, kuin toivoisit omaa äitiäsi / tytärtäsi / sisartasi kohtaan käyttäydyttävän. Jos ajatus siitä, että 15-v tytärtäsi tai vaimoasi "läpsyteltäisiin pepulle leikillisesti" tämän työpaikalla, tuntuu ikävältä, niin todennäköisesti se työpaikan sisälähetin läpsyttelykään ei ole hyvä idea. Ja jos satut olemaan naisia yleisesti halveksivaa tyyppiä, eikä empatiakykysi riitä kuvittelemaan tilannetta, niin kuvittele tilanteeseen sellainen yli kaksimetrinen suuntautumiseltaan miehiin päin oleva karju. Ja itsesi läpsyttelyn kohteeksi. Jokohan alkaa ymmärrys vilkkua siellä silmien takana? 

Vierailija
26/138 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En luota firmaan, joka palkkaa noin ammattitaidotonta väkeä. En koe Mehiläistä turvalliseksi vaihtoehdoksi.

Vierailija
27/138 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja jos menet, niin mikä silloin...

Vierailija
28/138 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei vielä äsken ainakaan ollut iltapäivälehdissä, ehkä huomenna iskee kakka tuulettimeen. 

Iltalegden sivuilta minä ainakin tuon alun perin huomasin:

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/e554cece-7ace-4703-959b-fff031c3cb0d

Vierailija
29/138 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En luota firmaan, joka palkkaa noin ammattitaidotonta väkeä. En koe Mehiläistä turvalliseksi vaihtoehdoksi.

Eiköhän tässä ole kysymys mustamaalaamisesta. Miten tämä juttu liittyy vaikkapa silmälääkäreihin? Pitäisikö tosiaan boikotoida koko Mehiläistä vain siksi, että Vauva-palsta niin sanoo?

Vierailija
30/138 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ensi viikolla kardiologille aika, tuntee mun sydämen tilanteeni hyvin. Pitääkö mun nyt perua se aika, kun joku psykiatri omiin nimiinsä jotain höpäjää?

Vierailija
31/138 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tässä ole kysymys mustamaalaamisesta. Miten tämä juttu liittyy vaikkapa silmälääkäreihin? Pitäisikö tosiaan boikotoida koko Mehiläistä vain siksi, että Vauva-palsta niin sanoo?

Jos Mehiläisen listoilla oleva silmälääkäri kirjoitteli julkisesti jotain todella ammattitaidotonta, silloinkin luottamus firmaan menisi. Mikä takaa sen, ettei muukin henkilökunta ole yhtä ammattitaidotonta?

Itse toki päätät ketä boikotoit ja miksi; mielummin tutkin asiaa itse kuin teet mitään siksi että "Vauva-palsta niin sanoo". Täällä on tarkoitus vain jakaa ajatuksia aiheesta, tottakai.

-Ap

Vierailija
32/138 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan muutenkin noita veroparatiisifirmoja, jotka ostelevat vanhusten hoivapaikkoja, joiden hoidon taso, tai pikemminkin sen puute, on yleisessä tiedossa. Tämän kyseisen "psykiatrin" ulostulo sopii hyvin firman imagoon. Miten kyseinen ukko voi toimia psykiatrina? Säälin hänen asiakkaitaan. Pöyristyttävää naisten halveksuntaa. Minäkin annan palautetta.

Vierailija
33/138 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ensi viikolla kardiologille aika, tuntee mun sydämen tilanteeni hyvin. Pitääkö mun nyt perua se aika, kun joku psykiatri omiin nimiinsä jotain höpäjää?

Tottakai sen mukaan, miten luotat kyseisen firman ammattitaitoon. Kannattaa mielummin tutkia itse, kuin kysyä täältä. -Ap

Vierailija
34/138 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inhoan muutenkin noita veroparatiisifirmoja, jotka ostelevat vanhusten hoivapaikkoja, joiden hoidon taso, tai pikemminkin sen puute, on yleisessä tiedossa. Tämän kyseisen "psykiatrin" ulostulo sopii hyvin firman imagoon. Miten kyseinen ukko voi toimia psykiatrina? Säälin hänen asiakkaitaan. Pöyristyttävää naisten halveksuntaa. Minäkin annan palautetta.

Ei kyllä varsinaisesti kiillota muutenkin epämääräistä kuvaa paremmaksi. Hyvä, että annat palautetta! -Ap

Vierailija
35/138 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika näppärä nosto terveystalon mediavastaavalta

Vierailija
36/138 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan sairasta, melkein en usko että tuo kirjoitus ei ole joku sairas opiskelijapila. Voiko psykiatri oikeasti olla noin SEKAISIN?

Etkö vielä tiennyt että psykiatrit ne vasta sekaisin ovatkin!

Vierailija
37/138 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iltalegden sivuilta minä ainakin tuon alun perin huomasin:

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/e554cece-7ace-4703-959b-fff031c3cb0d

Joo, itsekin huomasin just tuon saman, kun tarkemmin katselin. Ei ihan pääuutisia vielä, mutta varmaan kohta nousee kunnolla otsikoihin, on sen verran sairasta settiä. 

Vierailija
38/138 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Olen itsekin joutunut kärsimään seksuaalisesta ahdistelusta ja jopa seksuaalisesta hyväksikäytöstä ja todellakin pidän hyvänä, että nykyään asiaan suhtaudutaan tiukasti. Lääkärin kirjoitus oli typerä ja vahingollinen. Mutta en ihan osaa arvostaa tätä nykytyyliäkään asioiden hoidossa, että heti ollaan vaatimassa julkista anteeksipyyntöä ja irtisanomista työnantajalta. Aiemmin olisi kirjoitettu vastamielipidekirjoitus seuraavan päivän lehteen ja alkuperäisen mielipiteen kirjoittaja olisi saanut työpaikallaan yksityisesti puhuttelun.

Vierailija
39/138 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Mehiläisen listoilla oleva silmälääkäri kirjoitteli julkisesti jotain todella ammattitaidotonta, silloinkin luottamus firmaan menisi. Mikä takaa sen, ettei muukin henkilökunta ole yhtä ammattitaidotonta?

Itse toki päätät ketä boikotoit ja miksi; mielummin tutkin asiaa itse kuin teet mitään siksi että "Vauva-palsta niin sanoo". Täällä on tarkoitus vain jakaa ajatuksia aiheesta, tottakai.

-Ap

Mutta jos silmälääkäri ei kirjoittele asiattomuuksia? Saanko silloin luottaa siihen, että jonkun psykiatrian asiattomuus ei tartu silmälääkäreihin?

Vierailija
40/138 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm. Olen itsekin joutunut kärsimään seksuaalisesta ahdistelusta ja jopa seksuaalisesta hyväksikäytöstä ja todellakin pidän hyvänä, että nykyään asiaan suhtaudutaan tiukasti. Lääkärin kirjoitus oli typerä ja vahingollinen. Mutta en ihan osaa arvostaa tätä nykytyyliäkään asioiden hoidossa, että heti ollaan vaatimassa julkista anteeksipyyntöä ja irtisanomista työnantajalta. Aiemmin olisi kirjoitettu vastamielipidekirjoitus seuraavan päivän lehteen ja alkuperäisen mielipiteen kirjoittaja olisi saanut työpaikallaan yksityisesti puhuttelun.

Siksi otinkin asiallisesti yhteyttä firmaan yksityisesti, en kaipaa mitään julkista lynkkausta, vaan asiallista käsittelyä virallisia reittejä pitkin. Niin teen muutenkin, jos haluan antaa palautetta firmalle.

-Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi