Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
G: Ilmianna omnomnomnomnom-joululaulusi
13.12.2018 |
Mikä on sinulle se joululaulujen helmi ja aadel, jota ilman ei joulu tunnu joululta?
Kommentit (20)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Lennonin Johnin So this is christmas🎄
Solistiyhtye Suomi - Joulupukki Ajoi Yli Mummon
Sisältö jatkuu mainoksen alla
omnomnom omnomnom omnom omnom om, omnomnono nononnoo, nonnonnonnonnooooooo!
Melkein mitä tahansa, mitä Raskasta Joulua- porukka esittää.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Have yourself a merry little christmas.
Yleensäkin sellaiset vanhat jenkkibiisit Bing Crosbyltä, Nat King Colelta, Frank Sinatralta. Olen kolmekymppinen ja nämä tuovat mieleen lapsuuden jouluelokuvat, erityisesti Yksin kotona-leffat.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Maa on niin kaunis, Club for Fiven esittämänä
Eihän noissa syödä mitään omnommmnom
Alue: Aihe vapaa
Tää on ihan suomalaisittain vaan nam nam joululaulu.... Lapin joulu, es. Matti Lehtinen. Oon tykännyt ihan lapsesta asti.