Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko jääneet koskaan kaipaamaan vanhaa ihastustanne?

Olit ihana nappisilmä
13.12.2018 |

Itse olen nyt joulun lähestyessä ajatellut jälleen useasti vanhaa naapuriani ja miettinyt, että mitä hänelle mahtaa nykyään kuulua. Mielestäni meidän välillä oli aikoinaan aistittavissa yhteistä pitkäkestoista ihastusta, jopa todellista jännitettäkin. Mitään siitä ei kuitenkaan koskaan tullut. Nyt vain edelleen mietin häntä ja sitä, että olisiko asiat voineet mennä toisin.

😞

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä välillä käy mielessä eräs, jonka kanssa oli kiihkeää seksiä mutta muuten yhdessäolo oli jotenkin laimeata. Ehkä kaipaan ennemminkin seksiä kuin tyyppiä. Nykyinen mies kaljamahoineen ei houkuta fyysisesti, vaikka on muuten kiva.

Vierailija
22/29 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan exää vaikka erottiin jo -05 osittain pitkän välimatkan vuoksi. Ikävä on j

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Hän nykyään aika lihava :(

Vierailija
24/29 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olit ihana nappisilmä kirjoitti:

Itse olen nyt joulun lähestyessä ajatellut jälleen useasti vanhaa naapuriani ja miettinyt, että mitä hänelle mahtaa nykyään kuulua. Mielestäni meidän välillä oli aikoinaan aistittavissa yhteistä pitkäkestoista ihastusta, jopa todellista jännitettäkin. Mitään siitä ei kuitenkaan koskaan tullut. Nyt vain edelleen mietin häntä ja sitä, että olisiko asiat voineet mennä toisin.

😞

Mä annoin sulle vaikka kuinka monta tilaisuutta. Odotin ja odotin ja odotin ja näytin suoraan että tykkään susta. Sä et tehny mitään. Nyt on myöhäistä.

Mitä luulit saavuttavasi odottamalla? Varsinkin jos et itse tehnyt mitään!

Mitä muuta vielä voi tehdä kuin näyttää oman kiinnostuksensa? Kaapata miehen?

Taidat olla ikisinkku?

En, naimisissa yli kymmenen vuotta. En kyllä tiedä edelleenkään mitä muuta voi tehdä kuin selkeästi näyttää että on itse kiinnostunut. Jos toinen ei näytä että on samat tunteet, niin ei kai siinä voi väkisin käydä päälle. Tai en minä sinusta tiedä, jos se on sinun taktiikkasi. Se ei kuitenkaan ole yleisesti hyväksyttyä.

Vierailija
25/29 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne aina joskus käy mielessä, varsinkin viimeinen joka oli liian nuori ja varattu, mutta alasti todella kaunis, vaatteet päällä ei uskoisi mikä herkku on.

Eikä mulla ole ollut suhdetta tai mitään edes ihastusten kanssa ja niitä on ollut todella vähän.

Vierailija
26/29 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai ollaan. Yli 15 vuoden takaa kaukaisimmat.

Vierailija
27/29 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö aloittaja on linjoilla?

Vierailija
28/29 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan exää vaikka erottiin jo -05 osittain pitkän välimatkan vuoksi. Ikävä on j

Minäkin kaipaan aina välillä. Kolmetoista vuotta pitkä aika kaivata. Pidän tarvittaessa sovitusta kiinni.

Vierailija
29/29 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä. Siitä on 28 vuotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi