Mielipiteesi linnan juhlien vieraasta joka tahallaan rikkoo etikettiä?
Kommentit (28)
Linnan juhlat on ihan naurettava perinne. Rahvas katsoo telkkarista kun kauniit ja rikkaat juhlii.
Hyvä vaan, jos joku vieraista uskaltaa pölyttää tätä ahdasmielistä perinnettä.
Vierailija kirjoitti:
Linnan juhlat on ihan naurettava perinne. Rahvas katsoo telkkarista kun kauniit ja rikkaat juhlii.
Tavalla tai toisella ansioituneita sinne yleensä kutsutaan, joskus se meinaa myös rahallista menestystä, mutta ei aina. Mitenkään erityisen kauniita siellä ei suurin osa ole, tavallisen näköisiä keski-ikäisiä ja vielä sitäkin vanhempia enemmistö.
Vierailija kirjoitti:
Olkoon kuinka naurettava perinne tahansa kutussa on selvä pukukoodi ja silti joku päätti olla pukeutumatta koodin mukaisesti ilmaistaakseen, että MINÄ teen mitä huvittaa, MINUA ei hyvät tavat kiinnosta vain MINÄ olen kiinnostava ja vain MINUA loukataan, kun lunta tulee tupaan jälkikäteen.
Vierailija kirjoitti:
Kauniit ja rikkaat? :D
Lähinnä iltalehdethän noista tuntuvat itkevän, jos asia olisi linnalle niin iso niin luulisi että käännyttäisivät tuollaiset ovelta.
Vierailija kirjoitti:
Jos se on naurettava perinne katso telkkarista jotain muuta, äläkä tule sinne kuokkimaan etiketin vastaisissa rääsyissä.
Haluaa kai kapinoida. En tosin ymmärrä miksi pukukoodia vastaan pitää kapinoida. Monia muita tärkeämpiä kapinoinnin kohteita olisi olemassa.
Uutisoinnin mukaan mm. Pääkkönen asteli juhliin smokissa tänä vuonna.