Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten mies kokee naisen joka ei tule raskaaksi?

Vierailija
13.12.2018 |

Mietin vaan... Miltä se tuntuu miehestä, jossa itsessään ei vikaa ja joutuu käymään läpi lapsettomuushoidot naisen takia.. Näkeekö mies naisensa vähemmän naisena tms.? Rakkauden täytyy olla todella vahvaa että sellaisen kestää.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus onkin se taika. Kaikki vaan eivät saa sitä aitoa syvää rakkautta kokea tai pysty siihen itse.

Rakkaus punnitaan vaikeina hetkinä eikä silloin kun kaikki menee hyvin.

Vierailija
2/5 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mies niitä hoitoja käy läpi naisen takia vaan siksi että haluaa juuri sen naisen kanssa niitä lapsia. Muutenhan niitä muksuja voisi hankkia vaikka naapurin Pirkon kanssa mutta kun se PIrkko ei kiinnosta naisena ja lasten äitinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lasten saaminen oli vaikeaa vaikka kummassakaan ei mitään vikaa ollutkaan. Mutta ne vaikeudet vain hitsasi meidät parina paremmin yhteen ja teki meistä parempia vanhempia. Olemme kiitollisia toisistamme, lapsista ja perheestä emmekä pidä tätä itsestäänselvyytenä. Yhä on rakkautta ja yhdessä on oltu nyt 28 vuotta.

Vierailija
4/5 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pitkä lapsettomuushistoria, "vika" oli minussa, ei miehessä. Jouduimme toki hoitojen aikaan miettimään sitäkin vaihtoehtoa, mitä jos ei tärppää koskaan. Mies teki hyvin selväksi, että sitten eletään kahdestaan ja keksitään muuta elämänsisältöä, hän haluaa olla minun kanssani. Eikä missään vaiheessa syyllistänyt minua tms. Me onneksi saimme yhden lapsen hoidoilla, hyvin on mennyt, juuri tuli miehen kanssa 20 vuotta yhteiseloa täyteen, tyttäremme on 8 v.

Vierailija
5/5 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin minunkaan mieheni olisi minua jättänyt jos ei olisi saatu lapsia.

Rakastaa kuitenkin juuri minua ja haluaa olla minun kanssani. 

No se hyvä puoli ainakin oli siinä ettei niitä lapsia niin vaan tehtykään että miehestä tuli todella hyvä ja osallistuva isä. Arvostamme molemmat perhettä ja lapsia ihan toisella lailla kun ehdimme säikähtää oikein kunnolla että ehkä emme saa lapsia ollenkaan. Minäkin kasvoin ihmisenä kun kaikki ei mennytkään putkeen tuosta vaan.  Elämä opettaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi