Alkot auki aattona - käytkö?
Joo voisin viinipullon hakea kyllä jos ei oo tullut hankituksi
Kommentit (20)
Aatonaattona ajattelin käydä jouluruuhkissa, vähän helpotusta yksinäisyyteen, en tosin alkossa.
No en hemmetissä. Hulluhan se on joka sinne jouluryysikseen ylipäätään menee...
En käy aattona enää edes ruokakaupoissa, hoidan ostokset (myös alkoholi-) aikaisemmin.
Vierailija kirjoitti:
No en hemmetissä. Hulluhan se on joka sinne jouluryysikseen ylipäätään menee...
Mulla on tähän joku kieroutunut suhde. Inhoon yleensä kaupassa käymistä, enkä esim.ikinä lähde "shoppailemaan". Mutta joulutungeksinnassa kaupassa on jotain kivaa.
Ja ap.n kysymykseen. En ole menossa Alkoon aattona.
Kyllä ilman muuta käyn. Alkossa tosi hyvä valikoima alkoholittomia.
Menen siihen aulaan katsomaan ketkä siellä käyvät, mutta itse en käy. Siinä on kivasti penkki josta näkee koko liikkeen.
En. Kokemuksesta tiedän ettei siellä myydä kännissä oleville.
Ei onneksi tarvitse enää aattona mennä mihinkään kauppaan.
Vierailija kirjoitti:
Aatonaattona ajattelin käydä jouluruuhkissa, vähän helpotusta yksinäisyyteen, en tosin alkossa.
Kiinni silloin.
Olen kasvanut aikana jolloin jo aattona kaikki oli kiinni ja se oli pyhäpäivä, siksi en käy aattona kaupassa nykyäänkään. Tuntuu että Suomessa ollaan siirtämässä joulua 25. päivälle ja aatto alkaa olemaan tavallinen arkipäivä. En siitä tykkää, mutta minkäs teet:(
Vierailija kirjoitti:
En käy aattona enää edes ruokakaupoissa, hoidan ostokset (myös alkoholi-) aikaisemmin.
Sama juttu. Ostan ruoat viimeistään paria päivää ennen ja en lähde kauppojen suuntaankaan aattona tai edes aatonaattona. Niin tyhjää elämäni ei ole ikinä, että sen tekisin.
Totta hitossa haen viimehetken täydennykset samalla kun vaimo käy lasten kanssa kaupassa. Muutama 3 litran tonkka viiniä, pari pulloa VSOP-konjakkia, muutama pullo hyvää irlantilaista mallasviskiä, iso pullo Grey Goose-votkaa ja tietenkin reilusti vahvaa tummaa olutta ja lonkeroa muutama lava. Ai niin ja iso jekkupullo pakkaseen ja kuoharia.
Voin käydä. Mitä pitää sulle tuoda ja paljonko maksat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu. Ostan ruoat viimeistään paria päivää ennen ja en lähde kauppojen suuntaankaan aattona tai edes aatonaattona. Niin tyhjää elämäni ei ole ikinä, että sen tekisin.
Mun elämäni on taas niin täyttä, että saatan unohtaa jotain ja hautausnaareissulla käydä sen vielä hakemassa kaupasta. Mutta olin kyllä oikein hyvilläni, että S-kaupat olivat viime jouluna kiinni aattoiltapäivästä saakka pyhät. Ainakin siis Jkl.
Vierailija kirjoitti:
Menen siihen aulaan katsomaan ketkä siellä käyvät, mutta itse en käy. Siinä on kivasti penkki josta näkee koko liikkeen.
Voihan sen jouluaaton kuluttaa noinkin. Mikä tarkalleen ottaen niissä kävijöissä sinua noin paljon kiinnostaa?
Olen niin onnellinen että en ole koskaan joutunut viinakauppaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen kasvanut aikana jolloin jo aattona kaikki oli kiinni ja se oli pyhäpäivä, siksi en käy aattona kaupassa nykyäänkään. Tuntuu että Suomessa ollaan siirtämässä joulua 25. päivälle ja aatto alkaa olemaan tavallinen arkipäivä. En siitä tykkää, mutta minkäs teet:(
Jouluaattona on ihana olla töissä
En todellakaan, koska meillä on alkoholiongelma jo ennestään.
Kaapit täynnä juomatta jäänyttä viinaa ja taas jouluna sitä kannetaan lahjaksi meille lisää.
Eikä olla absolutisteja vaan kulutus on pientä tuloon nähden