Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naapurin mies kusee niin kovaäänisesti että herään siihen joka kerta

Vierailija
12.12.2018 |

Hirveä minuutin kestävä lotina ja lorina. Miten vaikeaa on pissata niin ettei herätä koko taloa?

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on noin pahoja uniongelmia niin niihin kannattaa hakea apua, eikä syytellä, kiusata ja piinata naapuria. Etkö olekin suunnitellut jotain "pikku" kostonäpäytystä hänelle?

Vierailija
22/46 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirveä minuutin kestävä lotina ja lorina. Miten vaikeaa on pissata niin ettei herätä koko taloa?

Huh säikähdin jo että minä. En sentään kun mulla kestää lähemmäksi 2 minuuttia. Sori, sienikö äänenvaimentimeksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korvatulpista et liene kuullut? No, nyt oot! :)

Soo last season. Vastakusiloro bluetooth -kuulokkeet on tän joulun must.

Vierailija
24/46 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapuri aivastaa niin että keuhko lepattaa. Miten voi olla et joku toinen voi aivastaa äänettömästi ja toinen antaa ilman tulla kantapäistä saakka. Viitun ärsyttävää!!!

Äänekkäästi aivastavat on kuulemma äänekkäitä ja estottomia myös sängyssä. Kuuntele ja raportoi tänne.

Vierailija
25/46 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistän paremmaksi: minun naapurini kusee niin kovaäänisesti, että herään siihen joka yö korvatulpista huolimatta. Pahinta on viikonloppuisin kun naapuri juo kaljaa ja käy puolen tunnin välein kusemassa ainakin litran. Tässä talossa kuuluu kyllä öisin muitakin ääniä, mutta (uskomatonta kyllä) tuo kusenlorina on ainoa, jota ei saa vaimennettua kuulumattomiin korvatulpilla.

Vierailija
26/46 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huh säikähdin jo että minä. En sentään kun mulla kestää lähemmäksi 2 minuuttia. Sori, sienikö äänenvaimentimeksi?

Tässä ketjussa tulikin jo hyvä vinkki: ei tarvitse  lorottaa suoraan veteen, vai voi tähdätä siihen posliiniin. Ole hyvä, ei tarvi jatkossa pyydellä anteeksi eikä säikähdellä. Naapurisikin varmasti kiittää mielessään.

Vierailija
27/46 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

niksi kirjoitti:

Jotkut lorottavat suoraan wc-pytyn veteen. Siitä se ääni tulee. Sivistynyt pissaa reunaan. Ei tule niin ääntä. Voit lähestyä häntä kirjeellä. Valokuvin varustettuna.

Vielä sivistyneempi istuu.

Vierailija
28/46 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pistän paremmaksi: minun naapurini kusee niin kovaäänisesti, että herään siihen joka yö korvatulpista huolimatta. Pahinta on viikonloppuisin kun naapuri juo kaljaa ja käy puolen tunnin välein kusemassa ainakin litran. Tässä talossa kuuluu kyllä öisin muitakin ääniä, mutta (uskomatonta kyllä) tuo kusenlorina on ainoa, jota ei saa vaimennettua kuulumattomiin korvatulpilla.

Tuohon syyllistyy aivan hervoton määrä miehiä. Minäkin ainakin kerran kuussa. Millä sen äänen vaimentaa?

Jokin nestettä hyvin läpäisevä siivilä, auttaisiko? Siihen joku kiva kuvio tähtäämistä varten. Vaikka naaman kuva inhoamstaan tyypistä.

Vierailija
29/46 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

WT touhua.

Olen myös kärsinyt moukkien tavasta lorotella keskellä pytyn vesitilaa.

Todennäköisesti kyseessä huono itsetunto, joka ilmenee äänekkäänä toimintana, tekee moukka sitten mitä tahansa. kusee, niistää nenäänsä tai juo, niin ääntä lähtee kuin ruuna veteen kusisi.

Tyhjäpäisten suomijunttien persenhajuista toimintaa öin ja päivin.

1. Oletko oikeasti tavannut juntin keskellä pytyn vesitilaa?

2. Perseenhajuista.

Muista oikeinkirjoitus ja hillitse itsesi, niin otat jo ensiaskeleita pois junttiudesta.

Vai onko oma pääsi jo niin täynnä, ettei sinne mahdu enempää sivistystä?

Vierailija
30/46 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jaa, minä taas herään siihen kun naapurin nainen vaihtaa niin äänekkäästi tamppoonin yöllä. Kuuluu kaamean lujalla PLOP kun se nykäisee narusta.

Vierailija
31/46 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota asia puheeksi seuraavassa yhtiökokouksessa. Äänieristeet ovat koko talossa varmasti yhtä huonot ja sinulla on kanssakärsijöitä. Eli asialistalle etukäteen "yöllisen kusen lorinan ennaltaehkäisy" ja mietitte sitten, että kuinka saisitte nuo äänet edes rajoitettua päiväsajalle. Ehkä naapuri voisi kusta ikkunasta öisin?

Vierailija
32/46 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisköhän naapurinmiehen tehdä tyttöpissit, eli istahtaa?

Vierailija
33/46 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin miesparalla on käynyt mielessäkään, että moinen ääni voisi naapuriin asti kuulua. Mahtaa olla aikamoinen pahvilaatikkotalo.

Vierailija
34/46 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai jaa, minä taas herään siihen kun naapurin nainen vaihtaa niin äänekkäästi tamppoonin yöllä. Kuuluu kaamean lujalla PLOP kun se nykäisee narusta.

Ai että, piti väen vängällä keksiä joku "naseva" vastaisku naisista. Että kyllä ne naisetkin osaa! 

Vierailija
35/46 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjusta saa jo aika hyvin kuvan vaavi palstan koostumuksesta.99.9% asuu vuokralla kerrostalossa ;)

Vierailija
36/46 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuta omakotitaloon jos et kestä asumisen ääniä

Kustanna sinä se omakotitalo jos et keskustelupalstalla jonkun rekkulaa kestä?

Vierailija
37/46 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketjusta saa jo aika hyvin kuvan vaavi palstan koostumuksesta.99.9% asuu vuokralla kerrostalossa ;)

Eipä näytä ketjussa olevan yhtäkään viestiä, josta voisi päätellä kirjoittajan nykyisen asunnon omistussuhteita.

Vierailija
38/46 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommoiset talot, joissa on huono äänieristys PITÄISI PURKAA VÄLITTÖMÄSTI!

Vierailija
39/46 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä näytä ketjussa olevan yhtäkään viestiä, josta voisi päätellä kirjoittajan nykyisen asunnon omistussuhteita.

Lisäksi, omakotitalossa asujilla ei varmaan ole kovasti annettavaa tähän ketjuun, kun tuskin naapuritalosta kantautuu äänet omaan vessaan. Muuten ihan hyvä piikki tuokin, mitä nyt ihan pas.ka!

Vierailija
40/46 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eturauhanen jo varmaan vaivaa ja suihku on jo heikko tähtäillä.