Noloimmat mokanne työpaikalla...?
Tänne noloimmat mokat, mitä teille on töissä sattunut. Minä olen onneksi säästynyt niiltä ERITTÄIN noloilta tilanteilta, mutta on minulle pari mokaa käynyt. Tässä niistä yksi:
Tämä tapahtui pari vuotta sitten työpaikkani kokouksessa. Minulle tuli jano kesken kokouksen, ja lähdin hakemaan vettä vesiautomaatista. Kaikki sujui hyvin siihen asti, kunnes olin varmaan 50cm etäisyydellä pöydästä... eli siis hieman horjahdin, ja kaaduin selälleni. Ei sattunut, mutta tietenkin siitä vesimukista lensi kaikki vedet päälleni. Oli kyllä hieman noloa jatkaa kokousta...
Kommentit (26)
päästin kauheen hajusen pierun jonka haju ei hälvennyt millään
Menin rakastumaan työkaveriin. Olen itse nainen ja niin oli tämä työkaverikin, perheellinen nainen.
No siinä ei hyvin käynyt,
nimin. Nyt eri työpaikassa.
Minun työ paikallani on ollut hieman nolo tilanne minun eräs työ kaveri hän nolasi mut niin että hyvä kun kerkesin antaa edes halia toiselle työ kamulle niin eiköhän tämä mokoma tullutkin heti huutamaan siihen minulle näin hei pidetäänpäs pukkarin ovi auki niin voi että kun minä nolostuin
Laitoin kahdet vaipat vanhukselle, kun piti laittaa yhdet housuvaipat päivällä. Joillekin laitettiin tuplavaipat, niin muistin väärin. Tuli kuitenkin tarpeeseen, koska vanhukselle tuli kakkahätä ja piti ottaa ensimmäiset vaipat pois ja pyyhkiä kakat.
Yksi iso moka oli, kun eräs päällikkö alkoi kyykyttämään ja provosoimaan sähköpostilla ja lähdin siihen puolustautumaan. Olisi pitänyt kysyä esimieheltä (oli etätöissä) neuvoa eikä yrittää selviytyä yksin työkuormasta. Päällikkö (nainen)lähetti ilkeyksissään viestiketjun kaikille pomoille. Sain hirveät huudot seuraavana päivänä. Pienikokoinen päällikkö (nainen hänkin) haukkui minut pystyyn ja olin vuoden verran lamaantunut tapauksen jälkeen. Nykyään kysyn hyvin usein neuvoa jopa ärsyttävyyteen saakka ja en ole enää itseohjautuva. Lisäksi mietin moneen kertaan, mitä kirjoitan. Voin pelätä sähköpostin kirjoittamista niin paljon, etten kirjoita lopulta mitään. Tai jos kirjoitan, niin mietin, onko tämä asia, josta minua voidaan syyttää.
up