Millainen ihminen on sinusta hyvännäköinen vastoin yleistä käsitystä?
Siis mitä pidät hyvännäköisenä, vaikka muut eivät yleensä pidä?
Kommentit (48)
Täysin rinnaton, hoikka, siro nainen. Sellainen keijukaismainen, ja vielä terävät piirteet kasvoissa.
Teräväpiirteinen, isonenäinen ja pitkä nainen.
Vierailija kirjoitti:
Minusta Maria Veitolalla on kauniit kasvot vaikka monet pitävät häntä rumana.
Oikein mielelläni olisin hänen näköisensä.
Mun mielestä Marialla on tämän lisäksi älyttömän hyvä tyylitaju.
Yksi tyyli-idoleistani.
Vierailija kirjoitti:
Teräväpiirteinen, isonenäinen ja pitkä nainen.
Ilahduttava kommentti :)
T. teräväpiirteinen, isonenäinen ja pitkä nainen, usein noita-akaksi ja transuksi kutsuttu.
Mää en kaatsoo sitää vaaan katsoon sillmistä esiim sen kuiinka läsnä ihhminen on hetkeessä.
Pienempikokoiset hoikat miehet, useimmat naiset hakee pitkiä ja lihaksikkaita.
Sellainen, jolla on pitkä, kaartuva nenä tai mulkosilmät. Tykkään usein myös "hevosnaamoiksi" haukutuista.
Sellaiset viileähkön oloiset naiset, joista huokuu päällepäin tietynlainen ylimielisyys ja varautuneisuus, mutta samalla aistii suuren lämmön jonka kätkee sisäänsä. Näitä on harvassa.
Turkkilaiset miehet. Käytyäni Turkissa, niin pakko sanoa, että siellä on todella paljon todella hyvännäköisiä miehiä minun mielestä. Monet taas kutsuvat heitä vaikka millä ei niin kauniilla nimillä.
Kaikista ihanimman näköiset miehet on semmosia, jotka ei itse ymmärrä omaa seksikkyyttään ja hyvännäköisyyttään. Eli laitetut miehet tai liian massasta erottuvat ei kiinnosta. Kunnon työmies ai että ;)
Vierailija kirjoitti:
Sellainen, jolla on pitkä, kaartuva nenä tai mulkosilmät. Tykkään usein myös "hevosnaamoiksi" haukutuista.
Noita-akka
Vierailija kirjoitti:
Kaikista ihanimman näköiset miehet on semmosia, jotka ei itse ymmärrä omaa seksikkyyttään ja hyvännäköisyyttään. Eli laitetut miehet tai liian massasta erottuvat ei kiinnosta. Kunnon työmies ai että ;)
Tämä! Ujot miehet on parhaita! Söpö ujo hymy ja katse alaviistosta.
Sellainen villi luonnonkihara tukka miehellä on wau! En pidä äärimmilleen treenatusta kuntosalikropasta, joten pikkuisen pulska joskaan ei sairaalloisen ylipainoinen kroppa miehellä on jees :) Tämäkin tietysti on yksilöllistä, mikä kenelläkin näyttää hyvältä.
Pidän enemmän ohuista kuin paksuista huulista, noin keskimäärin. Ja pidän pienistä rinnoista enemmän kuin isoista, mikä onkin hyvä koska omat rintani ovat lähes olemattomat. Tällä en tarkoita ettei paksuhuulinen ja isorintainen nainen voisi olla kaunis.
Tykkään rotevista lyhyistä aasialaisista miehistä. Esim. mongolialaisissa miehissä on näitä, jotka näyttää mun silmiin tosi hyviltä. Se yhdistelmä leveät kasvot, aasialaiset silmät, musta tukka ja korkeat poskipäät on vaan mun silmissä niin hot.
Minusta Maria Veitolalla on kauniit kasvot vaikka monet pitävät häntä rumana.
Oikein mielelläni olisin hänen näköisensä.