Millainen ihminen on sinusta hyvännäköinen vastoin yleistä käsitystä?
Kommentit (48)
Itse pidän Jenni Vartiaista hyvännäköisenä vaikka kukaan muu ei pidä.
Isohko nenä, mutta pituus suunnassa eikä leveyssuunnassa iso, on mielestäni hieno.
Sitten toisaalta en myöskään pidä isoa suuta ja huulia kauhean hienona, varsinkaan miehellä..
Mun silmää nyt lähinnä miellyttävätkin sellaiset asiat, joista muut eivät niin piittaa. Ulkonäössä pitää olla jotakin todella persoonallista, jotta kiinnitän huomiota. Jos nyt esimerkiksi nimeäisin julkkiksia, niin John Malkovich, Willem Dafoe, Christopher Walken.
Iso, kiinteä maha. Karvainen rinta. Kokonaan ajeltu pää. Muhkea parta. Naururypyt. Rako etuhampaiden välissä. Arvet.
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet kyllä yksin tuota mieltä. Eniten alapeukkuja typerälle mielipiteellesi.
Tykkään lyhyistä, vanhemmista, karvaisista, sympaattisen näköisistä miehistä. Tämä herättää muissa ihmisissä kummastusta, välillä minua epäillään gold diggeriksi tai itseäni myyväksi.
Olen siis nuorehko, normaalivartaloinen, kasvoiltani kauniiksi luonnehdittu, laittautuva nainen. Minua lähestyvät usein myös ns. geneerisen komeat miehet.
Ja itse jahtaan hobitteja.
Minulle viehtymyksestäni on vain hyötyä, saan prinsessakohtelua eikä kilpailijoita ole.
Vierailija kirjoitti:
Upea nainen. Todella kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Upea nainen. Todella kaunis.
Miksi vastailet itsellesi? Etkö tajua jo lopettaa kun viestisi sai eniten alapeukkuja kaikista?
Vierailija kirjoitti:
Isohko nenä, mutta pituus suunnassa eikä leveyssuunnassa iso, on mielestäni hieno.
Sitten toisaalta en myöskään pidä isoa suuta ja huulia kauhean hienona, varsinkaan miehellä..
Tarkoitatko iivoniskassuuta, joka irvistää ja näyttää ison läjän hampaita?
En mäkään, enkä turpeista huulista miehellä.
Ihmisistä jotka pukeutuvat persoonallisesti ja epätrendikkäästi.
Mikään ei ole seksikkäämpää kuin mies, joka tekee taitavasti ja keskittyneesti jotain konkreettista, fyysistä työtä, vaikka hakkaa halkoja.
Yleensä kuulee suomalaisten naisten suusta että pidetään tummista miehistä. Noh, omasta mielestä vaaleat vie usein voiton :)
Päärynävartaloinen nainen, jolla on peppua ja reittä. Näitä, joita varmaan usein haukutaan läskip*erseiksi. Muhkeat muodot naisella on parasta!
Todella pitkä nainen on yleensä upea ilmestys, vaikka tällä palstalla muuta väitetään.