Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paljonko sait veronpalautusta? Joko tuhlasit sen?

Vierailija
12.12.2018 |

Mulle tuli 162 euroa.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

700e. Maksoin etukäteen laskuja ja ostin loput joululahjat. Pe tulee hyvä tili joten siitä jää sitten mukavasti käteen. Palautuksista on vielä 300e jäljellä.

Vierailija
22/24 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun veronpalautus, kaikki 200 euroa menee ihan elämiseen. Oon sairaspäivärahalla. Ja ne rahat tulevat joskus tammikuussa. Kiva kuukausi olla 60 prossan tuloilla ja vielä siten, että palkkapäivä on normisti 10. päivä. Eli rahat tulevat normiaikataulustaan kuukauden perässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesittekö miksi tänä vuonna niin moni sai keskimäärin satasen enemmän palautusta kuin yleensä?

Verohallinto oli tehnyt todalla isoja mokia verotuksessa, esim. eivät olleet ottaneet kikyä huomioon kun ihmisten tulot pieneni kun lomarahoista leikattiin 30%, eikä tämä ollut ainoa moka. Kunnat on nyt vaikeuksissa kun palautuksia menee miljoonia enemmän kuin yleensä ja mitä on budjetoitu.

Vierailija
24/24 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain ja nostin loput (laskujen jälkeen käteen jääneet) käteisenä pois, että duunien taas loppuessa eivät häiritse tukien saamista muutaman kuukauden kuluttua. Minähän en elintasoani laske.