Milainen nainen lukee Me Naiset -lehteä?
Olen lähes nelikymppinen nainen ja olen aina ajatellut kyseisen lehden olevan n. keski-ikäisille ja tanttamaisille naisille suunnattu. Kuitenkin lehden kannessa on parikymppisiä suomipoppareita yms. henkilöitä, joiden luulisin kiinnostavan teinejä ja vähän vanhempia. Miksi neljä-viisikymppistä naista kiinnostaisi pinkkihiuksisen Ellinooran ajatukset?
Millainen nainen siis lukee Me Naiset -lehteä?
Kommentit (7)
Tänään joku juttu osui silmiin. Jutun lopussa oli: lähetä tämä ertikkeli toiselle naiselle.
Kai sitä toiset naiset lukee?
Mä luen mitä vaan, en tosin tilaa. MeNaiset, 7pvää... ihan mitä vaan. Et-lehdessä on muuten oikeasti ollu hyviä juttuja. Btw, mua huvittaa usein se, että suuri osa ihmisistä lukee esim. lääkärin odotushuoneessa 7pvää ihan onnessaan, mutta ei kehtaa tunnustaa, kun kerta on niin fiksu. ;)
Vierailija kirjoitti:
Keskinkertaiset hienostelevat
Mä taas olen pitänyt tuota junttien lehtenä. Keskinkertaisena kylläkin mutta tyyli ja syvällisyys loistavat poissaolollaan. Siis pankkitoimihenkilöltä terveisiä kampaajalle jne.
Hienosteluun sopivat taasen Vogue, Vanity Fair ja ehkä Gloria.
Vierailija kirjoitti:
Mä luen mitä vaan, en tosin tilaa. MeNaiset, 7pvää... ihan mitä vaan. Et-lehdessä on muuten oikeasti ollu hyviä juttuja. Btw, mua huvittaa usein se, että suuri osa ihmisistä lukee esim. lääkärin odotushuoneessa 7pvää ihan onnessaan, mutta ei kehtaa tunnustaa, kun kerta on niin fiksu. ;)
Seiska on ihan paras odotushuonelehti! Jännitän ja inhoan kaikkea lääkärissä käymistä ja Seiska on sopivan älyvapaata ja sekopäistä kamaa jännityksen lieventämiseen.
Minä luen. Olen lukenut teini-iästä asti. Olen nyt 40 ja työssä viestinnän tehtävissä. Aina on kiinnostanut erilaisten ihmisten ajatukset. Siksi esim. blogimaailmassa seuraan hyvin erilaisten ja eri elämäntilanteissa olevien ihmisten elämää. Samoin omaan tuttavapiiriin kuuluu myös paljon erilaisia ja eri ikäisiä ihmisiä.