Nainen, miltä sinusta pitää tuntua jatkaaksesi tapailua?
Nastein nirsouskeskustelun johdosta kyselen sekä siksi, että mietin parhaillaan hyllyttäisinkö taas yhden tapailemani miehen.
Mitä itse haluaisin:
-Katson miestä vähän ylöspäin. Miehen jutut ovat enimmäkseen järkeviä ja hän osaa perustella väitteensä
-Mies miellyttää fyysisesti ja on seksuaalisesti aktiivinen sekä hyvä sängyssä
-Miehen elämäntapa sopii yksiin omani kanssa ja mies ei häiriinny siitä, että työn lisäksi haluan omaa aikaa mm. nähdäkseni tyttökavereitani
-Miehen katse sekä kosketus saavat minussa aikaan seksuaalisia värinöitä
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihminen (mies tai nainen) joka ilmoittaa seurustelun alussa, että "pitää olla sitten myös omaa aikaa", kannattaa hylätä. Tämä ihan siitä syystä, että sinuun hulluna oleva ihminen ei todellakaan mieti siinä tilanteessa sitä miten pitää jäädä aikaa kavereille. Yleensä tällaisen kommentin sanova mies tai nainen haluaa varmistaa oman liikkumatilansa, että jos nyt just ei nappaa, niin mulla on "oikeus" lähteä muualle.
Tämä on jokaiselle miehelle ja naiselle sellainen satavarma kikka. Tämän kun kuulee, kannattaa jatkaa matkaa. Niin pahalta kuin se tuntuukin. Ja tämän voinee aika moni näin sanova ihminen itsekin tunnustaa, että kun tuon kommentin on sille tapailemallesi ihmisille sanonut, niin se ei ollut se tapaus missä oli perhosia mahassa.
No ei tosiaankaan kannata hylätä, vaan pitää kiinni, jos muuten asiat natsaa! Haluaako joku oikeasti takertujan, jolla ei ole omaa elämää?
Vaikka olisin kuinka hulluna johonkuhun, tottakai pitää aikaa olla itselle ja muullekin elämälle. Itselleni on etenkin yksinolo tärkeää. Ei se tarkoita ettei sitoutuisi suhteeseen. Vaikka kuinka on perhosia mahassa, niin eihän nyt koko ajan tarvitse yhdessä olla!!
Et ole vielä rakastunut. Kun olet, tiedät mistä puhun. Eikä siinä ole kyse "takertumisesta". Sä jopa toivot, että voi kun se toinen voisi vaan takertua muhun, that's all I need.
No mutta toivottavasti sen aika joskus sulle koittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksihän on pariskunnan tärkein liima.
Tapailu ei ole minulle = parisuhde. En harrasta seksiä kaiken maailman treffikumppaneiden kanssa. Jos tapailu jatkuu seksiin asti, pitää olla todella vahva keskusteluyhteys, kiinnostus toiseen, yhteisiä mielenkiinnon kohteita, yhteinen huumorintaju jne jne. Muuten ei seksikään kiinnosta.
Itse ongelmahan ei ole siinä kutsutko sinä sitä tapailuksi, seurusteluksi, styylamiseksi tai ihan millä termillä haluat. Ongelma on siinä, kun sä puhut "kaiken maailman treffikumppaneista". Vai onko treffailu sulle sitä, että kattelet jostain katalogista, tinderistä, että toi on kiva... mennääs kahville? Sitten jatkat sitä kahvittelua sen "kaiken maailman tyypin" kanssa, vaikket todellisuudessa edes tykkää hänestä?
Me silloin ennen vanhaan ei "tapailtu". Me alettiin seurustelemaan, eikä se tarkoittanut sitä että seksiä olisi alettu harjoittamaan. Mutta ei sitä piiloteltu peitenimillä, että yhdessä tässä ollaan.
Miten se sun seurusteleminen sitten alkoi? Tapasit ihmisen kadulla tai kirjastossa, ja päätitte vain siinä että nyt aletaan seurustelemaan? Minun sukupolvellani on tapana ensin tutustua ja käydä treffeillä, jopa useammankin kerran, ennen kuin yhdessäoloa aletaan kutsua seurusteluksi. Ja sitä treffeilläkäymistä ja tutustumisvaihetta kutsutaan tapailuksi.
Hyvältä, tasavertaiselta, turvalliselta, hyväksytyltä, ihastuneelta siinä muutama tunne ja päättyy yleensä tuohon viimeiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksihän on pariskunnan tärkein liima.
Tapailu ei ole minulle = parisuhde. En harrasta seksiä kaiken maailman treffikumppaneiden kanssa. Jos tapailu jatkuu seksiin asti, pitää olla todella vahva keskusteluyhteys, kiinnostus toiseen, yhteisiä mielenkiinnon kohteita, yhteinen huumorintaju jne jne. Muuten ei seksikään kiinnosta.
Itse ongelmahan ei ole siinä kutsutko sinä sitä tapailuksi, seurusteluksi, styylamiseksi tai ihan millä termillä haluat. Ongelma on siinä, kun sä puhut "kaiken maailman treffikumppaneista". Vai onko treffailu sulle sitä, että kattelet jostain katalogista, tinderistä, että toi on kiva... mennääs kahville? Sitten jatkat sitä kahvittelua sen "kaiken maailman tyypin" kanssa, vaikket todellisuudessa edes tykkää hänestä?
Me silloin ennen vanhaan ei "tapailtu". Me alettiin seurustelemaan, eikä se tarkoittanut sitä että seksiä olisi alettu harjoittamaan. Mutta ei sitä piiloteltu peitenimillä, että yhdessä tässä ollaan.
Miten se sun seurusteleminen sitten alkoi? Tapasit ihmisen kadulla tai kirjastossa, ja päätitte vain siinä että nyt aletaan seurustelemaan? Minun sukupolvellani on tapana ensin tutustua ja käydä treffeillä, jopa useammankin kerran, ennen kuin yhdessäoloa aletaan kutsua seurusteluksi. Ja sitä treffeilläkäymistä ja tutustumisvaihetta kutsutaan tapailuksi.
Naisia nauratettiin koulussa ja nuorisotalolla. Flirttiä lensi, eikä sitä kutsuttu treffeiksi. Sitten kun ne treffit oli, ehkä toisetkin, niin ilmoitettiin että seurustellaanko vaiko ei. Sitten muut kylillä tiesi, että tuo on varattu mies ja varattu nainen. Asiat oli niin sanotusti huomattavasti mutkittomampia.
Turvalliselta. Haluan kokea että minusta välitetään, minusta huolehditaan, minua halutaan. Että eteeni tehdään uhrauksia. Ei haittaa vaikka kumppani miltei palvoisi minua. Itse hukutan kumppanini hellyydenosoituksiin, niitä kaipaan itsellenikin.
Nykyinen kumppanini viiden vuoden ajalta on minulle erittäin hyvä ja pitää hyvänä. Meille toistemme onni on tärkeää. Viime viikolla olin kiukkuinen ja väsynyt, aloin imuroimaan, mies näki väsymykseni, sanaakaan sanomatta tuli luokseni, otti imurin käsistäni, talutti minut sohvalle ja imuroi koko talomme. Joka sunnuntai-aamu saan aamiaisen vuoteeseen. Tuollaiset pienet arjen hetket ovat sitä todellista välittämistä. Näitä huomionosoituksia on siis toki puolin ja toisin.
Ne pitävät myös seksuaalista liekkiä yllä.
Itse ainakin haluan jatkaa tapailua mikäli:
-miestä kiinnostaa samanlaiset asiat ja arvot kohtaavat
-mies omistaa käytöstavat
-miellyttää fyysisesti
-mies on sosiaalisesti normaali/lahjakas
-osaa keskustella eri asioista ja yleistieto on kohdillaan sekä omistaa hyvän argumentaatiokyvyn
-ei ole juuri eronnut
-ei ole ennestään lapsia
-haluaa lapsia joskus
-häntä kiinnostaa itsensä ja oman hyvinvointinsa lisäksi myös minä
Vierailija kirjoitti:
Pitää olla oikeasti ihastunut/rakastunut. En kävisi treffeillä muuten.
Eli sinua ei voi vieras mies tai puolituttu pyytää treffeille? Eihän tuolla tavalla ainakaan uusiin ihmisiin tutustu työn ja harrastusten ulkopuolella.
Nämä listat on niin naurettavia. Kun oikea mies tulee paikalle, listalla voi pyyhkiä sanonko mitä
Ainutlaatuiselta, sellaiselta, että olen ollut toiselle jotakin, jonka tämä asettaa prioriteetiksi.
Vierailija kirjoitti:
Nämä listat on niin naurettavia. Kun oikea mies tulee paikalle, listalla voi pyyhkiä sanonko mitä
Se oikea yleensä tarkoittaa sitä, että se herättää niitä toivottuja tunteita. Tuskinpa monikaan joka tuntee inhoa, halveksuntaa, epämielekkyyttä, pelkoa, kauhua, epävarmuutta, turvattomuutta tai muita negatiivisia ei toivottuja tunteita dominoivina tuntemuksinaan jatkaa tapailua vai mitä luulet?
Vierailija kirjoitti:
Pillussa pitää kihelmöidä.
Sitähän se tarkoittaa kun sanotaan että "perhosia vatsassa".