Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ex-onnelliset häiritsevät asiat

Vierailija
12.12.2018 |

Itseäni ainakin häiritsee ex-onnellisissa että Tähtisumu kuulostaa aina puhuessaan siltä kuin hänellä olisi nenä sairaan tukossa... Mikä teitä häiritsee muuten hyvässä ohjelmassa??

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakel ja Erkki?(antti Virmavirta) on Tuomaksen vanhemmat he erosivat kun Rakel aloitti suhteen suviannan äidin kanssa ?(outi mäenpää). Arto on vaan naapurin mies ei oikeasti sukua haluaisi olla Suviannan mies.

Kyllä minä sen Arton tiedän, mutta miksi ne kaikki asuvat siellä ja kuka sen asunnon omistaa ja mikä se virmavirran morsmaikku on ja miksi ne tuolla roikkuvat?

Vierailija
22/28 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla menee sekaisin ne tähtisumun isovanhemmat. En tajua sitä kuviota ollenkaan, kuka on kenenkin äiti ja exä ja kuka omistaa minkäkin asunnon.

Outi Mäkelä näyttelee Suviannan äitiä. Tähtisumun isän vanhemmat ovat Jaana Saarinen ja Antti Virmavirta, heille tulee ero ekalla kaudella ja Outi ja Jaana aloittavat suhteen. Tällä kaudella Virmavirta on näköjään löytänyt Kirsti Wallaswaaran, joka on sen vammaisen pojan mummo.

Pahoittelut että käytän näyttelijöiden oikeita nimiä, en muista sivuosien roolihahmoja. Suviannan ex-appivanhemmat omistivat molemmat puolet eroasunnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ärsytä, mutta hämmentää, onko se luontaistuotenainen sen sukupuolineutraalin äidin sisko? Ja asuuko se lapsi nyt niillä? Olen katsonut huonosti ensimmäisen ja toisen kauden.

Ovat siskoksia, sukupuolineutraalin lapsi käy kyläilemässä, ei asu enää talossa.

Vierailija
24/28 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla menee sekaisin ne tähtisumun isovanhemmat. En tajua sitä kuviota ollenkaan, kuka on kenenkin äiti ja exä ja kuka omistaa minkäkin asunnon.

Outi Mäkelä näyttelee Suviannan äitiä. Tähtisumun isän vanhemmat ovat Jaana Saarinen ja Antti Virmavirta, heille tulee ero ekalla kaudella ja Outi ja Jaana aloittavat suhteen. Tällä kaudella Virmavirta on näköjään löytänyt Kirsti Wallaswaaran, joka on sen vammaisen pojan mummo.

Pahoittelut että käytän näyttelijöiden oikeita nimiä, en muista sivuosien roolihahmoja. Suviannan ex-appivanhemmat omistivat molemmat puolet eroasunnosta.

Tietysti Outi Mäenpää, ei tässä muista enää mitään muutakaan.

Vierailija
25/28 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos selvennyksestä. En minä näitä välttämättä enää ensi viikolla muista 😂

Vierailija
26/28 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sini-Marja on ärsyttävä. Toivottavasti hän löytää viimeisessä jaksossa tai seuraavalla kaudella itselleen uuden puolison, että tuo raivostuttava katkeruus loppuu. 

Antti on tavallaan vähän ärsyttävä lupsakkuudessaan, mutta enemmän kuitenkin jotenkin ihana ja hyväntahtoinen. Tykkään tosi paljon. Hän ei ota stressiä mistään. Samoin Reija on koomisuudessaan ihana hahmo. He ovat suosikkini. 

Vierailija
27/28 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää se taustamusiikki joka tulee aina välillä :D Se sama joka on siinä alussa. Argh...Muuten voisin ehkä sarjaa seurata mut en vaan enää kestä.

Vierailija
28/28 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reija best! Reija ja Antti mun suosikit. Kylläpä kyllä...