Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysykää mitä vain 16-vuotiaalta tytöltä, jonka elämä todennäköisesti päättyy pian

Vierailija
12.12.2018 |

Tuntuu siltä että saatan kuolla lähiaikoina. Mulla on PTSD ja identiteettihäiriö/tunne-elämän epävakaus. Asun laitoksessa, mutta mulla on silti siskot ja ystäviä. Kuitenkin tuntuu että muutun ehkä enkeliksi jonakin päivänä, niin että voin pitää huolta rakkaista ja olla rauhassa.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Nuuskamuikkunen

Vierailija
22/41 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi haet huomiota vauva-palstalla? Tämä sun huomiohuoraus loukkaa oikeasti elämänsä päättäneiden ihmisten läheisiä. Kasva nyt siellä rauhassa, olet selvästi ihan lapsen kengissä vielä idiootin avauksesi perusteella.

Tuliko hyvä mieli? Itsemurhia ei tapahtuisi, jos olisimme ystävällisiä ja välittäviä toinen toisillemme.

Puppua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa elää. Olet tärkeä ja arvokas. Olet rakas ja riittävä. Saat olla juuri sellainen kuin olet. Pidä kii!

Vierailija
24/41 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuitenkin tuntuu että muutun ehkä enkeliksi jonakin päivänä, niin että voin pitää huolta rakkaista ja olla rauhassa.

Ainoa mitä tapahtuu on että sun ainoa elämäsi on ohi ja sitten sua ei ole enää olemassa muualla kuin muiden muistoissa.

Eikä ne muistot tuu oleen kauheen kivoja koska se mikä nousee aina voimakkaimmin pintaan on sun ennenaikainen lähtö.

Muut ei siitä ainakaan rauhaa saa, päinvastoin.

Niin totta. Itse vihaan itsemurhan tehnyttä omaistani syvästi hänen aiheuttamansa tuskan takia.

Vierailija
25/41 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin voihan elämä päättyä koska vaan ihan kaikilta, ei koskaan tiedä mihin. Auton alle tms.

Vierailija
26/41 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotan onnea yritykselle.

Vierailija
27/41 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on haaveena lanseerata Suomeen kamppanja 80-luvun hammashoidon tavoitteen mukaan " reikiä nolla " niin sama mutta " itsemurhia nolla "

Siinä on hyvä tavoite. Lisää niitä akuutin tarpeen kriisilinjoja sekä paljon vielä enemmän panostusta ihmisten mielenterveyden tukemiseen. Enemmän positiivista huomiota kaikille, kannustusta.

Me emme halua eikä meillä ole varaa menettää ketään ikinä itsemurhaan.

Kohti valoa.

Vierailija
28/41 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ap:llä tietääkseni ole yritystä kerta alaikäinen on :D

Vierailija
29/41 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei näin, hyvä ihminen, ei näin. Pystyt parempaan. Tsemppiä!

Vierailija
30/41 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks ollu kiva elämä?

Vierailija
31/41 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on haaveena lanseerata Suomeen kamppanja 80-luvun hammashoidon tavoitteen mukaan " reikiä nolla " niin sama mutta " itsemurhia nolla "

Siinä on hyvä tavoite. Lisää niitä akuutin tarpeen kriisilinjoja sekä paljon vielä enemmän panostusta ihmisten mielenterveyden tukemiseen. Enemmän positiivista huomiota kaikille, kannustusta.

Me emme halua eikä meillä ole varaa menettää ketään ikinä itsemurhaan.

Kohti valoa.

Varaa? Tarkoitatko veroeuroja :D

Vierailija
32/41 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinusta olisi parempi maata kylmässä, kolkossa haudassa, kuin olla lämmin ja hengissä? Älä leiki kuolemalla.

Vierailija
33/41 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvit ammattiapua, psykiatri ja psykologi. 

Vierailija
34/41 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan kysyä jotain. 😊 Siinä tapauksessa että säilytkin elossa vielä pitkään, niin onko sinulla mitään unelmia? Suurilta tuntuvia tai pieniä? Käydä jossain ulkomailla, saada lapsia, hoitaa eläimiä? Unelma ammatti?

Meinaan minulla ei tuossa iässä oikeastaan ollut ja koin siitä jotain outoa syyllisyyttä. Etten ollut siinäkään riittävän hyvä, en osaa edes unelmoida! Muistan myös hyvin elävänä tunteen, etten tulisi elämään aikuiseksi, vaikken ikinä mitään itsemurhaa harkinnutkaan. Se oli vaan joku teinin vankkumaton varmuus.

No, minä olin onneksi väärässä. Toivottavasti sinäkin olet, etkä ainakaan itse edesauta asiaa. Ehkä niitä unelmiakin vielä löytyy, sellaisia oikein tavoittelemisen arvoisia, että aika tuntuu suorastaan loppuvan kesken kun niitä haluaa saavuttaa! 😄

Tsemppiä. Hyvä siitä tulee. ❤️

Vierailija
35/41 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuitenkin tuntuu että muutun ehkä enkeliksi jonakin päivänä, niin että voin pitää huolta rakkaista ja olla rauhassa.

Ainoa mitä tapahtuu on että sun ainoa elämäsi on ohi ja sitten sua ei ole enää olemassa muualla kuin muiden muistoissa.

Eikä ne muistot tuu oleen kauheen kivoja koska se mikä nousee aina voimakkaimmin pintaan on sun ennenaikainen lähtö.

Niin totta. Itse vihaan itsemurhan tehnyttä omaistani syvästi hänen aiheuttamansa tuskan takia.

Samoin minä. Olen vuosien jälkeen yhä raivoissani hänelle. Miten hän saattoikin kohdella läheisiään niin julmasti!

Vierailija
36/41 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin omaisesi teki virheen

Me ollaan heikkoja täällä kaikki..

mutta viha syö ihmisen...yritän itse oppia olemaan vihaamatta..

se on helppo ja vahva tunne

Vierailija
37/41 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni ikäero lapsilla, miten selvisitte?

Vierailija
38/41 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu siltä että saatan kuolla lähiaikoina. Mulla on PTSD ja identiteettihäiriö/tunne-elämän epävakaus. Asun laitoksessa, mutta mulla on silti siskot ja ystäviä. Kuitenkin tuntuu että muutun ehkä enkeliksi jonakin päivänä, niin että voin pitää huolta rakkaista ja olla rauhassa.

Jenna A. Riihimäeltä?

Vierailija
39/41 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei näin, hyvä ihminen, ei näin. Pystyt parempaan. Tsemppiä!

Totta.

Toivotan onnea yritykselle. Tsemppiä!

Vierailija
40/41 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää kuulla että tunnet noin tällä hetkellä. Älä kuitenkaan tee mitään lopullista. Olen varma että elämällä on sinulle vielä paljon annettavaa, olet niin nuori ja kaikki on vielä mahdollista. <3

*virtuaalihali*

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan