Oletko koskaan kokenut mitään yliluonnollista?
Kommentit (48)
Rajun ryyppämisen seurauksena makuuhuoneen seinän sisällä asui jazz-orkesteri, joka soitti ainoastaan silloin kun laittoi silmät kiinni...
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ulkomailta lähteneet rikoll.iset muuttuvat Suomeen saavuttuaan insinööreiksi ja lääkäreiksi todella yliluonnollista.
Vielä yliluonnollisempaa oli, että täällä uskottiin kritiikittä heitä, jotka tänne tullessaan saivat keksiä itselleen nimen, koulutuksen ja iän riippumatta siitä, mitä edellisessä EU- maassa oli ilmoitettu. Asiaa epäilleet haukuttiin rasisteiksi.
Linkin musiikki video demonstroi minulle ja muille miten ihmiskunnan maailmankaikkeuden ballistinen ohjus tekee tuhoa ihmiskunnastamme nyt, alle murto-osan sekunnista jos lähetän linkin eräästä toisesta musiikki kappaleesta, jonka päätän olla lähettämättä koska muuten joku aukaisi sen ja tuhoaisi kaiken. Tittitididdiii tecnologia, tecnologia. Pim pam pum!
Vierailija kirjoitti:
Linkin musiikki video demonstroi minulle ja muille miten ihmiskunnan maailmankaikkeuden ballistinen ohjus tekee tuhoa ihmiskunnastamme nyt, alle murto-osan sekunnista jos lähetän linkin eräästä toisesta musiikki kappaleesta, jonka päätän olla lähettämättä koska muuten joku aukaisi sen ja tuhoaisi kaiken. Tittitididdiii tecnologia, tecnologia. Pim pam pum!
Biisin paras kohta on ku räppäri sanoo shit went down.
T: annimeanz no safe button! Olen maestro jos sanot maestro olet kirottu!
Ei ole mitään yliluonnollista. On vain tyhmän ihmisen ihmettelyä asialle jota hän ei osaa selittää.
Kaikelle on selitys vaikka tyhmä ihminen ei sitä ymmärrä.
Köyhät puhuvat tyhmistä.
Ihmiset puhuvat ihmisistä.
Vierailija kirjoitti:
Unihalvauksia olen kokenut. Eihän ne mitään yliluonnollisia kokemuksia ole, mutta tuntuvat sillä hetkellä todellakin yliluonnolliselta.
Mitä sitten jos ne onkin? Ei niitä ole selitetty ja tietenkään ei pystytäkkään koska ne tapahtuvat käytännössä aina kun olet yksin ja pään sisällä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään yliluonnollista. On vain tyhmän ihmisen ihmettelyä asialle jota hän ei osaa selittää.
Näen ja aistin herkästi henkiä/kummituksia, millä nimellä niitä nyt haluaakaan kutsua, ja toisinaan näen myös enneunia. Isä on myös herkkä, on tiennyt ennalta paljon asioita ja muillakin sisaruksillani jotain taipumuksia on, mutta minulla selvästi kaikista voimakkaimmat.
Minä näen uskomattomia enne unia.
Minä painan tuon musiikkikappaleen päälle joka laukaisee ihmiskunnan maailmankaikkeuden ballistisen ohjuksen jos Brexit toteutuu ja Theresa May voittaa äänestyksen nyt tänään.
SoutuHarja kirjoitti:
Minä painan tuon musiikkikappaleen päälle joka laukaisee ihmiskunnan maailmankaikkeuden ballistisen ohjuksen jos Brexit toteutuu ja Theresa May voittaa äänestyksen nyt tänään.
pelkkä hahraa kirjoitti:
harjoja nuo on
Sun äitis oli ku sua teki.
Heräsin siihen kun joku pieraisi oikein löysän pierun! Oli varmasti varrellinen! Haju oli kammottava! Olin yksin kotona ja omista housuistani ei löytynyt todisteita että olisin ollut äänen aiheuttaja? Suolisto-ongelmista kärsivä kummitus kenties? Voinkohan auttaa häntä jotenkin? :O Löysin myöhemmin seinästä ruskean raidan jota oli selvästi yritetty pyyhkiä pois...
Vierailija kirjoitti:
Olin eräs ilta rauhoittelemassa vatsakipuja itkevää vajaa kuukauden ikäistä vauvaani. Kanniskelin ja hyssyttelin toista keittiössä, tämä huusi tosi kovaa. Yks kaks vauva lopetti itkun kuin seinään, nosti katseensa jonnekin, naurahti kunnolla ääneen ja hymyili, meni hetki ja tismalleen sama itku jatkui taas. Minun piti ihan katsoa taakseni mitä siellä oli, eikä siellä näkynyt mitään. Olen varma, että vauva näki jotakin mitä minä en nähnyt. Korostan tässä sitä, että en ollut vielä kertaakaan nähnyt vauvan tietoista hymyä, saatikka kuullut nauravan.
Sanoisinko, että sinä iltana ja seuraavana päivänäkin vielä oli kotona hieman spooky olo.