Mikä lapsuuden lahjatoiveesi ei toteutunut koskaan?
Oliko sinulla lapsena jotain lahjatoivetta, jota et saanut koskaan?
Itse haaveilin isosta Lego-merirosvolinnasta. En saanut isointa linnaa koskaan, koska ne olivat niin kalliita.
Ostos-tv:ssä taas mainostettiin pimeässä hohtavia palikoita ja niitäkään en saanut koskaan. Ne oli niin kivan näköisiä siinä mainoksessa.
Kommentit (36)
Merkkileluja. Olisin toivonut esim. My little ponya tai Barbieta, mutta sain halpoja kopioita, jotka todellakaan eivät olleet samanlaisia.
Minäkin olisin halunnut puisen nukkekodin, tai edes Lundbyn. Sain kuitenkin ruman, peltisen nukkekodin, mihin kalusteet oli maalattu seiniin. Inhosin sitä ja samalla tunsin syyllisyyttä, kun tajusin, että vanhemmilla ei ollut varaa ostaa parempaa.
Autorata ja kauko-ohjattava lentokone.
Olen aika hyvin unohtanut lahjapettymykset koska joka vuosi pyrittiin hankkimaan ainakin jotain mitä olin toivonut. Niistä kaikista isoimmista legopakkauksista aina haaveilin mutta sellaista en koskaan saanut, en varmaan tosissani kehdannut pyytäkään (vähän pienempiä settejä kyllä sain)
Minä olisin alakouluikäisenä halunnut ponitallin poneineen ja tarvikkeineen, mutta en koskaan saanut koska äitini ei kuulemma halunnut sellaista muovikrääsää ostaa. Meillä oli kuitenkin esim. legoja, joten logiikka oli aika mielenkiintoinen.
Sain varmaan kaiken mitä pyysin tai ainakin on sitten kai riittänyt mitä sain, koska eipä tule mieleen mitään🤔
Vierailija kirjoitti:
Radio-ohjattavaa autoa. Aina sain vain sen kauko-ohjattavan version. Silloin petyin, lapsellinen kun lapsena olin, enkä ajatellut sitä että raha oli isällä ja äitillä tiukilla.
Tarkoitin sillä kauko-ohjauksella sitä sähköjohtoa joka oli autossa kiinni ja toinen pää siinä ohjauspaneelissa/laitteessa.
Balettitunnit. Vanhempieni mukaan liian heikot jalat.
Vierailija kirjoitti:
Minä olisin alakouluikäisenä halunnut ponitallin poneineen ja tarvikkeineen, mutta en koskaan saanut koska äitini ei kuulemma halunnut sellaista muovikrääsää ostaa. Meillä oli kuitenkin esim. legoja, joten logiikka oli aika mielenkiintoinen.
Hevostallista muistuikin mieleen tämä: https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/91RaSg686gL._SX425_.jpg
En saanut ja olin niin kateellinen kaikille joilla oli tuo
Vakoilusetti. Sellanen jolla voi salakuunnella puhetta seinän läpi ja tutkia mikroskoopilla sormenjälkiä.
Baby born myös. Toisaalta nukkekausi oli aika lyhyt, ei varmaan olisi pitkään ollut iloa siitä. Hyvä vaan kun en saanut.
Lego Duplo -lammasta. Oli kaikkia muita maatilan eläimiä vähintään yksi, mutta lammas jäi puuttumaan, ja jossain vaiheessa luovuin toivosta.
Nukkekoti! Vieläkin surettaa. Olen jo harkinnut nyt "vanhoilla päivilläni" hommata nukkekodin. Niihin saa nykyään jopa design-kalusteiden jäljitelmiä ym kivaa. Mutta meille sitten tulikin kissa ja nyt pitäisi miettiä jotain vitriinin tapaista ratkaisua. Kissahan laittaisi kalustuksen sileäksi alta aikayksikön.
En saanut ponia enkä kissaa! Koiralla piti pärjätä :(
En saanut myöskään Baby Bornia, porukat ehkä tiesi jo silloin että en oikeasti halua lapsia :D
Halusin siivet joilla lentää. Ei toteutunut.
Pienoisrautatie. Isä lupasi monta kertaa, muttei koskaan hankkinut. Kamera (sain sen sijaan kiikarit 10-vuotislahjaksi).