Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä lahjoja vanhemmat vihaa?

Vierailija
12.12.2018 |

itse ostan siskon tyttärelle viulun ja pojalle jousipyssyn.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan kaikkia sellaisia leluja, jotka pitävät mekaanista-, piipittävää-, huutavaa- ja hälytysmäistä ääntä. Sellaisten lelujen ostaminen on hulluutta. Se meteli tekee pitemmän päälle vanhemmat hulluiksi. Auts! Korviin sattuu!

Vierailija
2/21 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia jotka vievät tilaa lattialta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia pieniä nippeleitä ja nappeleita, joiden päälle vahingossa astuu ja/ tai ne hukkuu alta nanosekunnin.

Vierailija
4/21 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites olisi kaupan lahjakortti 8 vuotiaalle?

Oppisi käyttämään rahaa ja vastuullisuutta.

Vierailija
5/21 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tästä jokainen anoppi nyt poimii lahjaideansa.

Vierailija
6/21 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, että mun antamaani megafonia. Mutta aion kyllä laittaa lahjan mukaan kirjeen tontulta, joka sanoo että käytetään vain ulkona/ilman äänentoistoa sisällä.

Vierailija
7/21 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi ostaa taikahiekkaa, eikös niin.

Vierailija
8/21 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti edes kunnon viulu että siitä saa jotain kun myy eteen päin. Ethän tosissasi luullut että kukaan säilyttää nurkissaan turhia rojuja?

Vierailija
9/21 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahinta olisi jos joku antaisi lahjaksi lemmikkieläimen.

Vierailija
10/21 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä isoja muovihörveleitä pläydooh jotain...

Kaikki meteliä pitävä, kummasti häviävät ennen uutta vuotta jonnekin ja juhannuksena voi sillä leikkiä seuraavan kerran.

Vierailija
11/21 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen, että mun antamaani megafonia. Mutta aion kyllä laittaa lahjan mukaan kirjeen tontulta, joka sanoo että käytetään vain ulkona/ilman äänentoistoa sisällä.

Mitä se sillä ulkonakaan tekisi? Kiusaa naapureita?

Sarjassa turhimpia lahjoja.

Vierailija
12/21 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä opimme: Ei lahjoja vieraiden mukuloille.

Vierailija
13/21 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se sillä ulkonakaan tekisi? Kiusaa naapureita?

Sarjassa turhimpia lahjoja.

Leikkii tietysti poliisia. Ja asuvat omakotitalossa aika kaukana naapureista. Joten ei ole sun riesa ole huoleti😘

Vierailija
14/21 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

pää hajoo kirjoitti:

Inhoan kaikkia sellaisia leluja, jotka pitävät mekaanista-, piipittävää-, huutavaa- ja hälytysmäistä ääntä. Sellaisten lelujen ostaminen on hulluutta. Se meteli tekee pitemmän päälle vanhemmat hulluiksi. Auts! Korviin sattuu!

päiväkodissa kiellettiin lelupäivänä äänilelujen tuonti😄

Vierailija
15/21 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en vihaa, mutta... Itse en ostaisi tilaa vievää lahjaa yhdellekään sukulais/kummilapselle siitä ensin kysymättä. En myöskään sitä ensimmäistä älyluuria, tietokonetta jne. ellei asia olisi vanhempien kanssa sovittu. Tai ylipäätään mitään "vaivaannuttavan" kallista

Omien lasten kohdalla toki jotkut krääsälelut ärsyttää, mutta ne nyt vaan kuuluu asiaan. En vihaa tällaisen lahjan antajaa.

Vierailija
16/21 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pakko vielä sanoq että tuo megafoni on osa poliisipakettia minkä saa. kummilapseni on täysin rakastunut poliisileikkeihin. Saa lisäksi myös siis muita poliisitarvikkeita. Heillä on rajat joita noudatetaan perheessään joten en ole huolissani lahjan käytöstä

Vierailija
17/21 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

pää hajoo kirjoitti:

Isä teippasi paksulla teipillä ne äänireiät umpeen, jolloin volyymi laskee kummasti. Perusteli tätä sillä, että kova ääni voisi vahingoittaa meidän lasten kuuloa. Oikea syy taisi olla vanhempien hermojen säästäminen. Kikka toimi joka tapauksessa hyvin ja sillä lelulla pystyi edelleen leikkimään.

Vierailija
18/21 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ykkösenä on ehdottomasti jättisuuret pehmolelut. Ne ei sovi minnekään ja kerää hirveästi pölyä. Toisena inhokkilistalla on huonot muovikrääsät, jotka menee rikki jo pakettia avatessa. Kolmas oma inhokki on halvat ja ihmeelliset väriliidut, joista ei lähde paperille väriä, mutta joista kuitenkin lähtee väriä väärään paikkaan.

Vierailija
19/21 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) elektronisia pilpattavia jollottavia leluja

2) leluja jotka vaativat kalliiden lisäosien ostamista jotta niillä voisi tehdä mitään

3) samoja leluja joita jo on mutta jotka eivät täydennä toisiaan, meillä on esim. 2 isoa parkkitaloa ja pieni pätkä neljää eri autorataa jotka ei sovi toisiinsa, tosi kätevää - tänä jouluna laitetaan 3 rataa kiertoon ja ostetaan itse reilusti jatkoa siihen yhteen (ja kaikki nuo ensimmäisten jälkeen ovat tulleet niin että meiltä on kysytty toivetta, mutta toive on ollut ilmeisesti huono, esim. palapeli tai muovailuvahaa, joten on keksitty itse parempi)

4) leluja joiden jakamisesta tulee riita (esim. puoli kiloa taikahiekkaa kolmelle lapselle)

5) leluja jotka viis veisaavat lasten mieltymyksistä tai toiveista (tyttäreni toivoi leluautoa, pojalleni toivoin tuolloin taaperokärryä: isovanhemmat ostivat pojalleni leluauton ja tytölleni korusetin, tyttöä ymmärrettävästi jurppi; 3-vuotias poikani pyysi kysyttäessä kaukoputkea merirosvoleikkeihin, sai sikakalliin mikroskoopin "kun se on niin paljon järkevämpi")

6) paljon tilaa vievät lelut (esim. sellainen 1,2 m korkea ja lähes vastaavalla säteellä toimiva paristokäyttöinen sisäkäyttöön tarkoitettu nosturi jonka isäni hankki lapselle kun pyysimme jotain työkonetta _hiekkalaatikko- ja lumileikkeihin_)

7) karkkia - ei ole mitään järkeä antaa pienelle leikki-ikäiselle 300 gramma karkkipussia aikana jolloin muutenkin on suklaata ja piparia jatkuvasti nenän edessä

Meillä tykätään mutta tiedän että monissa perheissä kammotaan aktiviteettilahjakortteja/lippuja joista tulee aikuisille aikarajallista suorittamista että siellä leffassa tulee käytyä ennen kuin loput vanhenee.

Vierailija
20/21 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kerran kummipojalle ison keltaisen puolikuun, siis eräänlaisen keinutuolin. Siitä tuli valitusta vanhemmilta, mutta sitten keksivät kääntää sen lappeelleen ja siitä tuli oiva jakkara tvn eteen mihin mahtui useampi lapsi istumaan. Että joskus näin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi