Onko vaginani jotenkin syvä? - kuukuppi katoaa pimeyteen
Olen yrittänyt ottaa kuukuppia käyttöön. Saan kupin kyllä jotenkin sisälleni, mutta voi veljet se pois ottaminen. Kupin antennia ei todellakaan tarvitse lyhentää.
Joudun kunnolla kurottamaan sormilla syvyyksiin ja hankalaa on saada alipaine pinsettiotteella pois. Pelkästään antenniin tarttuminen tuottaa hankaluuksia. Ulos vetäminen myös tekee kipeää, koska en saa kuppia mitenkään taitettua ulosvedettäessä, vaan se on kiskottava kokonaisena. Plop vaan.
Enkö nyt vaan ymmärrä jotain, vai kuuluuko sen olla näin hankalaa?
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä. Mulla on emättimen suulla myös hyvin selkeä luumutka, jonka taakse kuppi sujahtaa. Mutta jos siitä ei menisi läpi peukku, etu- ja keskisormi rystystä myöden, niin ei menisi myöskään puolison penis. Että ehkä se on sit kädestä kiinni.
Kokeilin mielenkiinnosta, ja saan "mukavasti" kierrettyä toisem käden sormet tuon kuukuppiotteen vaatimien sormien ympäri rystysen vierestä.
Itsellä ongelmana myös, että se luun kohdalla oleva suppu on niin tiukka, että antennista saa vetää voimalla, jotta saa alaspäin. Kuukupin yläosa on halkaisijaltaan isompi kuin aukko. Tämä tekee myös kipeää.
Kuvittele saviruukku, jossa reikä pohjassa. Kuukuppi on asetettuna ruukun pohjalle niin, että antenni pilkottaa reijästä. Työnnät käden ahtaan ja liukkaat putken läpi kohti antennia. Sormet syvällä putkessa, liikkumatilaa ei juuri ole. Tartut pinsettiotteella antennista. Antennista pitää vetää kaikella voimalla, että saat puserrettua kuukupin pienen reijän läpi. Liukkuus sormissa vähentää pitoa. Kolmas sormi yrittää saada ilmaa kuukupin ja reijän väliin. Yleensä työntää kuppia vain syvemmälle, kun yrittää mahtua sormella siitä reijästä. Ja jos onnistuukin, niin pitäisi pystyä samaan aikaan vetämään ja työntämään kolmatta sormea kupin sivulle. Jos tätä ei tee samaan aikaan kuppi palautuu vain tiiviisti reijän reunoihin, koska kuppi on isompi kuin reikä. Reikää ei voi myöskään venyttää lähimmästä kohtaa edestä, koska siinä on luu.
Penis menee kyllä reijästä, koska pyöreä pää venyttää pikkuhiljaa ja pitää ruukun pohjan venyneenä koko peniksen matkalta.
En aijo vielä luovuttaa kuukupin suhteen, koska tahtoisin sitä käyttää. Alkanut vain jo vähän pelätä sen pois ottamista, kun on sähläystä ja tekee kipeää. Jännitys tuskin auttaa yhtään asiaa. Täytyy vielä yrittää harjoitella eri tekniikoita.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten joku voi pelata noitten kuppien kanssa?kuulostaa niin ällöltä
Kuukuppi on ehdottomasti paras! Pientä räpimistä tyhjennyksen kanssa, mutta se on ihan taivas kun ei tarvitse haisevien siteiden tai roikkuvien narujen kanssa ihmetellä, voi nukkua alasti ja käydä uimassa eikä kukaan muu tiedä menkoista mitään.
Mutta miten toimit sen veren kanssa, joka sotkee kädet, reidet kuppia vaihtaessa, kun useimmissa julkisten tilojen vessoissa ei edes ole pesuallasta ja bideetä? Eihän sitä nyt voi pöntössä huljuttaa puhtaaksi eikä myöskään kättä ja jalkoväliä.
Nimimerkki vielä virtaa, kannattaisko hankkia?
Ap, oletko kokeillut keittää kuppia pitkään muutamaan kertaan? Nimittäin uusi kuppi oli mulla ihan mahdoton saada ulos ja meinasi tulla paniikki. Sitten keitin sitä varmaan puoli tuntia, ja on huomattavasti pehmeämpi ja joustavampi! Ei se siis vieläkään helppoa ole poistaa, mutta jo onnistuu ilman itkua...
T. Lyhytsorminen
Vierailija kirjoitti:
Ap, oletko kokeillut keittää kuppia pitkään muutamaan kertaan? Nimittäin uusi kuppi oli mulla ihan mahdoton saada ulos ja meinasi tulla paniikki. Sitten keitin sitä varmaan puoli tuntia, ja on huomattavasti pehmeämpi ja joustavampi! Ei se siis vieläkään helppoa ole poistaa, mutta jo onnistuu ilman itkua...
T. Lyhytsorminen
Tätä täytyy kokeilla. Olen vasta kaksi kiertoa yrittänyt kuppia käyttää ja keittänyt sen 10 minuuttia ohjeen mukaan. Jospa laittaisi kunnolla nyt porisemaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Onko kuukuppi liian pieni?
Miten Muumi-muki mahtuu?
Muuten kyllä, mutta ripa kanittaa.
Ehkäpä. Mulla on emättimen suulla myös hyvin selkeä luumutka, jonka taakse kuppi sujahtaa. Mutta jos siitä ei menisi läpi peukku, etu- ja keskisormi rystystä myöden, niin ei menisi myöskään puolison penis. Että ehkä se on sit kädestä kiinni.
Kokeilin mielenkiinnosta, ja saan "mukavasti" kierrettyä toisem käden sormet tuon kuukuppiotteen vaatimien sormien ympäri rystysen vierestä.