Miehelle joululahjaksi moottorikelkka kypärä
Mies osti moottorikelkan,jolla meinaa käydä pilkillä ja metsätöissä. Kypärä kuiteskin puuttuu,ja mietin että ostaisin kypärän joululahjaksi.
Mutta kypäriä on niin monenlaista että sormi suussa ollaan. Millainen kypärä ois hyvä kelkkailuun,pilkille,metsään,yms? Kertokaas mielipidettä asiaani.
Kommentit (28)
Annat joululahjaksi lupauksen lähteä kauppaan maksajaksi ja menette yhdessä sitä kypärää sovittamaan. Kauppiaalta sitten lisätietoja. Saa kerralla mieleisensä ja oikean kokoisen.
Ihana idea sinulla! Haluat pitää huolta rakkaastasi.
Lahjakortti kuullostaa hyvältä. Täytyy vain miettiä kauppa jossa kypäriä myydään. Kiitos!
Ap
Meinasit ostaa moottorikelkan ja kypärän, vaikka miehesi on juuri itselleen moottorikelkan hankkinut. Vai oliko tarkoituksenasi ostaa moottorikelkkakypärä?
Vierailija kirjoitti:
Meinasit ostaa moottorikelkan ja kypärän, vaikka miehesi on juuri itselleen moottorikelkan hankkinut. Vai oliko tarkoituksenasi ostaa moottorikelkkakypärä?
Ääh.. Siis moottorikelkkakypärä
Tuohon tarkoitukseen varmaan riittäisi karvahattu.
Kypärä ois hyvä lahja mutta vaikea ostaa sopivaa !!
Osta miehelle mieluummin pieni skumppapullo ja joku ihana hedelmäkori.
Eikö hän aio ajaa kelkalla ennen joulua? Luulisi, että itse ostaa, että pääsee liikenteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Osta miehelle mieluummin pieni skumppapullo ja joku ihana hedelmäkori.
Ja jättää kypärä hankkimatta ? Voi hyvänen aika. Äijä ajaisi hedelmäkori päässä piikille.. hah hah..
Vierailija kirjoitti:
Eikö hän aio ajaa kelkalla ennen joulua? Luulisi, että itse ostaa, että pääsee liikenteeseen.
Ap tapauksesta en tiedä, mutta minun mieheni on sellainen tollo ettei käytä kypärää moottorikelkalla ajaessa. Kypärä näyttää yleensä jäävän kaappiin,vaikka kelkka häviää pihasta. Tosin ajaa vain pieniä matkoja omilla mailla. Melkein enemmän näkee ajavan metsurinkypärä päässä, mut onhan sekin tyhjää parempi.
Vierailija kirjoitti:
Kelkassa on jotain laittoa,joten se ei ole vielä ajokuntoinen. Odottaa jotain osia siihen.
Mahdoton lahja. Laita riittävä setelimäärä kirjekuoreen ja kirjoita siihen että vain kypärän ostoon.
"Lahjakortista" ei hyödy kuin kauppias ja lahja menee perseelleen kun sillä kauppiaalla ei ole haluttua kypärää ja muutkin sikahintaisia.
Perus mopokypärä käy eikä ole edes kallis hankinta.
Olet ostamassa miehellesi kypärää,mutta entäs oma pääsi? Istut kyytiin kuitenkin ja tarvitset myös kypärän.
Osta itsellesi yhdys-sanaopas kirja.
Älä osta jos et tiedä tarkalleen oikeaa kokoa ja mieltymyksiä, tämän sanon moottoripyöräilijänä. Jos se miehesi on sen luontoinen ettei itse ole hankkinut niin ei varmasti käytä epämieluisaa kypärää, siksi lahjakortti alan liikkeeseen ja menet itse mukaan varmistamaan että sitä ei muihin kamppeisiin käytetä.