ylläpidon ailahtelevatsuus anonyymejä kohtaan "tarinoiden" poistot
Eihän tämmöistä voi käsittää. Toiset saavat kirjoittaa mitä tahansa jopa pedofiilit, jos kirjoitan siitä että nainen maksaa minulle naimisesta. Onko se raha tai tuotemerkki siinä että poistetaan. Täällä palstalla saa toiset kirjottaa mitävaan, mutta jos kirjoitan asiallisen ja todellisen seksitarinan niin se poistetaan, onko se pärstäkertoimenmukaan????????????????????.
Kommentit (5)
Ja toiset voi laittaa numeroita, sp. osoitteita... Ja toiset ei saa edes vinkata, missä päin asustaa.
YLE:n uutiseen viittaaminen on aika varma tae bittiavaruuteen pääsemiseksi.
vittuuntunut kirjoitti:
Eihän tämmöistä voi käsittää. Toiset saavat kirjoittaa mitä tahansa jopa pedofiilit, jos kirjoitan siitä että nainen maksaa minulle naimisesta. Onko se raha tai tuotemerkki siinä että poistetaan. Täällä palstalla saa toiset kirjottaa mitävaan, mutta jos kirjoitan asiallisen ja todellisen seksitarinan niin se poistetaan, onko se pärstäkertoimenmukaan????????????????????.
Missä pärstäkertoimesi on nähtävillä?
Vierailija kirjoitti:
vittuuntunut kirjoitti:
Missä pärstäkertoimesi on nähtävillä?
Katso peiliin.
Hei ylläpidossa on kaksi vanhaapiikaa. Tuumivat että hei, tuo nainen on saanut moloa ja extraa mitä me ei olla saatu. Täytyy poistaa tuo ei ole hyvän maun mukainen.