Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ylläpidon ailahtelevatsuus anonyymejä kohtaan "tarinoiden" poistot

vittuuntunut
12.12.2018 |

Eihän tämmöistä voi käsittää. Toiset saavat kirjoittaa mitä tahansa jopa pedofiilit, jos kirjoitan siitä että nainen maksaa minulle naimisesta. Onko se raha tai tuotemerkki siinä että poistetaan. Täällä palstalla saa toiset kirjottaa mitävaan, mutta jos kirjoitan asiallisen ja todellisen seksitarinan niin se poistetaan, onko se pärstäkertoimenmukaan????????????????????.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ylläpidossa on kaksi vanhaapiikaa. Tuumivat että hei, tuo nainen on saanut moloa ja extraa mitä me ei olla saatu. Täytyy poistaa tuo ei ole hyvän maun mukainen.

Vierailija
2/5 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toiset voi laittaa numeroita, sp. osoitteita... Ja toiset ei saa edes vinkata, missä päin asustaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

YLE:n uutiseen viittaaminen on aika varma tae bittiavaruuteen pääsemiseksi.

Vierailija
4/5 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

vittuuntunut kirjoitti:

Eihän tämmöistä voi käsittää. Toiset saavat kirjoittaa mitä tahansa jopa pedofiilit, jos kirjoitan siitä että nainen maksaa minulle naimisesta. Onko se raha tai tuotemerkki siinä että poistetaan. Täällä palstalla saa toiset kirjottaa mitävaan, mutta jos kirjoitan asiallisen ja todellisen seksitarinan niin se poistetaan, onko se pärstäkertoimenmukaan????????????????????.

Missä pärstäkertoimesi on nähtävillä?

Vierailija
5/5 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vittuuntunut kirjoitti:

Missä pärstäkertoimesi on nähtävillä?

Katso peiliin.