Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lämpimät, punertavat jalat - Mitä tämä on?

Vierailija
12.12.2018 |

Minulla on siis harmiton, mutta epämukava vaiva. Jalkani ovat usein lämpimät ja punertavat, välillä myös kutisevat. Erityisesti illalla nukkumaan mennessä huomaan tällaista, joskin myös tällä hetkellä jalkani hohkavat lämpöä ja punaista väriä.

Tein virheen ja kysyin Googlelta: vastauksena MS-tautia, diabetesta ja reumaa. Uskoisin kuitenkin, että tähän on vähemmänkin dramaattisia syitä. Mutta mitä? Kenelläkään kokemusta tai tietoa?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Mulla on kanssa punaisia läikkiä varsinkin reisissä, mutta myös säärissä. Ei koko ajan, ja pahimmiten laikuilla olen saunan jälkeen. Itse olen siis ajatellut jotain verenkiertohommaa, mutta kun eivät muuten vaivaa niin enpä viitsi mennä lääkäriin. 

Onko sulla punoitusta erityisesti talvella vai ympäri vuoden? Tuntuuko jalat lämpimiltä? Itsekään en viitsi tämän takia lääkäriin mennä, mutta häiritsee sen verran että etsiskelen kotikonsteja. -Ap

Siis enemmän kesällä (korkeissa lämpötiloissa)! Eli tuo lievä paleltuminen ei pidä mun kohdalla paikkaansa. 

Sitten voi olla että meillä on eri syyt. Toivottavasti sunkin punoitukset katoaa tai pysyy aisoissa. :) -Ap

Vierailija
22/23 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sattuisi ruusua olemaan? Sopisi tuo lämpö jaloissa ja punoitus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sattuisi ruusua olemaan? Sopisi tuo lämpö jaloissa ja punoitus.

Ei ainakaan varsinaista ruusua. Ei ole kuumetta, turvotusta, kipua. En tiedä onko ruusulla jonkinlainen esiaste, joka voi oireilla näin lievästi. -Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi