Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies hieroja

Mieshieroja
11.12.2018 |

Olen aloitteleva hieroja ja jo alusta lähtien olen aistinut joidenkin naisasiakkaiden kyseenalaiset motiivit hieronnalla, pientä vihjailua alkaa tulla heti kun tulevat sisälle, hieron kotonani ja siellä ei jää epäselväksi se että olen perheellinen mies. Enemmän kuvottaa ko. Ihmiset, yhden nimen/numeron olen jo laittanut muistiin ja hänelle ei löydy kuukauteen sopivaa aikaa. Onko vastaavia kokemuksia muilla hierojilla niin mies kuin naishierojilla?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja itse et tee mitään poikkeavaa parisuhteessa? tuo on jokin valta-asetelma, saa kertoa kuin tärkeä olet ja pystys välttämään vaikka nainen vetäisi naamasi pilluunsa että nyt nuolet tai en tule koskaan enää

Vierailija
2/6 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

joteni niin kirjoitti:

ja itse et tee mitään poikkeavaa parisuhteessa? tuo on jokin valta-asetelma, saa kertoa kuin tärkeä olet ja pystys välttämään vaikka nainen vetäisi naamasi pilluunsa että nyt nuolet tai en tule koskaan enää

Ääliö, ihminen tekee työtään jossa häntä ahdistellaan, hän siitä kieltäytyy on väärin, niinkö?? Hyvä et pystyy valikoimaan asiakkaat. Olen lukenut et jotkut hierojat ovat jopa joutuneet vaihtaan ammattia kyseisten tapausten vuoksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa mennä mielikuvituksen puolelle. Trolli👎

Vierailija
4/6 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Geeaayy

Vierailija
5/6 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina niin huvittavaa kun huutelee kaikkia juttuja trolleiksi ja keksityksi jolla itsellä on seksielämä pelkkää paskaa. Tuskin muutenkaan tapahtuu mitään jännää ja sen perusteella ei voi tapahtua kellään muullakaan....

Vierailija
6/6 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseoppinut mies hieroja tulee hieromaan naista. Klassista hierontaa pohkeista niskaan. Tuoksutonta öljyäkayttäen. Savuton luotettava ja autoileva mies. Ota yhteyttä Peetupi46v@gmail.com