Paljonko maksatte etelänlomista?
Esim. perus Canarian pakettimatka, maksaako joku esim 1000 e/henkilö? En ole ennen käynyt ja haluaisin mahdollisimman helpon reissun nyt talvella, mutta tuollainen hinta tuntuu kovalta.
Kommentit (21)
Riippuu mitä hintaan kuuluu. 1000€: lla ilmeisesti allinclusive? Siltikin kova hinta omaan makuun.
Perus pakettimatka n. 400e-500e/hlö. esim Gambiassa 1vk oli 450e hlö.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu mitä hintaan kuuluu. 1000€: lla ilmeisesti allinclusive? Siltikin kova hinta omaan makuun.
eipä taida olla edes all inclusive, alustavasti olen vasta katsellut.
ap
400€ äkkilähtö jouluksi Kanarialle.
Vierailija kirjoitti:
Perus pakettimatka n. 400e-500e/hlö. esim Gambiassa 1vk oli 450e hlö.
Mistä näin edullisia löytää? Haluan kylläkin pysyä euroopassa.
Joululoma on kalleinta sesonkia. Meinasin ensin lähteä yksin viikoksi Las Palmasiin ja matka maksoi reilun tonnin. Sitten yksi kaveri intoutui lähtemään mukaan ja kun jaamme huoneen, hintaa jäi 775€/hlö.
Vierailija kirjoitti:
400€ äkkilähtö jouluksi Kanarialle.
Missä?
Kokenut nämä:
1 vko Rodoksella 4 henkeä (2 lasta), 1000 euroa per nuppi. Luksusmatka
1vko Kreetalla 4 henkeä (2 lasta), 500 euroa per nuppi. Ei luksus, mutta all inclusive, vaikkakin aika basic.
Laskennallisesti jos yksin lähtee etelään, yöpyy kenties paikallisesti ja on säästeliäs, selviää 300 eurolla. Tosin sillä rahalla ei muuta pysty tekemään kuin norkoilemaan kaduilla, ostamaan kaupoista ruokansa ja illaksi ostamaan viinipullon huoneeseensa. Suhteellisen laadukkaan loman saa ehkä 500-700 eurolla. Yksin matkustaminen on yleensä kalliimpaa.
En mitään. Mulla on loma-asunto etelässä ja siitä saadut vuokrat kattavat sekä asunnon kulut että omat lentoni kohteeseen silloin kuin itse haluan sitä käyttää.
Vierailija kirjoitti:
En mitään. Mulla on loma-asunto etelässä ja siitä saadut vuokrat kattavat sekä asunnon kulut että omat lentoni kohteeseen silloin kuin itse haluan sitä käyttää.
Good for you : ). Mulla ei ole, eikä paljon rahaakaan, mutta kerran elämässä pitäis vähän päästä reissuun. ap
Millon haluat mennä ja kuinka pitkäks aikaa?
Superviikonloppuja yms parin kk välein joista matkaa Kanarialle 300-400€/vko jos ei tarvitse koulun loma-aikana matkustaa. En tosin ymmärrä mitä kukaan saa Kanariasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Good for you : ). Mulla ei ole, eikä paljon rahaakaan, mutta kerran elämässä pitäis vähän päästä reissuun. ap
Sitten suosittelen lomailua sesongin ulkopuolella. Niin minäkin teen. Silloin löytää edullisia matkoja.
Joulun reissut Kanarialle on tällä hetkellä alkaen 600€ Just katsoin
Vierailija kirjoitti:
Superviikonloppuja yms parin kk välein joista matkaa Kanarialle 300-400€/vko jos ei tarvitse koulun loma-aikana matkustaa. En tosin ymmärrä mitä kukaan saa Kanariasta.
Helmikuussa ois lomaa. Tarkoitus ois pieni irtiotto vain ja onhan siellä todennäköisesti kuitenkin ihan erilainen talvi kuin suomessa. Parikymmentä lämmintä, jos ei satu ihan kauhea sadeviikko. Otan kyllä kaikki vinkit mielelläni vastaan. ap
Reilu viikko Italiassa maksaa kahdelta n 3500€. Siinä on toki vähän shoppailurahaakin. Mihinkään rantalomille en suostu, niistä ei tietoa.
Meitä 2+2. Sesonkiaikoina maksetaan 3000, muina aikoina 2000. Jos olen ollut yksin (tai siis kaverin kanssa), olen maksanut 600-700.