Sinä joka maksat Huutiksen vaatepaketeista jopa 100€!!
Saanko kysyä, miksi ihmeessä??? Lumppujahan niissä on monetkin vaatteet... on omakohtaista kokemusta! Siksi en todellakaan tuollaisia summia koskaan maksa KÄYTETYISTÄ vaatteista!! Huh huh!
Pääsinpäs purkautumaan..... ;-)
Kommentit (8)
ei 180 egellä kovin monta uutta vaatetta saa!
ja näyttivät kaikki siisteiltä
keksin kyllä syitä miksi huutaa
- jos ei vaikka ehdi/pääse kauppoihin (siihen taas voi olla vaikka mitä syitä) mutta haluaa pukea lapsen kauniisti
- jos on löytänyt jonkun vakkarimyyjän, jonka vaatteet tietää hyviksi, niin sellaiseltahan uskaltaa ostaa vaikka mitä
- eihän tuokaan hinta ole kuin 3 e kpl, ja siellähän oli uuden näköisiä kenkiä ja vaikka mitä..
Todellakin jos hinta per vaate on 3e/kpl, ei se mielestäni ole paha hinta kivoista ja siisteistä lasten vaatteista.
Ja lisäsyitä:
- jos asuu tosi syrjäkylässä, niin ei siellä mitään järkeviä kirppiksiä ole, ja uusienkin vaatteiden valikoima lapselle saattaa olla suppea
- saa kerralla ison läjän saman kokoisia vaatteita, ei tarvitse rampata eri kaupoissa
- jos itse ei ole ihan varma tyylistään ja toinen on osanut yhdistellä kivasti saman tyylisiä vaatteita, niin voi ostaa koko paketin ja yhdistelemällä lapsen vaatteet näyttää kivoilta
Vierailija:
Saanko kysyä, miksi ihmeessä??? Lumppujahan niissä on monetkin vaatteet... on omakohtaista kokemusta! Siksi en todellakaan tuollaisia summia koskaan maksa KÄYTETYISTÄ vaatteista!! Huh huh!
Pääsinpäs purkautumaan..... ;-)
Olen ostanut ja myynyt hyvää vaatetta. Toki osalla huutiksen kohteista hinnat on huimat, mutta jos molemmat osapuolet ovat tyytyväisiä, ja joku maksaa sen 100 euroa, so what??
Mutta täytyy sanoa, että itse olen monesti pettynyt. Vaikka kuinka kierrätystä kannatankin, niin tuntuu hullulta maksaa jostain yksittäisestä paidasta huutonetin kautta postikuluineen lähes samaa hintaa kuin uudesta paidasta kaupassa..
Jos tietäisi, että vaate on todella siisti (ei pesunukkaakaan), niin voisi maksaa paremmin.. Tai sitten käytetyn näköisestä halpa hinta. Nämä eurot ovat mielestäni nostaneet käytettyjen vaatteidenkin liian kovaksi.
Jännää on, että jotkut trikoovaatteet ne vaan säilyy siisteinä pesusta pesuun. Meillä on mm. muutama Bogin sekä Mexxin tällainen lasten puuvillapaita. Olis kiva muutenkin ostaa laadukasta, joka pysyy hyvänä pesusta toiseen! Vielä kun käyttää tahranpoistoainetta, niin kyllä kelpaa!
Minä taas olen ihmetellyt, mitä joku tekee vaikka 100 osaisella vaatepaketilla, joka on tulossa yhden lapsen käyttöön? Vaikka olisi useammallekin, käytetty ei nykyään aina kestä kolmannelle lapselle vaikka olisi kuinka merkkitavaraa.
Vierailija:
Minä taas olen ihmetellyt, mitä joku tekee vaikka 100 osaisella vaatepaketilla, joka on tulossa yhden lapsen käyttöön? Vaikka olisi useammallekin, käytetty ei nykyään aina kestä kolmannelle lapselle vaikka olisi kuinka merkkitavaraa.
Onhan siinä paljon vaatetta, mutta silti tuo 180 euroa on hullu hinta. Sillä saisi jo uuttakin vaatetta vaikka millä mitalla.