Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vuosaari vai Pikku-huopalahti?

Vierailija
11.12.2018 |

Ja miksi?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/10 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikku-Huopalahti, koska se on lähempänä keskustaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

U0

Vierailija
4/10 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikku-Huopalahti ehdottomasti sijaintinsa vuoksi.

Vierailija
5/10 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikku-Huopalahti on Helsingin hikikuoppa, kaakelilähiö.

Vierailija
6/10 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsinkiläinen kirjoitti:

Pikku-Huopalahti ehdottomasti sijaintinsa vuoksi.

Sijainti mihin nähden? Työpaikkaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/10 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosaari tietysti, Vuosaari on niin laaja alue, että sieltä löytyy paljon kaikenlaista, luontoa, merta, kauppakeskus ja ihanat kävelyalueet meren rannalla.

Vierailija
8/10 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Vuosaarelle, kato vaikka se leffa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosaaressa isompia kauppoja kuin Pikku-Huopalahdessa, siellä ei isoja kauppoja ole. Tai riippuu mikä kohta Vuosaaresta.

Molemmat lähiöitä, Pikku-Huopalahti tosiaan lähempänä keskustaa.

Molempien kupeessa kivoja ulkoilualueita.

Vierailija
10/10 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuosaaressa isompia kauppoja kuin Pikku-Huopalahdessa, siellä ei isoja kauppoja ole. Tai riippuu mikä kohta Vuosaaresta.

Molemmat lähiöitä, Pikku-Huopalahti tosiaan lähempänä keskustaa.

Molempien kupeessa kivoja ulkoilualueita.

Sori, minä vaan ihmettelen että mikä siinä keskustassa nyt niin tärkeää on, kun moni siitä puhuu jotenkin ylpeillen. En ilkeillen, mietin vaan.