Sekoamisen pelko
Mä pelkään jatkuvasti sekoavani tai olevani oikeesti sekaisin. Mietin aina välillä, että jos oikeasti olenkin psykoosissa ja ahdistun asiasta. Tämä ongelmani vaikuttaa elämääni ja olen käynyt psykologin kanssa juttelemassa asiasta, mutta ei hirveästi auttanut.
Onko muilla tälläistä vai olenko ainut?
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Miksi pelkäät sekoavasi?
En ole ap, mutta olipas typerä kysymys. Ei kai sille sekoamisen pelolle välttämättä mitään syytä tarvitse olla; joskus on vain tunne ilman mitään konkreettista syytä ja sehän on pahinta.
Hyvää kuitenkin on, että kyseessä on lähinnä paniikkikohtaus, joka ei johda sekoamiseen.
Älä jätä lääkkeitä väliin ja puhu terapeutille, älä nettipalstalle.
Oli mulla sellainen pelko. Ei se pelko ollut suuri, mutta tunne. No, sitten sekosin.
Jos pelkäät sekoavasi niin olet todennäköisesti jo seonnut. Silloin on syytä hakea apua.
Onko ne jotain psykoosia edeltäviä tunnetiloja? Exäni jätti ja sanoi, että on pakko lähteä. Oli pitkään vastaamatta viesteihini. Sitten laittoi, että on jotenkin niin paha olla. Yritin auttaa, mutta ei kuunnellut. Paria päivä myöhemmin oli viety psykoosissa mielisairaalaan. Jos olisi ollut kanssani, olisin voinut auttaa.
Miksi pelkäät sekoavasi?