Miksi vanhemmat naiset ovat ilkeitä
nuoremmille?
Tämä ei ole mikään yleistettävä ilmiö, mutta kuitenkin huomiota herättävä. Noin 55-60v saattaa olla hirviö 35-45 vuotiaalle.
Yleensä tämä tapahtuu työtä hakiessa tai työyhteisössä.
Ja missään nimessä en sano että kaikki ovat, mutta muutama ihminen riittää masentamaan toisen!
Kommentit (4)
Voisiko noista naisista tehdä valituksen jos on selkeästi ilmenevää syrjintää?
Mä oon huomannut itse miesvaltaisella alalla, että on paljon myös sellaisia nuoria naisia tsemppaavia vanhempia naiskollegoita. Eli heistä on ihan aidosti mukavaa, että alalle saadaan uusia naisosaajia. Varmaan myös työpaikan ilmapiiri vaikuttaa ihmisten työasenteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon huomannut itse miesvaltaisella alalla, että on paljon myös sellaisia nuoria naisia tsemppaavia vanhempia naiskollegoita. Eli heistä on ihan aidosti mukavaa, että alalle saadaan uusia naisosaajia. Varmaan myös työpaikan ilmapiiri vaikuttaa ihmisten työasenteeseen.
Joo, itsekin menin nuorena naisvaltaisten työpaikkaan jossa oli paljon vanhempia naisia enkä minä mitään ilkeilyä havainnut. Päin vastoin hyvin ottivat vastaan. Muutenkaan en tunnista omasta elämästä että vaihdevuosi-ikäiset olisivat jotenkin erityisen tylyjä. Joskus sen vaistoaa kyllä etteivät jaksa enää kiinnostua samoista asioista kuin nuoret naiset. Itselläkin alkaa tätä olla kun lapset on kohta aikuisia. Pesänrakennusvaihe on ohi. Harmi jos joku ottaa henkilökohtaisesti.
Toiset ovat sellaisia vaihdevuosihirviöitä. Hormoonikorvaushoidon ottaneet eivät ole tuollaisia.