Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

10v koukussa kännykkään!

Mammamaalta
11.12.2018 |

Kyselisin mitä ajatuksia teissä herättää kun 10 vuotias on aivan totaalisen koukussa puhelimeen ja muihin älylaitteisiin mukaanlukien pleikkari.

Lapsi on siskoni poika joka ajoittain meilläkin kyläilee. Oli viime viikonlopun meillä ja vannon etten liioittele kun väitän että puhelin oli 10h päivästä tämän lapsen kourassa. Kun pakotin hetkeksi lopettamaan alkoi lapsi nurista tylsyyttä ja tekemisen puutetta. Ulos ei suostunut koko lauantaina ollenkaan ja sunnuntaina viihtyi 15min ennen kun alkoi valitus tylsyydestä.

Mitään ei leiki myöskään. Oli mulle vihainen kun otin puhelimen pois kun kotona kuulemma saa olla puhelimella tai tabletilla miten paljon haluaa. Onhan tämä ollut havaittavissa aiemminkin mutta jotenkin järkytyin nyt kun olin pidempään tämän lapsen seurasta että miten koukuttunut hän oli puhelimeensa.

Ja kyllä omienkin kanssa käyn ajoittain vääntöä pleikan peluusta ym. mutta ei sentään lähellekään noin pahaa kun tän serkkylapsen kanssa

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastenmielistä että vanhemmat antaa lapsen koukuttua noin. Heittäisin tommosen penskat älylaitteet seinään

Vierailija
2/3 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut 15v koukussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totahan se on vetelää mössö sukupolvea, kaikki vähäinenkin äly valuu aivoista siihen laitteeseen jota pakonomaisesti näprätään. Vanhemmat ei kiellä kun pääsee itse helpommalla niin.