Vituttaako muita 45v koko ajan?
Kommentit (29)
Vitutukset loppuu vaihdevuosien myötä. 52v ja todella hyvä olo.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaista vituttaa aina.
Musta tuntuu että mä olen ainoa jota * näin syvästi aina.
Vierailija kirjoitti:
Huh. 7v pitäisi jaksaa.
Vierailija kirjoitti:
Voisitko hieman perustella? t. pian 50v
Tutkitusti ihminen on tyytmättömimmillään noin 40-45 -vuotiaana. Täytin juuri 45. Parempia aikoja odotellessa. Kolmekymppisenä en olisi ikinä uskonut kahlaavani läpi tällaisessa suossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisitko hieman perustella? t. pian 50v
En kun en ymmärrä tätä itsekään. Menkat loppu, kuumotukset loppu, yövalvomiset loppu ja niin loppu vitutuksetkin.
Vierailija kirjoitti:
Tutkitusti ihminen on tyytmättömimmillään noin 40-45 -vuotiaana. Täytin juuri 45. Parempia aikoja odotellessa. Kolmekymppisenä en olisi ikinä uskonut kahlaavani läpi tällaisessa suossa.
En ihmettele yhtään! Ulkonäkö rapistuu, mies kyttää nuoria naisia, lääkäri alkaa puhumaan "sinun ikäisilläsi on jo sitä ja tätä", vanhemmat kuolee jne jne. Paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ihmettele yhtään! Ulkonäkö rapistuu, mies kyttää nuoria naisia, lääkäri alkaa puhumaan "sinun ikäisilläsi on jo sitä ja tätä", vanhemmat kuolee jne jne. Paskaa.
Hankalat teinit tai et saanutkaan haluamiasi lapsia ja nyt on myöhäistä. Töissä olet edelleen uraputkessa rasittavuusmielessä, mutta nuoret alkavat vallata alaa ja jatkuvat yt:t painaa. Vanhemmat voivat sairastaa vuosia ennen kuolemaa ja huoli heidän hoidosta. Vuosiin et ole voinut harrastaa rauhassa ja keskittyä itseesi.
Olen 35 v ja vituttaa 24/7, jopa unet on lähestulkoon pelkkiä painajaisia. Ja kaikki muut ihmiset elää jossain Disney-musikaalissa, vituttaa vielä enemmän.