Miks salkkareissa osa II
Uusi ketju poistetun tilalle.
Kommentit (45476)
Vierailija kirjoitti:
Mikä on Sallan reaktio, jos paljastuu Talen olevan Nellan lapsen biologinen isä? Tappelu Elinan kanssa?
Miksi Elinan kanssa, kun eihän se Elinan vika ole. Itse uskon, että Salla kunnioittaa Elinan surua Talesta.
Ilmeisesti Ressu on isä, mutta Salkkareiden logiikalla tilanne kääntyy päälaelleen ja selviää, että Tale on isä.
Mikä hemmetin juttu se oli kun joku kirjoitti että ville vallaton soijamaidolla???
Jotenkin Susu on pelottavan näköinen, kun Miki yrittää lähennellä sitä. En saa irti millä mielentilalla se on? Muuta kun ei halua sänkypuuhia Mikin kanssa, mutta ahdistaako vai onko vaan väsynyt tai stressaantunut.
Ilmeisesti Konsta on joutunut Mikinä uimaan meressä ja kuvasi virkapukuisia poliiseja. Mielenkiintoisia juttuja tulossa loppuvuodesta vai meneekö nämä alkuvuoteen? Keneen ikinä mahtaakaan liittyä?
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin Susu on pelottavan näköinen, kun Miki yrittää lähennellä sitä. En saa irti millä mielentilalla se on? Muuta kun ei halua sänkypuuhia Mikin kanssa, mutta ahdistaako vai onko vaan väsynyt tai stressaantunut.
Oletettavasti Susulla heräsi tunteita Akia kohtaan, kun tämä oli koomassa.
Outoa, että tuo merikohtaus sitten kuvattiin juuri tänään, kun merellä varsinkin on ollut kova myrsky ja aallotkin korkeita. Eikö sellaisella säällä ole vaikea uida?
Ehkä Salla iskee silmänsä Noeliin. Elina ja Salla saavat uuden syyn vihoitella toisilleen. Elina vei Tuomon ja Salla yrittää tai jopa vie Noelin? Olisivat kyllä aika kummallinen pariskunta, mutta nykyään niitä on sarjassa.
Mikin ja Susun suhde on ihan käsittämätön. Susu ei kestä tai siedä minkäänasteista miehensä kosketusta. Tulee mieleen lesbo. Outoa että heillä on kaksi lasta.
Eihän Laitelan Ismo ole mikää muuttunut mies. Ihan samanlainen kuin ennenkin.
Vierailija kirjoitti:
Lesbo mikä lesbo
Susulla tuntuu muuten aina olevan kiire kierrolle, kun Kalle ei juuri koskaan sanonut mitään sellaista.
Vierailija kirjoitti:
Eihän Laitelan Ismo ole mikää muuttunut mies. Ihan samanlainen kuin ennenkin.
Mitäpä sitä parikymmentä vuotta ja yklikin toiminutta ilmettä turhaa muuttamaan?
Terveisin Ismo Laitela.
Jutan onnettomuus oli huvittavasti kuvattu, mutta oikeesti tuollaisessa tilanteessa voi tulla paniikki ja jäädä vaan paikalle seisomaan. Severi ja Lasse saattoivat olla myös jo niin lähellä, että ei alta olisi kerennyt pois.
Vierailija kirjoitti:
"Eva ja tuskan Miki" onko Miki sittenkin se isä? :D
En ihmettelisi. Jotenkin Miki tulee joka tapauksessa liittymään Evaan.
Ohis. Olen nähnyt tällaisia kirjoitusasuja täällä: Cubicon, Kubicon, ja Kubikon. C Moren tekstityksillä Noel sanoo Camillalle: ”Äkisti salkunhoitaja soittaa, että Kubikon arvo on romahtanut.”
Jos oikea kirjoitusasu on Kubikon, olen kirjoittanut sen väärin. Toinen vaihtoehto on, että tekstityksissä on tapahtunut kömmähdys. Onko Kubikon oikea kirjoitusasu?
Vierailija kirjoitti:
Ohis. Olen nähnyt tällaisia kirjoitusasuja täällä: Cubicon, Kubicon, ja Kubikon. C Moren tekstityksillä Noel sanoo Camillalle: ”Äkisti salkunhoitaja soittaa, että Kubikon arvo on romahtanut.”
Jos oikea kirjoitusasu on Kubikon, olen kirjoittanut sen väärin. Toinen vaihtoehto on, että tekstityksissä on tapahtunut kömmähdys. Onko Kubikon oikea kirjoitusasu?
Jos tekstittäjäkään ei tiedä oikeeta kirjoitusasua? Tekevätkö pelkästään sen pohjalta mitä kuulevat vai saavatko kirjallisena firmoja nimiä? Tekstitykset hoitaa ulkopuoliset firman ja olen huomannut paljon virheitä muutenkin teksteissä. Viimeksi Joonatanin nimi oli Lassen epäselvän puheen kautta kääntynyt Joonakseksi.
Mikä on Sallan reaktio, jos paljastuu Talen olevan Nellan lapsen biologinen isä? Tappelu Elinan kanssa?