Miks salkkareissa osa II
Kommentit (45476)
Mitä veikkaatte Amandalle käyvän?
Kuinkahan pahasti Taalasmaiden kämppä otti osumaa? Entä vahingoittuko joku muukin 1. kerroksen asunnoista (Aure, Lilja vai mitä näitä nyt oli)?
Vierailija kirjoitti:
Ohis, mutta tuo Yli lau dan Salkkari-ketju on kyllä aivan kamala. Aivan arkisesti vain haukutaan ja halvennetaan hahmoja, varsinkin naisia, joista käytetään h-sanoja, kutsutaan rummoiksi, arvioidaan ulkonäköä ja pantavuutta. Ihan hirveää kielenkäyttöä, noinko teinit ja parikymppiset pojat puhuu keskenään... Ikis viihtyisi tuolla palstalla kuin kotonaan.
Kyllä laudalla käy ihan aikuisiakin, kolme-nelikymppisiä miehiä. Naisia myös.
Mitäpä jos Mikin vaimo olikin tämä helikopteria lentänyt nainen ja Miki menetti onnettomuudessa vaimonsa? Muuttaa sitten syksyllä leski-isänä lastensa kanssa Pihlajakadulle.
Vierailija kirjoitti:
Mitä veikkaatte Amandalle käyvän?
Veikkaan, että Elina ostaa paikan. Ainakin Innalla oli työasu päällä somepäivänä viimeisellä kuvausviikolla.
Naurahdin C Moren ilmoitukselle, jonka mukaan Ismo ja Camilla palaavat ruutuun jo 31.7. :D
Ulla voisi ihan hyvin mennäkin johonkin koomaan vaikka varsinaisesti ei tainnut olla ikkunan läheisyydessä? Elina pakkasi Ullan vaatteita ja samaan aikaan Ulla oli jääkaapilla ja huuteli sieltä, että hänellä ja Gunnarilla on kaikki hyvin yläkerrassa sekä Sanni ja Tale ansaitsee vihdoin onnea. Periatteessa Ulla olisi voinut kävellä matkalaukun luokse olohuoneen sohvalle. Elinahan kuuli pakatessa jo sitä kopterin mekkalaa.
Onhan sekin mahdollisuus olemassa, että Nellan lapsen isäksi paljastuu Jiri, jos näytteet on menny sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Onhan sekin mahdollisuus olemassa, että Nellan lapsen isäksi paljastuu Jiri, jos näytteet on menny sekaisin.
Tuskin sentään isä ja tytär ovat keskenään paneskelleet. Olis jo vähän liian paksua jopa Salkkareille.
Tästä tulee pitkä kesä, kuumotukset on hurjat siitä kuka selviää...
Vierailija kirjoitti:
Ikävä kyllä vaikuttaa vahvasti siltä, että Aki meni oikeasti Satun kanssa naimisiin. ”Camillan” käytös oli niin Satun kaltaista.
Mä olen miettinyt myös tätä siitä saakka kun Camilla teki lähtöään Suomesta mutta sitten yhtä äkkiä "jäikin" ja olivat niin rakastuneita Akin kanssa. Veikkaisin että Camilla tosiaan lähti Suomesta ja Satu tuli esittämään häntä koska rakastui Akiin aikaisemmin ja nyt sai hänet itselleen. Satun juonikuvio jäi niin tyngäksi kun sai pakit Akilta Camillan vuoksi.
Vaikea kuvitella että Camilla tappelisi äitinsä kanssa kirkkohäistä ja hääpuvuista. Ja Satu olisi helpompi "poistaa onnettomuudella" sarjasta kun Camilla. Veikkaan että kaikki itkevät Camillan perään mutta sitten oikea C palaakin myöhemmin takaisin joka on sit suuri shokkikäänne.
"Mä en pettänyt mun vaimoa panemalla mun serkkua." - Sampo
Oliko tässä repliikissa joku moka? Eihän Sabrina sentään ole Noelin serkku. Kuuntelin monta kertaa, mutta kyllä Sampo vaan sanoo mun serkkua. Piti kenties olla "Mä en pettäny mun vaimoa panemalla sen serkkua" vai eikö mulle taas jostakin syystä aukea mikä tässä lauseessa on se logiikka. Outo repla jos tommosena oli paperissa.
Camilla on kyllä nyt ollut ihmeen lauhkea, sarkastinen mutta yllättävän lempeä. Eikö Aki sitten erottaisi Camillaa ja Satua?
Dahlialla oli suuri rooli näissä jaksoissa, niin voisiko Ulla olla hautajaisissa? Jos ovat kuvanneet etukäteen, ellei Ulla tosiaan joudu sairaalaan joka selittää minkä takia ei voi osallistua. Itse toivon, että hautajaiset näytetään vaikka muuten olisikin aikahyppy. Sanni (+ mahdollisesti Tale ja Ilja) ansaitsevat kauniit hautajaiset sekä tietenkin Camilla, mikäli todella menehtyy. Heillä kahdella on hyvät mahdollisuudet selvitä.
Jos kaikki kolme kuolevat niin saivat mielestäni sarjan historian näyttävimmän ja traagisimman lähdön, kuten lupailtiin. Sanni ja Tale molemmat oli puoliksi auton sisällä ja Ilja istui turvaistuimessa, kun lähes heti helikopteri iskeytyi päin ja katto meni länään. Nopea lähtö kaikilla jos eivät alta pois kerenneet. Voin vain kuvitella Jannen tuskin ja järkytyksen. Hän sentään näki koko tilanteen. Janne yksin seisomassa hiljaisuudessa. Arvasin kaikki tapahtumat, mutta silti mä yksinäni vollotin jaksolle. Oli koskettava mielestäni.
Vierailija kirjoitti:
Oliko tässä repliikissa joku moka? Eihän Sabrina sentään ole Noelin serkku. Kuuntelin monta kertaa, mutta kyllä Sampo vaan sanoo mun serkkua. Piti kenties olla "Mä en pettäny mun vaimoa panemalla sen serkkua" vai eikö mulle taas jostakin syystä aukea mikä tässä lauseessa on se logiikka. Outo repla jos tommosena oli paperissa.
"mä en pettänyt mun vaimoa panemalla mun HERKKUA"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"mä en pettänyt mun vaimoa panemalla mun HERKKUA"
Sanoo serkkua. Siitä ei voi erehtyä. Eikä tossa siltikään olisi järkeä.
Minäkin uskon, että mikäli Camilla nyt kuolee, joskus paljastuukin hänen olleen oikeasti Satu. Camilla on hahmona todella erilainen kuin muut, joten tuskin tuotanto haluaa häntä lopullisesti pois. Sitä paitsi hänet olisi helppo palauttaa kaksoissiskon varjolla ilman kuolleista heräämisiä.
Kuitenkin aika epärealistista, ettei Aki muka olisi huomannut mitään, jos Satu olisikin esittänyt Camillaa. Satu on kuitenkin niin erilainen persoona, joten miten pystyisi olemaan niin aito, ettei jostakin pienestä vihjeestä paljastu Akille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin sentään isä ja tytär ovat keskenään paneskelleet. Olis jo vähän liian paksua jopa Salkkareille.
Mutta mahdollista se kuitenkin olisi teoriassa jos Susu on se ottanut näyte putket ja Jiri osoittautuu Nellan lapsen isäksi ja taas toinen näyte väittäs, että Nellan isä onkin Ressu, eikä Jiri! Sekamelska voi olla mahdollista myös siksi, että Eeva on painanut väärässä kohtaa enter painiketta. Itse kyllä veikkaan Onni Taalasmaata.
Tai sitten Aki on vaan oikeesti niin rakkauden sokaisemana ettei huomaa eroa. Hyvin Camilla esitti Noelille Satua niin miksi ei Satu esitä Camillaa? Pitihän Monican silloin koulutusta sihteerin huijaamista varten.
karonkkaan edelleen saa osallistua sillä kaudella näytelleet henkilöt. mutta joo monica palaa sarjaan, ehkä camillan hautajaisiin. veikkaan myös että on evan asianajaja Eeron kidnappauskuviossa