Miks salkkareissa osa II
Kommentit (45476)
Ilmeisesti Samuli ja Kalle ei enää aijo sopia välejänsä vaikka ottivat vain etäisyyttä.
Siis kertokaapa mikä Samulille ja Kallelle tuli aikoinaan. En edes muistanut, mutta edeltävästä kommentista muistui mieleen. Olin just sillon pidemmällä reissulla, joten tämä jäänyt mysteeriksi minulle
Vierailija kirjoitti:
Siis kertokaapa mikä Samulille ja Kallelle tuli aikoinaan. En edes muistanut, mutta edeltävästä kommentista muistui mieleen. Olin just sillon pidemmällä reissulla, joten tämä jäänyt mysteeriksi minulle
Kalle tunnusti, että on homo ja himoja Samulia kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalle tunnusti, että on homo ja himoja Samulia kohtaan.
Samuli sai tietää homoudelta melkein heti ensi tapaamisen jälkeen. Ei ollut mikään syy katkaista välejä. Enemmän ihmettelen ettei Samuli huomannut mitään. Kalle vaan silmät loistaen palvo Samulia, laitto takkia päälle ja ehdotteli tv-sarjojen katsomista yhdessä. Samulin takiahan Kalle alkoi juomaan uudelleen.
Seuraan salkkareita kolmosen tahtiin ja tänään jäi näkemättä juuri se kohta missä Victoria sai jonkun viestin, voisiko joku kertoa mitä siinä viestissä luki ja keneltä se oli? Kiitos.
Ihan varmaan viestien lähettäjä on muu. Vaikka kuinka pitkään annettiin olettaa Mariannan lähettelevän Eliaksen nimessä viestejä. Kaikki olikin Kallen tekosia ja yllätys humalassa keksinyt idean.
Vierailija kirjoitti:
Seuraan salkkareita kolmosen tahtiin ja tänään jäi näkemättä juuri se kohta missä Victoria sai jonkun viestin, voisiko joku kertoa mitä siinä viestissä luki ja keneltä se oli? Kiitos.
"Mitä sä oikein kuvittelet tekeväs? -Viljami"
Entä jos ensimmäinen viesti oli Samulilta ja toinen Viljamilta? Samuli halusi lohduttaa ja Viljami hiillostui kuullessaan Victorian etsivän häntä. Ehkä Samulikin tietää Viljamin kadonneet vapaasta tahdosta.
Vierailija kirjoitti:
Entä jos ensimmäinen viesti oli Samulilta ja toinen Viljamilta? Samuli halusi lohduttaa ja Viljami hiillostui kuullessaan Victorian etsivän häntä. Ehkä Samulikin tietää Viljamin kadonneet vapaasta tahdosta.
Ennemminkin toisinpäin. Jälkimmäinen viestihän viittasi treffailuun, ei etsimiseen. En kyllä mitenkään usko, että Viljami itse olisi viestien takana. Se olisi liian tylsä vaihtoehto.
Edelleenkään en ota selvää onko Samulilla tunteita Ainoa kohtaan vai onko Aino vaan mukavaa seksiseuraaja menee muuten vaan siinä ohessa? Victorian perään tuntuu haikailevan.
Tällä hetkellä pyörivät jaksot on lokakuun puolta väliä, koska Viljamin viesti oli tullut 17. lokakuuta.
Vierailija kirjoitti:
Ja Celin on jo useampi päivä sitten palannut suomeen, mutta ei ole mitään kuvauksista puhunut. Eli varmaan Viljami saapuu kuviohin ja Samulin osuus selviää. Victoria ja Viljami poistuvat sarjasta. Samuli on edelleen mukana, kun on Salkkareiden virallisella kanavalla päivitellyt kuvauksista.
On puhunut töihin menosta, muttei suoraan kuvauksista. Voi hyvinkin olla edelleen sarjassa.
Vierailija kirjoitti:
Tavallaan se ois mielenkiintoista jos huumejengin pomo olisikin nykyisistä hahmoista semmonen kiltti, mutta en tiedä haluaisinko kenenkään hahmon pilaamista. Salkkareiden historiasta kun löytyy hyviä vaihtoehtoja pomoksi.
Heiskanen nousee koulleista. Heiskanen on käynyt samanlaisen muodonmuutoksen kuin Anakin Skywalker.
Heiskanen on supermies. Oikein yhdellä kädellä sai sidottua Siperiassa porukan nippuun. Kukaan ei mitenkään onnistunut taltuttamaan Heiskasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ilmoittanut kaikki viimeisimmät Rantabaari-viestit asiattomiksi. Syy: Eivät liity ketjun aiheeseen mitenkään.
Ei muutama viesti sotke ketjua, joten aivan turhaan ilmoittelet mitään asiattomiksi. Tiedät sen itsekin eivätkä viestit häiritse ketään, kunhan tärkeilet.
Minun mielestäni sotkee ja minua häiritsee. Se riittää minulle perusteluksi. Enkä tykkäyksistä päätellen ole ainut, jota häiritsee. Kirjoitin myös sen kommentin, jossa toivoin Rantabaarille omaa ketjua. Vain sinä alapeukutit sitä, kaikki muut tykkäsivät.
Kokonaiset 2-3 yläpeukkua, nautitpa kyllä melkoista suosiota. Tiedoksesi, että kommentti, johon vastasit ”Lopeta ketjun sotkeminen” ei edes ollut omani. Lopeta riehuminen.
No ei tätä ketjua varmaan lukenut tuossa ajassa enempää kuin 2-3 ihmistä sinun ja minun lisäksi. Sinä et tätä ketjua määräile, joten lopetahan ihan itse se riehuminen.
En määräilekään, enkä ole niin väittänyt. Sinä sen sijaan kuvittelet määräileväsi ja olevasi oikealla asialla poistattaessa viestejä. Kukaan muu kuin sinä ei ole täällä häiriintynyt yhtään mistään, mutta tietysti jos päättää ärsyyntyvänsä kaikesta niin sitten ärsyyntyy. Se ei kuitenkaan tarkoita että tunteillesi olisi mitään oikeaa syytä.
Täällä toinen ketä Rantabaarin tapahtumat vähän häiritsee. Nimenomaan sekoittaa, koska hahmot on itselleni täysin vieraita ja on outoa nähdä ketjussa tekstiä, jossa vilisee kummallisia Salkkareihin liittymättömiä nimiä tyyliin Make, Tsögä, Vikke, Joppe, Mara, Lissu ja Mimmi teki sitä ja tätä :D Mutta onneksi ne voi skipata.
Toivon, että Ressu jää kiinni, joutuu vankilaan ja poistuu sarjasta lopullisesti.
Mä niin arvasin että sama kuvio toistuu Miran ja Violan kohdalla kuin mikä oli Eliaksella ja Larilla...
Veikkaan, että Kalle kiristää Juttaa huomattuaan Jutan ja Lassen välit. Jaksokuvassa muutaman viikon päästä jaksossa Anna mun kaikki kestää Jutta ja Kalle on sohvalla ja Ismo seisoo. Vaikuttaa jotenkin kiihtyneeltä. Kertoiskohan molemmat Ismolle totuuden? Jutta Lassesta ja Kalle juomisesta? Ismon olisi korkea aika tietää.
Kukahan toi salkkareiden storyssa emojilla peitetty näyttelijä maskituolissa on? Maskeeraajan työvälineestä päätellen mieshenkilö. Joku vanha tai vielä esittelemätön hahmo tulee mukaan keväällä?
Jostain syystä aikaisemmin ajattelin, että Kosonen olisi ollut peitetyössä Samulin perässä ja ollut tämä mystinen Viljami, joka katosi Kososen kuoltua oikeesti. Tosin ei taida enää olla kovin todennäköistä.