Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks salkkareissa osa II

Vierailija
11.12.2018 |

Uusi ketju poistetun tilalle.

Kommentit (45476)

Vierailija
7041/45476 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toiveet loppuvuodelle ja ensi vuoden alkuun:

- Aaro jää kiinni sekä Eva ja Nadia pääsee kotiin.

- Turhat kolmiodraamat unohdetaan ja suhteita vakiinnutetaan

- Kari saa asiansa kuntoon eikä Sallalle käy mitään

- Jarkko on Ressun isä

- Kalle saa elämänsä kuntoon

- Sabrinasta saadaa muitakin puolia, kuin v-mäinen käytös

- Lasse jää vielä pitkäksi aikaa sarjaan

- Mira lopettaa Violan kiusaamisen

Minä toivon että totuus Antonin kuolemasta tulisi vihdoin ilmi ja Kari ja Linda palaisivat yhteen. Siinä oli hyvä pari. Toivon myös että Linda saisi vielä palata poliisiksi.

Seireeni voisi tehdä vierailun Pihlajakadulle kun Mustavaarat saavat lopulta tarpeekseen Sabrinasta.

Joku täällä ehdotti että Evan lapsen isä olisikin Kalle. Se olisikin hyvä, Kalle voisi unohtaa miehet hetkeksi ja keskittyä isyyteen. Ismokin saisi ekan lapsenlapsen.

Toivon että Mirasta paljastuu jotain yllättävää ja pehmeämpi puoli ja että Violan ja Miran suhde alkaa pikkuhiljaa kehittyä. Joskus viha voi muuttua rakkaudeksi, muistakaa Sergei ja Marianna.

Sabrinan isä voisi käydä vierailulla, häntä voisi näytellä vaikka Esko Salminen.

Annalla on varmaan joku vakava sairaus, ehkä hän on jopa kuolemansairas(eikä ole siksi päässyt alkutunnariin). Toivon että Severi ja Benjamin tukevat Annaa yhdessä eikä heidän ystävyys mene pilalle.

Tuo Sabrinan isä olikos se nyt Ingvar? On nimeltä mainittu joten näkisin vaikka vierailijana joskus. Isompia näyttelijälegendoja on kyllä sarjassa nähty pikavierailulla kuten Hannele Lauri Korppina joten ei Esko olisi poissuljettu vierailija. Yksi näyttelijä joka sopisi hyvin roolin. Svante Korkiakoski. Omaa niin vahvat kasvonpiirteet, että sopisi hyvin rooliin jos kyseessä on jonkinlainen konna/kieroilija. Jotka muistaa Vihreän kullan maa-sarjan niin näytteli sarjan konnaa eli Jouko Evolaa. No hänellä kyllä on Salkkari-taustaa ennestään. Oli Laura Kivirannan pomo alkuvuosien jaksoissa, mutta ratkaiseekos se. Onhan noita nähty enenkin sarjassa. Sama näyttelijä, mutta eri roolissa. 

Tuollaista lyhyttä vierailua juuri tarkoitin kuten Hannele Lauri Korppina. Vihreän kullan maan muistan hämärästi, sehän oli ikään kuin suomalainen versio Dallasista. Jouko Evola oli kuin JR.

Olisi hyvä käänne jos tämä Ingvar olisikin Camillan biologinen isä, silloin hän olisikin "oikea" Mustavaara ja Sabrina hänen ilkeä sisarpuolensa.

Vierailija
7042/45476 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monican avautuminen Samulille! :D Silti mielestäni Samulilla ei ole mitään anteekspyydeltävää Kallelta, vaikka olisivat voineet jutella asian selväksi, ennen lopullista välien jäädyttämistä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7043/45476 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin kans aikoinaan miksi Camilla ja Satu ei etsinyt mitään tietoja isästään. Pelkästään Tuula kiinnosti.

Vierailija
7044/45476 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpa Viola ja Nella tajuais olla lataamatta varasteluvideota nettiin. Kieltämättä olisi oikein Miralle, mutta julmaa tehdä ihmisistä julkista pilaa. Mielummin video näytetään vain Miralle tai koulun käytävillä muille. Julkisessa jaossa ei ole mitään järkeä. 

Vierailija
7045/45476 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on nyt jotenkin ruvennu mietityttämään case Mira ja Viola plus heidän muut kiistansa ja tuo vaalivastakkainasettelu. Voisko Mira olla sittenkin ihastunut Violaan ja kiusaa sitä siksi vai onko vaan kiusaaja ilman tunteita. Mitä mieltä olette?

Ylös: Kiusaa ilman tunteita

Alas: On ihastunut ja kiusaa siksi

Vierailija
7046/45476 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua on nyt jotenkin ruvennu mietityttämään case Mira ja Viola plus heidän muut kiistansa ja tuo vaalivastakkainasettelu. Voisko Mira olla sittenkin ihastunut Violaan ja kiusaa sitä siksi vai onko vaan kiusaaja ilman tunteita. Mitä mieltä olette?

Periaatteessa pidän todennäköisempänä ensimmäistä vaihtoehtoa eli kiusaa ilman tunteita. Ymmärtääkseni Mira on kiusannut muitakin koulun oppilaita. Ja taustalla on varastelua, joka kumpuaa varmaan jostain oman elämän ongelmasta. Silti esimerkiksi eilisen jakson kohtaus pisti miettimään, missä Mira otti Violasta kiinni ja tuli lähelle. Lari teki ihan samaa Eliakselle, vaikka kiusasi homouden takia. Vielä tämän kuukauden puolella Mira ja Viola juttelevan ihan rauhallisina. Uskon, että Miran taustat alkaa selviämään ja mahdollinen ihastuminen, jos semmoista on ilmassa.

Vierailija
7047/45476 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottvasti Monica ja Kalle eivät ensi viikolla vedä uusia kännejä. Ilmeisesti ainakin jakson nimen perusteella Monica päätyy jonkun kanssa sänkyyn.  Toivottavasti ei sentään Kallen, sillä ainakin silloin olisi täysin selvää, että raskaushan siitä taas seuraa.

Mikäli näin kävisi, niin sänkyyn päätyminen on varmasti tapahtunut tämän juuri olleen baari-illan jälkeen.

Moosen pubivisassa kilpailivat Team Moka nimellä. Monicalla tuntui olevan muistissa isoja aukkoja, kuten kai Kallellakin, vaikka muisti selvästi paremmin. 

Vierailija
7048/45476 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen varmaan kamala ihminen, mut mua ei säälittäisi. Aikalailla saisi Mira maistaa omaa lääkettään. Sekä siitähän Miran kupla lähtisi aukeamaan, miksi voi pahoin ja kiusaa ja varastaa.

Vierailija
7049/45476 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiedä miks musta tuntuu siltä, että Mira paljastuu Noelin tyttäreksi, mutta ei ole koskaan tiennyt asiasta. 

Vierailija
7050/45476 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pietarilla jatkuu sama meininki Rantabaarissa. Lolan kanssa on kaikki hyvin ja rakastaa sitä, mutta Pietari petti selvinpäin Lolaa. Eiköhän asia selviä Lolalle, mutta menevät siitä huolimatta sarjan viimeisimmissä jaksoissa naimisiin. Siellä nähdään varmaan myös Janne, koska näyttelijä teki pienen vierailun syksyllä. 

Vierailija
7051/45476 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilona sanoi Pyhäjärven Sanomissa olleensa 2-4 jaksossa viikossa mukana, mutta teatterin treenikaudella joutui olemaan pois. Kuulemma tammikuussa alkaen alkaa näkymään enemmän sarjassa. Meinasiko, että Sabrina katoaa hetkellisesti pois ruudusta ja kohtaukset menee minimiin vai mitä? Mielestäni Sabrinaa on näkynyt nytkin kiitettävästi.

Vierailija
7052/45476 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen varmaan kamala ihminen, mut mua ei säälittäisi. Aikalailla saisi Mira maistaa omaa lääkettään. Sekä siitähän Miran kupla lähtisi aukeamaan, miksi voi pahoin ja kiusaa ja varastaa.

Ennemminkin olisit kamala, jos sinua säälittäisi noin kamala ihminen kuin Mira.

Vierailija
7053/45476 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilona sanoi Pyhäjärven Sanomissa olleensa 2-4 jaksossa viikossa mukana, mutta teatterin treenikaudella joutui olemaan pois. Kuulemma tammikuussa alkaen alkaa näkymään enemmän sarjassa. Meinasiko, että Sabrina katoaa hetkellisesti pois ruudusta ja kohtaukset menee minimiin vai mitä? Mielestäni Sabrinaa on näkynyt nytkin kiitettävästi.

Ihmettelen kyllä, miten aikuinen ihminen ja vieläpä näyttelijä ei osaa kirjoittaa englantia oikein. "Weird" oli storyssaan "weard".

Vierailija
7054/45476 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tiedä miks musta tuntuu siltä, että Mira paljastuu Noelin tyttäreksi, mutta ei ole koskaan tiennyt asiasta. 

Tällöin Mirasta pitäisi todennäköisesti tehdä vakiohahmo, ja tässä vaiheessa alkaa olla jo vähän myöhäistä.

Vierailija
7055/45476 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa muistella mitä asioita esimerkiksi Lari ja Heidi teki kiusatessaan. Vaikka kohteena ollut Peppi ja Elias ei mitenkään murtunut samalla tavalla kuin Viola, niin ei se tee asiasta sen hyväksyttävämpää. Silti Larista ja Heidistä tuli keskeisiä hahmoja, joiden kohdalla unohdettiin menneet.

Vierailija
7056/45476 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Periaatteessa pidän todennäköisempänä ensimmäistä vaihtoehtoa eli kiusaa ilman tunteita. Ymmärtääkseni Mira on kiusannut muitakin koulun oppilaita. Ja taustalla on varastelua, joka kumpuaa varmaan jostain oman elämän ongelmasta. Silti esimerkiksi eilisen jakson kohtaus pisti miettimään, missä Mira otti Violasta kiinni ja tuli lähelle. Lari teki ihan samaa Eliakselle, vaikka kiusasi homouden takia. Vielä tämän kuukauden puolella Mira ja Viola juttelevan ihan rauhallisina. Uskon, että Miran taustat alkaa selviämään ja mahdollinen ihastuminen, jos semmoista on ilmassa.

Eiköhän Mirasta ole pitänyt tehdä lesbo, koska näyttelijäkin on (ainakin tällä hetkellä ja tässä trendiaallossa).

Vierailija
7057/45476 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monica vaikutti olevan vielä Kallekin pahemmassa kännissä. Olen nyt ihan varma siitä, että Monicallakin on alkoholinogelma, mutta se erilaista kuin Kallen ja toisaalta samanlaista kuin Dahlian. Monican ryyppäämiselle ei siis ole syynä pohjaton ahdistus , käsittelemättömän asiat ja ryyppääminen lohdun hakemiseksi niin kuin Kallella vaan "viihdekäyttö" eli halu ryypätä huvin vuoksi. Perinnöllistä vaikutusta siis selvästi on.

Vierailija
7058/45476 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moose on erikoinen paikka. Päivällä kokoperheen kahvila ja ilmeisesti illalla muuttuu anniskeluravintolaksi?

Vierailija
7059/45476 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aloituksessa on noin paljon alapeukkuja?

Vierailija
7060/45476 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monica ja Sabrinahan tulivat yllättäen toimeen. Toki alkoholilla oli tietysti vaikutusta tilanteessa, mutta yllättävää, että eivät vihanneet toisiaan. Näin olisi voinut olettaa.

Ketju on lukittu.