Miks salkkareissa osa II
Kommentit (45476)
Vierailija kirjoitti:
Eli vainoajasta ei ole mitään tietoa täälläkään? Jaksa selata koko viestiketjua läpi
Käy kysymässä jaksojen vuotajalta. Hänellä voi olla tieto.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ikävä Dahliaa, Camillaa ja Akia. Kunpa Aki muistaisi jotakin kopterin putoamisesta ja saataisi poliisi vainoajan perään yhä tiukemmin. Toivottavasti reagoi myös jotenkin Sannin, Iljan ja Talen kuolemaan jotenkin.
Mulla myös. Dahliaa emme näe aikoihin, mutta onneksi Aki sentään on vielä näissä syksyn jaksoissa mukana. Toivottavasti Camillakin tulee takaisin sitten kun Nora opiskeluiltaan ehtii. En jotenkin osaa enää kuvitella salkkareita ilman Akia ja Camillaa kun ovat olleet niin kauan mukana
Vierailija kirjoitti:
Paras käänne olisi, että Nellan lapsen isäksi paljastuisi Jiri. Siinä olisi jotain todella ennenkuulumatonta ja groteskia jopa Salkkareihin.
Vielä pykälän pahempi olisi, jos isä olisikin Lasse. Tai Aaro, joka huumasi Nellan ja kuvitteli rakastelevansa Paulan kanssa.
Hyi kauhee jos isä olisi Lasse🤮
Välillä miettii millaista porukkaa täällä oikein on? Onko kaikki hyvin?
Alkaa spekulaatiot mennä todella sairaiksi.
En tiedä mut vaikka vannoutunut salkkarifani sarjan alusta lähtien olenkin, jos sarja menisi niin sairaaksi, että Jiri tai Lasse olisi Nellan lapsen isä mun sarjan katsominen loppuisi just.
Oksettava ajatuskin.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mut vaikka vannoutunut salkkarifani sarjan alusta lähtien olenkin, jos sarja menisi niin sairaaksi, että Jiri tai Lasse olisi Nellan lapsen isä mun sarjan katsominen loppuisi just.
Oksettava ajatuskin.
Eikö olis ihan hyvä juttu että sarjassa nostettais esille vakavia ja uusia aiheita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oksettava ajatuskin.Eikö olis ihan hyvä juttu että sarjassa nostettais esille vakavia ja uusia aiheita?
Vuosina 2017-2018 käsiteltiin Akin seksuaalista hyväksikäyttöä. Syyllinen oli Salme, Akin äiti.
Minkä takia pitäisi aina olla epäselvyys lapsen isästä? Mitä syitä Nellalla olisi valehdella Ressulle tai yhtään kenellekään lapsensa todellisesta isästä? Jos isä olisi Tale Taalasmaa eikä Ressu. Jäi ensi viikon jaksossa eli ennakoista epäselväksi, että puhkesko heiltä oikeesti kumi ja huomasivat asian vai oliko kyse vain Nellan oletuksesta raskauden takia? Oli muuten kivaa vaihtelua nähdä Nella puhumassa asiallisesti aiheesta Severin kanssa eikä aina Violan. Läpällä pohtivat pitäisikö hakea vahingonkorvauksia niin kuin Severi.
Jokaiselle hahmolle on fanikuntansa, mutta mäkin olen monta kertaa miettinyt mikä Lindassa kiehtoo. Eikä pidä sotkea Lindaan sitä, kuinka mukava Monika Lindeman on. Hahmo on hahmo ja näyttelijä erikseen.
SPOILER:
Yllättäen Linda jättää kertomatta pettämisestä Karin kanssa, mutta moralisoi hirveesti Jiriä, kun myöntää suudelman Evan kanssa. Ärsytyksen multihuipentuma jälleen kerran. Joskus myöhemmin tulee se kissatappelu, jossa ilmeisesti silloinkin Linda on mustasukkainen Jiristä ja käskee Evaa pitää näppinsä irti.
Pete on kyllä laihtunut ihan hurjasti jos verrataan kesäuusintoihin. Ensi viikolla näyttää joissakin kohtauksissa vieläkin pienemmältä. Ilmeisesti tukkaa oli leikattu lyhyemmäksi, joka loi "uudemman" ulkonäön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oksettava ajatuskin.Eikö olis ihan hyvä juttu että sarjassa nostettais esille vakavia ja uusia aiheita?
Olisi
Mutta Lassea ei saa pilata. Vaikka pilattu on jo tolla Jutta kuviolla ja aborttimyönteisyydellä.
Lassea ei olisi pitänyt palauttaa sarjaan. Lasse ja Paula olivat ne oikeat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aihe on hyvä, mutta lähtisin mielummin käsittelemään niin, että toinen sisaruksista tai molemmat hetkellisesti ihastuvat toisaansa esimerkiksi teini-iässä. Salkkareissa on ollut aikaisemmin kaksi sisarpuoleen ihastunutta, mutta eivät tienneet olevansa sukua. Elinalla ja Juhalla sekä Sebastianilla ja Niinalla olikin sama isä, vaikka tapailivat. En enää muista kuinka pitkälle näissä suhteissa mentiin. Muistaakseni ei sentään sänkyyn.
Vierailija kirjoitti:
Mutta Lassea ei saa pilata. Vaikka pilattu on jo tolla Jutta kuviolla ja aborttimyönteisyydellä.
Lassea ei olisi pitänyt palauttaa sarjaan. Lasse ja Paula olivat ne oikeat
Niinpä! Lassella ei oo oikeen enää mitään paikkaa sarjassa nyt kun Paula on kuollut ja tyttäret asuvat Vaasassa. Lasse olisi pitänyt ottaa vain viime syksyksi mukaan kun etsivät Evaa ja sen jälkeen olisi pitänyt muuttaa takaisin Vaasaan. Pidän Lassesta hahmona, mutta nää nykyiset käänteet on olleet todella huonoja. Lasse ei myöskään sovi jotenkin tohon nykyiseen Sievisten + Tammisten perheeseen, koska noi on kaikki aika uusia hahmoja (paitsi Jiri)
Vierailija kirjoitti:
Eli vainoajasta ei ole mitään tietoa täälläkään? Jaksa selata koko viestiketjua läpi
Vainoajan henkilöllisyys ei selvinnyt niissä jaksoissa, jotka vuotaja pääsi katsomaan. Jaksoja oli syyskuun loppupuolelle asti eli tässä joudutaan odottamaan vielä pitkään ennen kuin kasvoja ollaan paljastamassa.
Siis mikä tää homma on, että joku sanoo ettei pidä jostain hahmosta tässä tapauksessa Lindasta ja sitten se ihminen on ihan hirveä?!Haloo pelkkä sarja🙄
Olenko ainoa jonka mielestä Jiri on pilattu nykyisillä juonenkäänteillään🙄Olisi ihanaa jos Heidi palaisi mutta eipä taida olla tulossa
Mutta olen varma että Marianna palaa joskus eihän ruumista löydetty.Oisiko jopa nyt vainoamisen takana
Itse en pidä Lindasta mutta muut saavat pitää niinkuin moni näyttää pitävän🥰
Ja Monika vaikuttaa ihanalta ihmiseltä ja Super hyvältä näyttelijältä