Miks salkkareissa osa II
Kommentit (45476)
Eipä mitään uutta selvinnyt Mikistä. Konsta itse toivoisi, että pääsisi näyttelijänä hyppäämään epämukavuusalueelle, kun aikaisemmat roolihahmot ovat aika perus jamppoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omasta mielestäni Sabrina on kyllä pohjimmiltaan aika mukava. On toki vähän ilkeä ja tyly joskus, mutta jos vertaa vaikka Camillaan niin Sabrina on esimerkiksi asiakaspalvelijoille ja muille vastaaville ollut sarjassa aina ihan kohtelias. Toki Camillan tapaiseen hirviöön verrattuna diktaattoritkin alkavat näyttämään sympaattisilta.
Ei Camilla mikään hirviö ole, vaan johdonmukainen ja inhimillinen, joita Sabrina ei ole. Camillan toiminnalle on aina jokin syy, kun taas Sabrina on ketku huvin vuoksi. Jos viittaat asiakaspalvelijoilla Amandan työntekijöihin, niin heille Sabrina on ollut mukava vttuillakseen Camillalle.
Eikö? Nyt ihan rehellisesti. Menisitkö itse Camillalle töihin? Montako päivää epäilet kestäväsi sitä?
Tässä verrattiin Camillaa ja Sabrinaa. Ei Camilla työnantajana mikään unelma olisi, mutta työskentelisin silti mieluummin hänen kuin Sabrinan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Annan leukemiakuvio on kyllä tehty aivan juosten kusten, vasemmalla kädellä, epäuskottavasti. Jos ei pyritä tekemään kunnolla, niin miksi tehdä ollenkaan?
Samaa olen ihmetellyt. Annalle olisi ehdottomasti pitänyt hommata peruukki, joka olisi voinut olla jopa kehnompi, koska tarkoitus onkin katsojan ymmärtää peruukin käyttö. Noloa, syöpäpotilaalta lähtenyt tukka päästä, mutta näyttelijä omalla kuontalolla. Toiseksi, Annan pitäisi varoa sairaita ihmisiä ja välttää hengailua kauppakeskuksissa. Epäilen, että Anna kuolee. Yritys oli tehdä yhtä koskettava tarina kuin Miialla..
Ehkäpä Ilona näkee roolihahmonsa erilailla kuin katsojat. Oona Kare ja Teemu Lehtilä ovat aikoinaan puhuneet siitä, että pitää yrittää ymmärtää tekemäänsä hahmoa ja olla ns. hahmonsa paras kaveri. Jos siis haluaa, että roolisuorituksesta tulee katsojalle uskottava. Ilonaa en ole seurannut somessa joten en osaa sanoa millainen ihminen on. Tuli vaan mieleeni nämä asiat tämän keskustelun pohjalta.
Toivottavasti todellakaan Noel ei lankea tuohon Ainoon. Osoittais kypsyytensä ja kohtelis Ainoa pikkutyttönä, jollainen käytöksensä perusteella onkin.
Uskomatonta, mutta mä oon alkanut tykkäämään Aarosta. Mun ikuinen inhokkihahmoni! Melkein jo toivon, että ei poistuis ollenkaan sarjasta. Sen sijaan Sampo on täysin turhake. En tiedä mikä siinä on, mutta jo pelkästään sen näyttelijän naama saa mun verenpaineet nousemaan.
Ymmärrän, että näyttelijälle on mielenkiintoisempaa esittää pahista kuin hyvistä, mutta suosion kannalta hyvä ja reilu hahmo on useimmiten se fanien lemppari ja mulkku hahmo on inhotumpi. Salkkareissahan on aina se vaara, että kaikki katsojat ei osaa erottaa sarjan tapahtumia todellisuudesta, joten Konstakin voi alkaa saada vihapostia, jos hahmonsa paljastuu v-mäiseksi. 😆
https://www.radionova.fi/uutiset/viihde/a-192612
”Sarjan sisällöstä vastaava tuottaja Marko Äijö paljastaa Voice.fi:n haastattelussa, mitkä kolme teemaa on sarjassa päätetty jättää käsittelemättä. Nämä ovat terrorismi, sodat ja uskonto.”
”Marko Äijö tiedostaa, että realistisuus on kaukana Salattujen elämien hahmojen elämänkaaresta.
- He elävät tihennettyä todellisuutta. Yhdelle Salkkarit-hahmolle tapahtuu puolen vuoden aikana varmaan enemmän käänteitä kuin keskimäärin ihmiselle koko elämän aikana, Äijö sanoo.”
Äijö ei ole mikään järjen jättiläinen. Uskontoa on käsitelty useamman kerran.
Vierailija kirjoitti:
Äijö ei ole mikään järjen jättiläinen. Uskontoa on käsitelty useamman kerran.
Totta, mutta varsinaisesti mitään oikeeta uskontoa ei olla käsitelty. On ollut Nooalaisia ja Johannesveljiä, ainoastaan Vaalanne taitaa toimia tavallisen ev. lut. kirkon pappina.
Marko Äijö toisessa haastattelussa kertoi, että Monican ja Evan rantaloma oli tehty sillä ajatuksella "nyt tehdään kitschiä" ja silleen sääli, koska Salkkarit oli joskus aitoa meininkiä eikä pelleilyä.
Onhan se aika huolestuttavaa, kun tuottaja jo suoraan myöntää että sarjaa tehdään läpällä.
Tosin maailman vanhin tekosyy on että väittää tehneensä jotain tarkoituksella.
Tuotanto taitaa olla todella innoissaan saadessaan Konsta Hietasen mukaan, koska Miki pääsi heti alkutunnariin. Ilmeisesti hänet palkattiin vakituiseksi, vaikka hahmo kehittyy hitaasti. Enkä kyllä yhtään ihmettele, koska Konsta on lahjakas näyttelijä. Poika ja ilves -elokuvasta huikea suoritus nuoreksi pojaksi. Sai roolistaan miespääosan Jussin ehdokkuuden. Samassa kategoriassa oli Antti Reini ja Pertti Koivula, joka voitti palkinnon.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se aika huolestuttavaa, kun tuottaja jo suoraan myöntää että sarjaa tehdään läpällä.
Tuo tapahtui 2016, ja sen jälkeen sarja on kokenut jälleen pienen muodonmuutoksen, niin kuin se aina säännöllisesti kokee. Minun tuntuma on, että nyt halutaan tehdä laadukkaammin, eikä tuon lausunnon henki ole enää voimassa.
Veikkaan, että Rantabaarin kolmas kausi saattaa jäädä kesällä tekemättä. Riippuu tietenkin epidemian tilanteesta, mutta sarjan pointti on ollut rohkea eli paljon suudelmia ja intiimejä kohtauksia. Minulle kyllä kelpaisi sarjan ilman turhia seksikohtauksia, mutta silloin sarjan pääidea kärsisi.
Mä ainakin tykkään siitä, että Salkkareissa on monenlaista sisältöä. Välillä käsitellään tosi vakavia aiheita (mm. Akin lapsuuden hyväksikäyttö), välillä on tosi jännittäviä juonenkäänteitä (mystisiä vainoajia, rikollispomon arvuuttelua, jne), ja välillä taas aivan kieli poskessa tehtyjä huumorikohtauksia. Kaikenlaista sopivassa suhteessa. Romantiikkajutut on mielestäni tylsimpiä, koska niistä puuttuu yllätyksellisyys ja kaikki suhteet noudattaa samaa kaavaa (onnellisuuden hehkutus, kaikki menee pieleen, ero, yhteenpaluu, kolmiodraama ja salailu).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo tapahtui 2016, ja sen jälkeen sarja on kokenut jälleen pienen muodonmuutoksen, niin kuin se aina säännöllisesti kokee. Minun tuntuma on, että nyt halutaan tehdä laadukkaammin, eikä tuon lausunnon henki ole enää voimassa.
Laadukkaammin? Sanotko tuota paskaa laadukkaaksi?
Joskus vois tehdä rakkaustarinan, joka kestää. Esimerkiksi Kallella menee kaikki pieleen, niin yllättäisi jos kaikki menisi useamman kuukauden hyvin.
Spoilerin mukaan tulevaisuudessa Tiina on tulossa sotkemaan Tallukan ja Sannin välit.. jälleen kerran. Camilla ja Aki ovat hyvä pari, mutta heidänkin tarinansa päättyy ikävästi.
Omistaako Samuli siis auton? Vai oliko kyseessä Talen auto? Ajattelin vaan, kun Samuli mietiskeli kuulusteluita autosta käsin, eikä mainittu kenen autolla olivat liikenteessä. Luulis, että ei ole varaa autoon.
Miki ja Linda ei tule toimeen. Käyköhän tässäkin niin, että huonot välit muuttuu lopulta ihastumiseksi?
Eikö? Nyt ihan rehellisesti. Menisitkö itse Camillalle töihin? Montako päivää epäilet kestäväsi sitä?