Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt on talossa taas arvonsa tiedostavia nuoria naisia :D

Vierailija
11.12.2018 |

Eräs kuunvaihteessa taloon muuttanut nainen oli tilannut hissin sattumalta hetkeä ennenkun minä olin ulko-ovella. Hän vilkaisia minua päin ja lähti heti kävellen rappusia ylös.
Ajatelkaa. Kävellen 10 kerrosta ylös koska ei halunnut olla samassa hississä kanssani! Eikä me olla koskaan oltu missään tekemisissä.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haisetko? Käyttäydytkö oudosti? Oletko pelottava? Jokin syyhän tuohon täytyy olla.

Vierailija
2/18 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tiesin sen vatsallani jo ennakkoon!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voisin tehdä noin koska pelkään ihmisiä, tai siis tunnen kaikkien kanssa oloni vaivautuneeksi.

Vierailija
4/18 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät, monta kerrosta käveli?

Vierailija
5/18 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten henkilöllä on sosiaalisten tilanteiden pelko, paniikkihäiriö tai muu vastaava. En itsekään mielelläni mene samaan hissiin kaksin jonkun tuntemattoman kanssa, koska se on ahdistavaa. Ja mulla ei siis ole edes kumpaakaan nousta mainitsemistani.

Eli ei ehkä kannata ottaa henkilökohtaisesti.

Ainiin. Ja mä muuten vielä tykkään portaita, hissit on vähän kuumottavia :)

Vierailija
6/18 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin mietin, mistä tiedät, missä kerroksessa nainen asuu.

Vierailija
7/18 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis aivan normaalin näköinen ja oloinen?

Siinä tapauksessa kyseessä on daamin ihan omat päänsisäiset ongelmat. Älä ota itseesi. Jotkut mt-potilaat ahdistuvat kovasti pienessä tilassa vieraan kanssa ja saavat jopa paniikkikohtauksen. 

Vierailija
8/18 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monenako hänet näit kun puhut monikossa?

Vierailija
9/18 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on paniikkihäiriö ja saatan tehdä ihan samaa. Ei mitään henkilökohtaista. 

Vierailija
10/18 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurkkasitko postiluukusta että pääsikö hän turvallisesti perille

Vierailija
11/18 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää kuulostaa kokonaisuudessaan vähän niiltä kahden lauseen kauhutarinoilta. Tyyliin:

"Kuulen äitini huutavan minua alakerrasta. Kun olen matkalla alas, kuulen komerosta äitini äänen: älä rakas mene sinne."

Ap:n tarina menisi jotenkin näin: 

"Katselen kuinka kaunis olet nukkuessasi. Harmi, että asut 10. kerroksessa eikä ikkunasi ulkopuolella ole parveketta."

Vierailija
12/18 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeellistä tuossa on? Jos omistusasuntotalo, niin yleensä kaikki kyllä tietää, mikä asunto on myyty ja ketkä sinne on muuttaneet. Ainakin samassa rapussa asuvat.

Me muutettiin juuri uuteen taloon, niin kaikki rapussa olijat on heti toivottaneet meidät tervetulleiksi ja kysyy miten ollaan viihdytty.

Vierailija
13/18 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän millä kerroksella nainen asuu koska satuin huomaamaan kun hän muutti sinne kaksi viikkoa sitten. Ja ei, en näytä ulko maalaiselta.

Vierailija
14/18 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeellistä tuossa on? Jos omistusasuntotalo, niin yleensä kaikki kyllä tietää, mikä asunto on myyty ja ketkä sinne on muuttaneet. Ainakin samassa rapussa asuvat.

Me muutettiin juuri uuteen taloon, niin kaikki rapussa olijat on heti toivottaneet meidät tervetulleiksi ja kysyy miten ollaan viihdytty.

Tämä on opiskelijoille tarkoitettu talo. Käytännössä kaikki täällä asuvat ovat opiskelijoita.

Vierailija
15/18 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä ei ole provo tässä taas yksi esimerkki siitä miten gameover-miehet on myrkyttäneet mielensä pariutumiskyvytömään kuntoon. Sinullakin on tässä heti valmiina varma tulkinta naisen motiiveista, vaikka ketjussa on kerrottu monia ja paljon todennäköisempiä vaihtoehtoisia syitä. Tottakai tuollainen tuntuu aina kurjalta, mutta normaali ihminen pystyy kuvittelemaan myös tulkintoja jotka eivät pyöri oman navan ympärillä ja ymmärtää antaa olla. Joku vois jopa tuntea myötätuntoa ihmisiä kohtaan joilla on tuollaisia pelkoja. Mistä sitä tietää vaikka taustalla olisi reaiskaus tms.

Vierailija
16/18 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tämä ei ole provo tässä taas yksi esimerkki siitä miten gameover-miehet on myrkyttäneet mielensä pariutumiskyvytömään kuntoon. Sinullakin on tässä heti valmiina varma tulkinta naisen motiiveista, vaikka ketjussa on kerrottu monia ja paljon todennäköisempiä vaihtoehtoisia syitä. Tottakai tuollainen tuntuu aina kurjalta, mutta normaali ihminen pystyy kuvittelemaan myös tulkintoja jotka eivät pyöri oman navan ympärillä ja ymmärtää antaa olla. Joku vois jopa tuntea myötätuntoa ihmisiä kohtaan joilla on tuollaisia pelkoja. Mistä sitä tietää vaikka taustalla olisi reaiskaus tms.

Joo ja ennen kaikkea toi ajatusmalli, että kaikki naisen toiminta peilaa jotenkin miestä itseään, naisella ei ole mitään omaa minuutta tai päänsisäistä elämää.

Vierailija
17/18 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa, olet varmaan tosi pelottavan näköinen. Kokeile eri hiustyyliä ja aurinkoisen värisiä vaatteita.

Vierailija
18/18 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

no oletko se sama tyyppi, joka teki taannoin ketjun siitä miten aikoo viedä suklaata ja kukkia tms. taloon muuttaneelle nätille uudelle naiselle talonmiehen ominaisuudessa? Voisi selittää paljon.