Kehutaan vastakkaista sukupuolta!
Tiedän, yleistykset ovat hanurista eivätkä osu kaikkiin. Mutta pahempaa on että yleistykset ovat sukupuolikeskusteluissa lähes aina negatiivisia. Mitäs jos tehtäisiinkin täyskäännös ja koetettaisiin kehua sitä vastakkaista sukupuolta ainaisen kritisoinnin sijaan?
Aloitetaan vaikka niin että suomalaiset naiset ovat ihania koska ovat fiksuja ja uskaltavat olla omia itsejään!
Kommentit (35)
Keskiverto vastakkainen sukupuolielin sopii hyvin omaani. Harmi, että ne ovat kiinni miehissä.
Vierailija kirjoitti:
Sinun rintasi ovat kuin kaksi nuorta peuraa,
kuin gasellin kaksoiset,
jotka käyvät laitumella liljain keskellä.
Vau, jollekin bodarimiehelle lurittelet.
Miehet ovat ihastuttavan tasaisia ilman hormonivaihteluita.
Suomalaiset miehet ovat rumia, tyhmiä, haisevia, läskejä.
Suomalaiset naiset ovat rumia, tyhmiä, haisevia, läskejä.
Oikeassa elämässä tuntemani miehet ovat fiksuja, kohteliaita, huumorintajuisia, avuliaita, käteviä käsistään, ahkeria ja järkeviä. Tällä palstalla olen kohdannut muunkinlaisia, mutta onneksi heitä ei tarvitse livenä sietää.
Palstanaisia on parempi ettei kommentoi mutta YLEENSÄ naiset ovat ymmärtäväisiä, päättäväisiä, herkkiä ja mukavan pehmeitä.
Vierailija kirjoitti:
Oikeassa elämässä tuntemani miehet ovat fiksuja, kohteliaita, huumorintajuisia, avuliaita, käteviä käsistään, ahkeria ja järkeviä. Tällä palstalla olen kohdannut muunkinlaisia, mutta onneksi heitä ei tarvitse livenä sietää.
Melko tyly. Onneksi oikeassa elämässä tuntemani naiset eivät sellaisia ole.
Pimsasta tulin ja pimsaan haluan tulla aina uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Niinkuin mua :(
Lähtökohtaisesti suomalainen nainen ja mies työskentelevät tasapuolisesti yhteisen hyvän eteen. Molemmat ovat rehellisiä ja karttavat koukeroisia korupuheita. Teot puhuvat. Suomalaiset ovat hyvin onnellisia tutkitusti. Se vaan unohtuu palstojen purnauksessa.
Nuoret naiset ovat miehiä kohtaan paljon armollisempi kuin naiset ennen. Eivät koeta pakottaa toista johonkin muottiin
Oma vaimoni on ihana, ja suhteemme onnellinen molemminpuolin vaikka meillä jo yhdessä 10V ja 2 lasta.
Suomalainen nainen on maailman paras.
Missä? Kuka, ketkä? Nämä kysymykset ovat vilpittömiä.