Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten kukaan voi syödä Nutellaa??

Vierailija
10.12.2018 |

Yök!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä laitetaan suuhun ja sitten nielaistaan. Tarvitsetko vielä tarkemmat ohjeet syömiseen?

Vierailija
2/8 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä laitetaan suuhun ja sitten nielaistaan. Tarvitsetko vielä tarkemmat ohjeet syömiseen?

Ajattelin ihan samaa, mutta sinä ehtit ensin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä söin sitä ennen suoraan purkista. Parissa päivässä meni koko purkki! Enää en voi tuota tehdä sillä laihdutan. 18 kg to go :(

Vierailija
4/8 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nami nami. Mitä kökömpää pullaleipää vielä lisänä, niin sen parempi. Tosin aito crunchy-maapähkinävoi hakkaa Nutellan kuus-nolla, jos sille linjalle lähdetään.

Vierailija
5/8 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nutella on kuin kermavaahto - mikä tahansa menee alas, jos on sillä kuorrutettu!

Vierailija
6/8 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just eilen söin, iso satsi Nutellaa suklaacookien päälle, ai että on hyvää!

Vierailija
7/8 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikin taas ostaa purkki pitkästä aikaa! Olen reilun vuoden verran totutellut maltillisempiin makuihin ja pienempään sokerin määrään, olisi kiva testata saako sitä enää alas. Moni herkku on alkanut tämän vuoden aikana maistua aivan överimakealta. Se oli minulle aiemmin paljon suurempaa herkkua kuin nro 4:n mainitsema crunchy-maapähkinävoi (voi toki olla etten syö "aitoa").

Vierailija
8/8 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä usein syön viikonloppuna aamiaiseksi voisarven, jonka sisäällä on kermavaahtoa ja Nutellaa. Enkä ole edes ylipainoinen.