Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rikas koti, köyhä koti Avalla?

Vierailija
10.12.2018 |

Onko tässäkään ohjelmassa mitään järkeä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan muu katso?

Vierailija
2/6 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä seuraan ja tykkään. Kiva, kun rikkaat eivät nyrpistele, vaan löytävät ankeimmistakin oloista jotain hyvää. Samoin vähävaraisemmat ovat rikkausviikon jälkeen kuitenkin aika tyytyväisiä omaan elämäänsä, vaikka rahatilanne on kehnompi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin, ja tämän päivän jakso oli todella liikuttava. Ihanaa että ostivat sen sähköpyörätuolin.

Vierailija
4/6 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pidän myös. Ei ole sensaatiohakuinen, vaan mukaan valitut perheet on tosi sympaattisia, yllättäen myös ne rikkaat.

En ole itse ihan köyhä mutta kyllä ohjelman rikkailla on aika erilainen elämä, arjen luksusta on todellakin enemmän.

Vierailija
5/6 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä pidän myös. Ei ole sensaatiohakuinen, vaan mukaan valitut perheet on tosi sympaattisia, yllättäen myös ne rikkaat.

En ole itse ihan köyhä mutta kyllä ohjelman rikkailla on aika erilainen elämä, arjen luksusta on todellakin enemmän.

En tiedä mistä tulisi se ajatus, että rikkaat olisivat vähemmän symppiksiä. Itse tunnen joitakin oikeasti rikkaita, ja ihan samat ilot ja surut heillä. Lapsien kasvu, vanhenevat vanhemmat, sairaudet jne. Ihan samat murheet kuin minulla keskiluokkaisella, ja toisaalta myös tuntemillani köyhemmillä.

Vierailija
6/6 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mistä tulisi se ajatus, että rikkaat olisivat vähemmän symppiksiä. Itse tunnen joitakin oikeasti rikkaita, ja ihan samat ilot ja surut heillä. Lapsien kasvu, vanhenevat vanhemmat, sairaudet jne. Ihan samat murheet kuin minulla keskiluokkaisella, ja toisaalta myös tuntemillani köyhemmillä.

Mulla taas toisenlaisia kokemuksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän