Mikä pieni, postissa lähetettävä joulumuisto tyttären poikakaverin äidille?
Olen kerran tavannut tämän naisen ja hän on niin ihastuttava tyyppi, että ehdottomasti haluaisin muistaa jollain mukavalla häntä. Joulu on lähinnä hyvä tekosyy. Mutta joka tapauksessa, mitä persoonallista kivaa, voisi lähettää postissa. Ja pientä. En halua hämmentää millään lahja-lahjalla.
Kommentit (38)
Ei voi kuin ihmetellä millaisia ihmisiä täällä kirjoittelee. Ihana ajatus. Heijastin olisi kiva idea ja kortti tietty.
Veikkaan että suklaa on aina jees, tai pelkkä korttikin lämmittää. Kortit alkaa itse asiassa olla nykyään harvinaisia! Yllättyisin ihan jos sellainen jouluna tupsahtaisi. Jos ei ole pakko mahtua postiluukusta niin lähetä pieni rasia erikoispipareita, niitä on vaikka polkan tai lakritsan makuisia ja pakkaus on nätti. Toinen pieni ja kevyt missä on nätti pakkaus on irtotee, on jouluteemaista tai sellaisia pussukoita joissa lukee hauskoja juttuja kuten "ystävyyden tee" tms. Aion itse laittaa näitä juttuja herkkukoreihin ystäville :)
Olisin aika vaivautunut, jos poikani tyttökaverin äiti lähettäisi joululahjan. Tulisi tunne, että pitäisi itse alkaa myös keksimään jotain kivaa ja persoonallista sille
En tajua ajatusta. Eikö se ole ihan tyttäresi asia, miten hän anoppikokelastaan muistaa? Ostavatko yhdessä lahjan vai antaako itse erikseen jotain?
En ole ikinä kuullut, että kukaan lähettelisi eds naimisissa olevan aikuisen lapsensa puolison äidille mitään. Tietysti jos joulua vietetään esim ko ihmisen kotona isolla porukalla niin on kohteliasta viedä jotain, mutta minusta tuo on jotenkin suorastaan epämiellyttävää. Tungettelevaa tytärtä kohtaa .
Dildo, anustappi tai G-piste sauva.
Olenko minä sitten jotenkin kummallinen, kun minusta on ihan normaalia ja jopa suotavaa, että minun vanhempani ja puolisoni vanhemmat ovat sellaisissa väleissä, että vaihtavat joulukortteja ja niin edelleen? Ei se ole tuppautumista minun elämään, että äitini laittaa puolisoni vanhemmille joulukortin! Aika surullinen ajatusmaailma monilla tähän keskusteluun kommentoineilla, ja tykänneillä näköjään myös.
Hauska heijastin, kutsu teille uuden vuoden alkuviikkoina lasillisille (jos ei tunnu liian tungettelevalta), joku aivan hassu avaimenperä / pussukka / tms pientä? -yhdessä tai eriksen nämä.
Ei minusta ole paha että olet jossain määrin tuttavallinen. Toki nuorenne rakentavat suhdettaan keskenänsä ja se saattaa joskus loppuakin jne, mutta ei se teitä aikuisia estä olemasta ihan mukavissa ja leppoisissa väleissä :)
Vierailija kirjoitti:
Olenko minä sitten jotenkin kummallinen, kun minusta on ihan normaalia ja jopa suotavaa, että minun vanhempani ja puolisoni vanhemmat ovat sellaisissa väleissä, että vaihtavat joulukortteja ja niin edelleen? Ei se ole tuppautumista minun elämään, että äitini laittaa puolisoni vanhemmille joulukortin! Aika surullinen ajatusmaailma monilla tähän keskusteluun kommentoineilla, ja tykänneillä näköjään myös.
On eri asia onko tyttären poikaystävä vai vävy.
Ja onko joulukortti vai lahja.
Itse en kyllä tykkäisi yhtään jos minun äitini alkaisi lähetellä mieheni sukulaisille omin nokkineen muistamisia.
Vierailija kirjoitti:
Olisin aika vaivautunut, jos poikani tyttökaverin äiti lähettäisi joululahjan. Tulisi tunne, että pitäisi itse alkaa myös keksimään jotain kivaa ja persoonallista sille
No ei tarvitse olla. Senkus soitat tai jopa tekstaat ja kiität lahjasta ja toivotat hyvät joulut. Ei lahja edellytä mitään vastinetta, sehän on lahja. On se jännä ettei ihmiset muka osaa vain kiittää iloisina olematta vaivaantuneita. Täytyy näköjään alkaa lähettelemään enemmänkin lahjoja kaikille puolitutuille ihan vain heidän kiusakseen, hahhaa. Opittepahan suhtautumaan.
ohis
Vierailija kirjoitti:
Palasaippua. Joku vähän hienompi, hyväntuoksuinen, ehkä käsityönä tehty.
No ei. Jos joku puolitettu lähettäisi mulle saippuaa niin pitäisin loukkauksena ja ajattelisin että kyseinen henkilö vihjaa minun olevan likainen ja saippuan tarpeessa :D
krääsää, lisää krääsää. Lähetä saippuoita, pöytäluutuja, kynttilöitä, servettejä. Ja lopuksi lähetä joku huumorimuki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palasaippua. Joku vähän hienompi, hyväntuoksuinen, ehkä käsityönä tehty.
No ei. Jos joku puolitettu lähettäisi mulle saippuaa niin pitäisin loukkauksena ja ajattelisin että kyseinen henkilö vihjaa minun olevan likainen ja saippuan tarpeessa :D
Eiköhän kaikki ole välillä pesun tarpeessa :D
Pelkkä kortti riittää. Jos saisin kirjeenä heijastimen tyttäreni poikakaverin äidiltä, herättäisi se kyllä rutosti kysymyksiä päässäni.
Vierailija kirjoitti:
Tämä!
Jopa joulukortti olisi minulle liikaa ihmiseltä jota olen kerran tavannut.
Ja olen melkein 100% varma ettei mikään lahja vieraalle ihmiselle osu oikeaan.
Joku jos itse pitää kynttilöistä, niin kuvittelee sen olevan ihana lahja joka menee käyttöön, mutta minulla ei kulu kynttilät enkä halua niitä kuten en saippuaakaan enkä silkkihuivia eli elkää ostako vieraille lahjoja.
Et tosiaankaan ala lähettelemään mitään krääsää tai hassunhauskoja teepussukoita ihmiselle, jonka olet kerran tavannut! Joulukorttikin on siinä ja siinä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä pointti. Kannattaa harkita miten voi ilahduttaa. Siitä voi seurata puolin ja toisin " kiitollisuus/ vastavuoroisuus" rumba, jolle ei loppua löydy. Olisi tosi rasittavaa.
Älä mene tyttäresi tontille.